Αχιλλέας ΡΟΝ.
"Αχιλλέας" είπα και της χαμογελασα.
Θα τα πάω απο την αρχή όλα, θα την κάνω να με ερωτευτεί και αυτή και δεν θα μαθει ποτε τι της εκανα.. καταραμενη Τάνια.
"Εμ αυτό είναι για εσενα" είπα και της έδωσα ενα κοκκινο τριαντάφυλλο.
"Ευχαριστώ πολυ είναι το αγαπημένο μου λουλούδι και το αγαπημένο μου χρωμα" είπε και το πήρε στα χέρια της (το λουλουδι😂😂) και αρχισε να το μυρίζει.
Τόσο γλυκιά.
"Το ξέρω " είπα και με κοίταξε παραξενεμενη.
Όοοο μωρο μου δυο χρονια μου άφησες, εννοητε πως θα ξέρω τα παντα για σένα.
Ελεάνα ΡΟΝ..
"Τι; Γτ να τον εκδικηθείς;" λεει ο Στεφ.
"Το-ον Νικ τον ηξερα απο ποιο παλλια, αυτος δν το ξερει δν με Θιματε" λεω τραβλιζπντας οταν εικονες στο μιαλο μου θυμίζουν εκείνη την μερα.
Flashback...
"Ρε Ελεάνα θα του το πεις Επιτελους, αφου τον θες λιόνεις για την πάρτη του, τρεχα" λεει η κολητη μου.
Τόσος κερος περασε, απο την πρωτη γυμνασίου τον ηθελα και τωρα ειμαι τρίτη, πρεπει απλα ναι, πρεπει.
Περνω μια βαθια αναπνοή και πηγενω στην παρεα του Νικ.
Δλδ ο Τόμας ο Νικ και ο Ερικ. (Ο Στεφ δν ηταν Τοτε στην παρεα)
"Εεε Νικ μπορω να σου μιλισω ιδιετερος" λεω με τρεμάμενη φωνη, παλλι ρεζίλι έγινα.
"Ναι" απαντάει ξερα και ερχετε προς το μερος μου.
"Να, Εε Νικ" περνω μια βαθια ανάσα "μου αρέσεις" λεω κιτοντας τον με ελπίδα να πει το ιδιο.
"Ελα μου, αχαχαχα παιδια ακούστε, το σπασικλακι απο εδω με γουστάρει..." Γελεια ακούγονταν απο την παρεα του, εγω κοκκινισα απο την ντροπή.
Μεσα σε μια μερα ολο το σχολειο το ηξερε, με κοροϊδευαν και μου κολλούσαν χαρτάκια στην πλατη, τελεικα αλλαξα σχολειο.
End off flashback..
Στεφ ΡΟΝ
"Δλδ για αυτο τα εκανες ολα αυτα;" λεω.
"Ναι" απαντάει εκεινη με δακρια στα ματια της.
"Θα σε ροτισω κατι αλλα απάντα μου ηλικρεινά, τον αγαπας τον Νικ;"
"Ναι" λεει.
"Τοτε θα του γιρισεις τα λεφτα και θα γιρισεις και εσυ σε αυτον" λεω.
"Μα δν μπορω, δν θα με θελει"
"Εμπιστεύσου με"
[...]
"Κατσε δλδ ειναι το σπασικλακι απο το γυμνασιο" λεει ο Νικ.
"Ναιπ για αυτο το εκανε, αλλα σε αγαπάει Νικ, σιγχορεσε την" λεω.
"Πφφ καλα ετσι κι αλλιος δν μπορω να της κρατήσω κακια"
Μεσα σε 1 ωρα τα ξανα βρήκαν τα ξανα φτιαξαν και Εφηγαν στο σπιτι τους.
Τωρα εγω και η Αλέξια.
"Θες να σινεχισουμε αυτο που δν τελιοσαμε την αλλη φορα;" λεω φιλόντας τον λεμο της Αλέξιας.
Αυτη αναστενάζει και καταλαβενω οτι θελει.
Μπενω στο δωματιο μου και την ξαπλονω στο κρεβατι.
Αρχηζω να της φιλαω τον λεμο, αυτη να αναστενάζει το ονομα μου.
Της βγαζω την μπουζα με γρήγορες κηνισης, αυτη ξαφνιάζεται αλλα σιγα σιγα το σινιθίζει.
Αρχησα να της φιλαω το στοιθος και να της χαηδευω το στομαχι της.
Τοτε εβαλα το χερι μου κατω απο το τζιν της και το εσωρουχο της.
Ηταν ηδη υγρή.
....
Χελοοοοοοου, ο Νικ μας καθηστέρισε σεξακι με την Αλέξια, αλλα θα εχει στο επομενο.
Να πω την αλιθια νιοθω πολυ αβολα οταν γραφω κατι τοσο προστιχο...😐
Καιιιιι η Μαλίσσα γνορισε Επιτελους τον Αχιλλεας, τι λετε να γινει στο επομενο μεταξύ τους;
Ερωτηση: ποιο μουσικό όργανο προτιμάτε;
Πιάνο....
-Αντε γεια αμιγκος Αμητα κορνιζαααααα..
YOU ARE READING
Crush knows {C.K.}
Teen FictionΑγνωστος:τι εγινε κοριτσακι ψαχνεις κατι; Σταλθηκε 10:57 μ.μ. Διαβαστηκε 10:59μ.μ. Αλεξία:ποιος εισαι και που ξες οτι ψαχνω κατι; Σταλθηκε 11:01 Διαβαστηκε 11:05 Αγνωστος:πως θα σου φενοταν αμα δημοσιευσω οτι εχεις γραψει για τους αλλους σε ολο το σ...