Αλέξια ΡΟΝ
Πφφ τι σκατα μερα και αυτη μα καλα τι μου ήρθε παλλι και έφηγα απο την ταξη τοσο βιαστηκα.
Θεε μου και αυτη η Τανια μου το εκανε χειροτερο αυτη και η μανα της δεν με χονευουν καθολου για αυτο με σήκωσε η ξινη μανα της.
Ανοιγω την τσαντα να παρω οτι πιο πολυτιμο εχω σε αυτην την ατιμη ζωη για να βρισω την Τανια και την μανα της.
Αυτο το ημερολογιο δεν ειναι ενα απλο ημερολογιο ειναι η προσωπικη μου φιλη που ποτε δεν ειχα.
Σε αυτο το τετραδιο εχω πει τα παντα εχω κουτσομπολεψει τον καθενα εχω βρισει τους καθηγητες και τα πιο ντροπιαστηκα μυστικα μου που δεν εχω πει σε κανεναν ποτε.
Γιατι το να μενεις σε ορφανοτροφείο ειναι οτι χειρότερο, σου καταστρέφει την ζωη σου.
Ανιπομονω μεχρι να ενικιλιοθω.
Το να ζεις εκει χωρίς γονεις το θεωρουν παραξενο και μενουν μακρια απο την διαφορετικοτητα για αυτο ειμαι μονη μου απο τα πεντε μου ζω εδω.
Πωωω καλα εε με επιασε παλι το μελοδραμα και που σκατα το εχω αφήσει το ηλιθιο ροζουλι τετραδιο μου ειμαι σιγουρη οτι το εβαλ..
Ωχ οχι, το αφησα κατω απο το θρανιο για να το παρω οταν τελειωναμε και γω η ηλιθια έφυγα, οχι γαμωτο.
Ειναι 8:00 το βράδι εχουν κλισει τα σχολεία, αδύνατον.
Αν μου το παρει ο επιστάτης. Αν το βρήκε κανα παιδι.
Αν το βρήκε καμια καθηγήτρια!!!
Κουλούριαζομε στο κρεβατι και προσπαθώ να ξεφορτωθώ ολες αυτες της άθλιες σκέψης.
[...]
Το κουδούνι χτιπάει.
Τώρα μπένουμε. Μακαρι να ειναι εκει, Μακαρι!
Εχουμε Βιολογία. Αλλα πιος χεζετε.
Μπενω πρωτη μεσα στην ταξη, αλλα το ροζ τετράδιο δν ειναι εκει.
ΓΑΜΩΟΟΟΟΟ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ!!!
Περιμένω ανιπομονα να χτιπισει το κουδουνι.
Μολις χτιπαει Σικονομε απο το θρανίο και αρχηζω να ροταω ολα τα παιδια επιστάτες και δασκάλους.
Τα μόνα παιδια που δν ροτισα ειναι τα δημοφιλές.
Το πολυ να με πετάξουν σε κανα χαντάκι ή απλα να με βρίσουν.
Οποτε καπούτ. Πφφ πρεπει να ψάξω καλητερα, μπορει να το πέταξαν καπου για να γελάσουν με το πονο μου.
Στέφανος ΡΟΝ..😏
Αρχίζω να διαβάζω το ημερολόγιο της στην τάξη.
Πολυ ενδιαφέρον.
____
Αγαπημένο μου ημερολόγιο σήμερα δν έγινε κατι το σιμαντικο.
Ομως ο Στέφανος γίρισε και με κοιταξε, μου χαμογέλασε.
Μπορει να εχει αλλαξει κατι, μπορει να μην με περναει πλεον σαν τη γνωστη παράξενη του σχολειο.
_____
Πφφφ νομιζε οτι επιδη της χαμογέλασα θα ενδιαφερόμουν κι ολας, πιος νομιζει οτι ειμαι.
Το εκανα μονο για να με ψηφίσει στο δεκαπενταμελές..
Αλλα αυτο δεν εχει σημασια, σημασια εχει οτι με θελει..
Και αυτο θα το εγκμεταλευτω.
Την βλεπω εδω και ώρα να ειναι ανυσηχη να ψαχνει κατι ελα ομως που δεν θα το βρει. Τουλαχιστον μεχρι στιγμής γιατι αυτο που ψαχνει βρισκετε στα χερια μου.
Αγνωστος:τι εγινε κοριτσακι ψαχνεις κατι;
Σταλθηκε 10:37 μ.μ.
Διαβαστηκε 10:59μ.μ.Αλεξία:ποιος εισαι και που ξες οτι ψαχνω κατι;
Σταλθηκε 11:01
Διαβαστηκε 11:05Αγνωστος:πως θα σου φενοταν αμα δημοσιευσω οτι εχεις γραψει για τους αλλους σε ολο το σχολειο ή και να πω στο Στεφανο Κιουτερ οτι τον θες. Σίγουρα δεν θες να φας το μεγαλύτερο χι της χρονιας.
Σταλθηκε 11:06
Διαβάστηκε 11:07Αλεξια:οχι σε παρακαλω μην το κανεις θα κανω οτι μου πεις.
Στάλθηκε 11:09
Διαβαστηκε 11:09...
Νν ανεβασα πολυ γρηγορα, Καθως βλεπετε εχουμε πολυ καλη σινεργασια μαζι με την αμητα μου.😘
Στο επομενο θα μπει cast!
YOU ARE READING
Crush knows {C.K.}
Teen FictionΑγνωστος:τι εγινε κοριτσακι ψαχνεις κατι; Σταλθηκε 10:57 μ.μ. Διαβαστηκε 10:59μ.μ. Αλεξία:ποιος εισαι και που ξες οτι ψαχνω κατι; Σταλθηκε 11:01 Διαβαστηκε 11:05 Αγνωστος:πως θα σου φενοταν αμα δημοσιευσω οτι εχεις γραψει για τους αλλους σε ολο το σ...