36~goallll~

1.1K 159 17
                                    

"Τεσπα, θες Εε Σορυ θελετε να βγουμε το βραδι σε κανα μπαρακι" λεει ο τοιπος ο οποίος θελει να λεγετε και Ίθαν, Ακου εκει ονομα, ετσι ελεγα το σκυλο μου οταν ειμουν 3 ή ηταν γάτα;

"Μμ Γτ οχι, Στεφ;" λεει σκουντοντας με παλλι η Αλέξια, καταντάει βαρετό.. και ποναει μετα απο καμποσα χτιπιματα.

"Μπα εχουμε κανονίσει γλυκε μου" λεω κοιτοντας τον επίμονα.

"Αχ Σορυ Τοτε ας κανονίσουμε αλλη φορα" λεει εκείνος και σικονετε και φευγει, Επιτελους, ΕΙΡΗΝΗΗ, μην ροτισετε, ουτε εγω ξερω που κολαει η ειρήνη με αυτο που εγινε πριν λιγο.

"Πας καλα! Τι ηταν αυτο που εκανες, το παιδι φενοταν μια χαρα" λεει εκεινη με νευρα.

"Εϊ δν εκανα κατι" λεω με μουτρομενο προσωπο.

Λοιποον τωρα απορω οπως απορείτε και εσεις, Γτ ενω της εχω εξομολογηθεί το ποσο την θελω εκεινη σινεχιζει και με εκνευρίζεις γκρρρρρ.

"Ρε Αλέξια δν καταλαβενεις σε θελω μου αρέσεις σου αρεσω, Γτ ειναι τοσο δισκολα τα πραγματα για εσενα;" λεω κοιτοντας την βαθια στα ματια, ειναι λες και το σκευτεσε πολυ σοβαρα λες και δν ξερω... που να κερω μάντισσα ειμαι;

Αχ τωρα που λεμε μάντισσα!!!

Κλ δν θιμαμε το τραγουδι.. αλλα πειτε πως το ξερω οκ;

"Στεφ ξερεις οτι η σινθικες δν ειναι κατάλληλες ωστε να τα χουμε" απαντάει εκεινη με ενα σοβαρο βλέμμα.

"Ποιες σινθικες, η Κ Μαρια ειναι χαλαρή σε τετεια θέματα το σχολειο, ποιος το χεζει αυτο, και αυτο που εγεινε τελευτεα το καλύψαμε με τον Νικ, ειναι ολα κατάλληλα για να ειμαστε μαζι" λεω βάζοντας και τα δυο μικρά κρια χερια της στην μεγάλες παλαμες μου.

Τωρα θα απορείτε τι απόγονε ο Καφές, τελεικα ουτε εγω ξερω που ειναι...

Αχ να τος ειναι με ενα θιλικο σκυλο και κανει... εεε.... κατσε ποσο μηνών ειναι;

Τεσπα..

"Δν ξερω Στεφ θα το σκευτω" λεει εκεινη.

Και με αυτα και με αυτα καταλήξαμε σπιτι.

Εγω να βλεπω ποδοσφαιρο με τον τρελό Νικ και η Αλέξια να καταβροχθίζει την πιτσα που κάποτε ηταν δικια μου.

Επεξε πολυ κλάμα για να την κανει ολη δικια της.

Απορω που τα βαζει ολα αυτα που τρωει;

"ΓΚΟΟΟΟΛ" φοναζει ο Νικ.

"ΣΤΟ ΠΑ ΣΤΟ ΠΑ, ΧΑΧΑΧΑΧ ΚΕΡΔΙΣΑΑΑ! Τωρα σπάσε και φέρε μου 50€" λεει στο τελος με σοβαρο-αστειο για μενα προσωπο.

"Σου ειπα οτι θα στα δοσω, αλλα δν σου ειπα ποτε" λεω χρησιμοποιώντας οπως παντα το πανεξιπνο και απερίγραπτα εξελιγμένο μιαλο μου.

Η μαμα μου ελεγε οτι ειμαι υπερβοληκα έξυπνος για αυτον τον πλανήτη.

Και η μανάδες εχουν παντα δικιο παιδες, παντα!

"Despcito djjdnxjxkssksito hdxnnskajsbsito" αρχήσε να τραγουδά η Αλέξια οταν μπηκε η αγαπημένη της εκπομπή και μαντεψτε τι ηταν, Πεπα η παλαβή γουρουνιτσα! Γιεευ!

Τεπσα το despacito εχει καταντήσει να μου σπάει τα νευρα.

Παω στο σούπερ μαρκετ θα Ακουω despacito, παω στο γυμναστιριο, Ε βέβαια, despacito, παω σε κλαμπ despacito! ΕΛΕΟΣ ΠΟΙΑ!!

Ο κόσμος ειναι εντελος χαζος.

...

Νν ξερω δν ειχε καθολου Μελλισα- Αχιλλεας, αλλα στο επομενο σας το υποσχομε!!!

Ερωτηση:Jake ή Logan Paul?

Λοιπόν αν γιρνουσα τον χρονο ενα μηνα πισω θα ελεγα Jake Αλλα τωρα που τον ψιλοβαρεθικα προτιμω τον Logan!

-αντιος αμιγκος, Αμητα και κορνιζαααααα!!

Crush knows {C.K.}Where stories live. Discover now