37 ~meeting time~

1K 161 15
                                    

Μέλισσα ΡΟΝ

Ξυπναω απο τα κοριτσια που έχουν μπει στο δωμάτιο μου και ψιθυριζουν (φωνάζουν) πανω απο το κεφάλι μου.

Τι φαση;;

"Τι γίνεται  ρε κορίτσια πρωι πρωί ουτε να κοιμηθώ δεν μπορω πωωω" φωναξα και η Έλλη με την Χριστίνα και την Άννα γύρισαν και με κοίταξαν.



Η Άννα και η Χριστίνα είναι δυο κοριτσαρα απο το δωμάτιο μου

"Αχουυυ έχεις κρυφό θαυμαστή και εγώ θέλω" ειπε η Άννα με ενθουσιασμό και μου έδωσε το χαρτάκι και το τριαντάφυλλο.



Αααα τώρα κατάλαβα ο άγνωστος.

Μμμμ για να δω τι γράφει:

Δεν με έχεις δεί πως χαμογελάω,όταν μιλάω για σένα ενώ δεν είσαι εκεί

Καλημέρα πριγκίπισσα τι θα ελεγες να συναντηθουμε επιτέλους μετα απο δυο βδομάδες;αν θες έλα να με βρεις στο παρκο πιο κάτω στις 6 το απόγευμα θα σε περιμένω τα λεμε.

Ναι ναι ναιιιιι επιτέλους θα τον συναντησω ναι ναι ναιιιιι



"Θα πας;;" με ρωτάει η αδερφή μου

"Ναι γιατί;;" Ρώτησα

"Δεν τον ξες καν πως τον εμπιστεύεται έτσι ρε δεν ανυσιχεις αμα σου κανει κάτι ,να σε σκοτώσει ή ακόμα να σε βιάσει;;"

"Λες βλακειες μωρέ σιγά τα αυγά απλα θα τον συνάντησω απλα ηρέμησε δεν έγινε τιποτα και αμα με βιάσει πρώτη φορα θα είναι" είπα και βουρκωσα.

"Συγνώμη δεν ειθελ-"

"Μπορείς να μην μου το θυμηζεις συνέχεια με πονάει και θέλω να ξεχαστω απο όλο αυτο απλα ΑΣΕ με να κάνω οτι θελω" είπα και βγήκαν εξω και εκατσα στο παγκάκι παιζοντας λίγο με το κινητό μου

[.....]



Η ωρα έχει παει τεσσερις και πρέπει να ετοιμαστω εκανα ενα μπάνιο που μου πείρε μισή ωρα και άρχισα να ντινομαι έβαλα ενα μποηφρεντ σορτσάκι και μια μαύρη κοντή μπλουζα.

Έβαλα και τα Σταν Σμιθ μου και ισιωσα τα μαλλια μου.



Πρόσθεσα λίγη πουδρα και μασκαρα και τίποτα άλλο δεν μου αρέσει πολύ το βάψιμο τώρα τελευταία βλέπω την ωρα και έχει παει 5:54 ωραία πρεπει να ξεκινησω.



Μέσα σε πεντε λεπτα έχω φτασει και έχω κάτσει σε ενα παγκάκι περιμένοντας τον άγνωστο πως σκατά να τον λένε;;;



Μετα απο λίγο βλέπω ενα αγόρι να έρχεται προς το μέρος μου αχχχ είναι κουκλοςςς.



"Γεια πριγκίπισσα" ειπε και κατάλαβα πως είναι σίγουρα αυτός.

"Εμ γειαα" είπα με λίγο ενθουσιασμό.

"Αχιλλέας" είπε και μου έτεινε το χερι.

Στεφ ΡΟΝ

"Εγω δν σου ξανα μιλαω" νευρίασε η Αλέξια.

Οχι σε μενα δν ξανα μιλαει, στο Νικ.

Ο Νικ της έκλεψε ενα κομμάτι πιτσα και αυτη νευρίασε.

"Σιγα ρε Αλέξια θα σου παρω 100 αν θες" λεω κοιτοντας την.

"Σιγα;" εκεινη λεει με νευρα.

"Πφφφ κλ, Νικ θα τα πουμε αυριο στο σχολειο" λεω ενω εκείνος βγενει με μουτρα εξω απο το σπιτι.

"Αλέξια" λεω σιγανά.

"Ελα"

"Θιμασε γεια αυτο που σε ροτισα χτες;" λεω ακομα σιγανά.

"Εμ"

"Το σκευτικες;" λεω.

"Ναι" απαντάει με σιγουριά.

"Και;"

"Θελω να γινω το κοριτσι σου, θελω να ειμαστε μαζι" Μολις μου το λεει ενα τεράστιο χαμογελο εμφανιζετε στα χιλι μου.

Την περνω αγκαλια και την Σικονω στο αερα.

Αρχισα να της φιλαω τα χιλι χωρις να εχω παρει αναπνοή.

Επιτελους!!!

Την φιλούσα σαν να μην υπαρχει αυριο.

Μπενω στο δωματιο μου και την αφηνω απαλά πανω στο κρεβατι.

Ανεβένω πανω της και αρχηζω να της φιλαω το λεμο με πάθος.

....

Γεια σας παιδες; Χαου μπου γιου μπου😂

Ωραιο κεφ, είδατε η Μελίσσα γνορισε Επιτελους τον Αχιλλεα, αλλα δν ξερει ομως οτι ειναι αυτος που την βίασε..

Και τωρα για την Αλέξια και τον Στεφ, στο επομενο μαλλον θα εχει σεξ!

Ερωτηση: τι προτιμάτε ρουχα ή παπούτσια;

Ρούχα.

-Αντε γεια αμιγκος, Αμητα και κορνιζααααα!!!

Crush knows {C.K.}Where stories live. Discover now