Τον ακουω να λεει.
"Στεφ πρεπει να φυγω πηγε δυο" του λεω.
"Ελα μην αγχονεσαι ετσι κι αλλιως πρεπει να μεινεις ενα μηνα εδω περα" μου λεει, εγω κοιτάζω το πατωμα.
"Οχ εχεις δικιο απλα να φερω τα πραγματα μου" του λεω και Βαζω τα ρουχα μου, δλδ το χθεσινό φορεμα.
[...]
Εχω μεταφέρει ολα μου τα ρουχα στο σπιτι του Στεφ.
Πως κατάφερα να πισω την Κ Μαρια, επρεπε να της πω οτι ειμαι σε σχεση με τον Στεφ, Μακαρι δλδ.
"Πως επεισες την κ Μαρια να μεινεις μαζι μου" ρωταει ο Στεφ.
"Απλα ειπα οτι... οτι ειμαστε σε σχεση και συμφωνησε" λεω περνώντας μια βαθυα ανασα.
"Α οκ" λεει και καθετε στο καναπε.
"Πείνας;" ρωταει.
"Λιγο" του λεω αυτος πηγαινει στην κουζινα.
Ξαφνικα ακουω το ήχο οταν σε παιρνει καποιος τηλ.
Το σηκωνω χωρις να δω ποιος ειναι.
"Ελα Αλέξια" ακουω μια αγχωμένη φωνη.
"Ποιος;"
"Ο Νικ σε παρακαλω ακουσε με" με παρακαλάει.
"Δεν εχω να ακουσω τπτ απολυτως εμεις τελειωσαμε Νικ νομιζα οτι ησουν διαφορετικός" του λεω, ακουω απο την αλλη γραμη να παιρνει μια ανασα μετα του το κλεινω.
"Έτοιμο" ερχεται απο την κουζινα ο Στεφ.
Μου δίνει ενα πιάτο με 'φαι', εχει ενα σάντουιτς με ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ (οχι μερεντα) Τεσπα, και στην άκρη ειναι τοποθετημένα μερικα αγκουρακια.
Τι να πω τέλειος συνδιασμος.
"Τα αγκουρακια τα εβαλα για να στολίσουν το πιάτο" μου λεει, εγω σκάω στα γελια.
Αυτος με κοιταει παράξενα.
"Τι εγινε" με ρωταει.
"Αστο τπτ" του λεω και τρωω το σάντουιτς.
Μμ σημερα ειναι 23 Νοεμβρίου. Οπα κατσε σημερα ειναι 23 Νοεμβρίου αυριο ειναι 24.
Πνιγομαι με το αγγούρι που ετρωγα.
Εχει γενελθια ο ΣΤΕΦΑΝΟΣ!
"Τι επαθες γιατι αγχοθηκες;" λεει ο Στεφ.
"Τπτ μωρε" του λεω αδιάφορα.
Πρεπει να του παρω δωρο. Οπα κατσε δεν πρεπει Πφφ ποιος ειπε οτι πρεπει.
ΠΡΕΠΕΙ!
"Εε Στέφανε παω λιγο στο εμπορικό με την εεε.. Μαρια Νν με την Μαρια εχει επέτειο με τον.... Ανδρέα και πρεπει να του παρει δωρο, ν αυτο Χεχε" του λεω γρηγορα.
Βαζω μια ασπρη μπλουζα και ενα Μπορντό τζιν.
Κατεβαινω κατω και παιρνω την Μελίσσα με την Ελλη. Ειναι αδελφές αν δεν σας το ανέφερα.
[...]
"Τι να του παρω"
"Παρε του καμια κολόνια ή κανα μπλουζακι" μου λεει η Ελλη.
"Ιιι Κοιτα ενα σκυλάκι" μου διχνει η Μελίσσα.
"Δν εχουμε χρονο για αυ-" λεει η Ελλη αλλα σταματαει και κοιτάζοντε η Μελίσσα με την Ελλη ταυτοχρονα.
"Τι;" λεω καπως.
"Τοσο χαζη, παρε του σκυλάκι μαρι" μου λεει η
Ελλη."Αχ ειστε θεές λεω" περνω το μικρο και αδέσποτο σκυλακι στη αγκαλια μου.
"Να του παρουμε κολάρο" μου λεει η Ελλη.
"Κοριτσια να σας πω, που θα το κρυψουμε το Σκυλάκι" τους λεω.
"Μμ αφησε το στο ορφανοτροφειο για σημερα και περασε αυριο να το παρεις" απαντάει η Μελίσσα.
"Αχ Κοιτα ενα κολάρο, λεει οτι μπορουμε να γράψουμε κατι πανω του" διχνει η Ελλη στην βιτρίνα, Τοτε ξανα κοιταζοντε ταυτοχρονα.
"Κοριτσια με τρομάζετε" τους λεω.
Μπαινουμε μεσα στο μαγαζι. Τελικα του πηραμε ενα κολάρο που εγραφε το ονομα μου και την ημερομηνία που ειναι τα γενελθια του Στεφ.
[...]
Μπαινω μεσα στο σπιτι.
"Που ησουν τοσες ωρες;"
....
Και Χαι γκαης τι μου κανετε Ελπιζω οοολα καλα, Επισης θελω να σας πω πως τωρα θα εχω λιγότερα ορθογραφικά λογο του οτι μια υπέροχη κοπελα απο το wt μου ζητησε αν θελω να διορθώνει αυτη τα ορθογραφικά!!
Πειτε ενα μεγαλο ευχαριστω στηηηην...
debylounara !-Αντε γεια αμιγκος, Αμητα και κορνιζααααα!
YOU ARE READING
Crush knows {C.K.}
Teen FictionΑγνωστος:τι εγινε κοριτσακι ψαχνεις κατι; Σταλθηκε 10:57 μ.μ. Διαβαστηκε 10:59μ.μ. Αλεξία:ποιος εισαι και που ξες οτι ψαχνω κατι; Σταλθηκε 11:01 Διαβαστηκε 11:05 Αγνωστος:πως θα σου φενοταν αμα δημοσιευσω οτι εχεις γραψει για τους αλλους σε ολο το σ...