11/ Aynalar!

3.6K 272 27
                                    

Evet biliyorum bana çok kızgınsınız, haklısınız da...
Telefonumu sıfırlamıştım ve wattpad uygulamasını geri yüklemeyi unuttum. İnanın bende bunu nasıl becerdim bilmiyorum ama aklıma bile gelmedi. Tabii böylelikle yorumlarınızı falan görmedim. Öncelikle sizden özür diliyorum.

Keyifli okumalar :)

Eve geldiğimizde duşumuzu alıp salona kurulduk. Lilly bize kahve yaparken bende atıştırmalık bir şeyler hazırlıyordum.

"Bugün Jack fazla garip değil miydi?"

Lilly'nin sesiyle yerimden sıçrayarak ona baktım. Sonra kafamı salladım.

"Evet, fazlasıyla."

"Ama sanki, sanki Bradley neler olduğunu biliyor gibi."

Elimdeki cipsleri kaseye koyarken derin bir nefes aldım.

"Bana da öyle geldi. Bugün üzerini temizlerken derdinin ne olduğunu bildiğini ve yakında görüşüceklerini söyledi."

Lilly suyun ısınmasını beklerken kalçasını tezgaha yaslayarak bana döndü.

"Garip. Sonra?"

Ona yandan bir bakış attım.

"Sonrası yok. Gitti."

Ben hazırladıklarımı tepsiye koyarken Lilly'de sıcak suyu fincanlara boşalttı. Salondaki koltuklara kurulduğumuzda hangi filmi izlesek diye ufak bir tartışmaya girdik. En son korku filminde karar kıldık. Korkucağımızı hiç zannetmiyordum çünkü ikimizinde hevesle atıldığı ortak bir karardı.

->

Sabah olduğunda çığlık atarak uyandım. Her yer her yerdeydi resmen. Ben koltukta uyuyakalırken, ortadaki masa çöplük haline gelmişti. Lilly ise...

Kaşlarımı çatarak salonu taradım. Ama Lilly kadrajıma takılmamıştı.

"Lilly nerdesin?"

"Alexsis ne bağırıyorsun kulağımın dibinde?"

Gelen sesle bakışlarım ayak ucuma düştü. Gördüğüm görüntüyle resmen gülmek ve ağlamak arasında gidip geliyordum. Lilly yerde iki seksen uzanmış uyuyordu. Ama asıl olay kollarını ve bacaklarını kuala gibi masanın bacaklarına dolamasıydı.

Gülerek ayağa kalktığımda gözüm salondaki aynaya ilişti. Gülüşüm yavaş yavaş solarken aklıma gelen filmin görüntüleriyle gözlerimi hızlıca  aynadan kaçırdım.

Aynalara bir süre bakabileceğimi sanmıyordum.Ama asıl olay salonun her yerinde ayna olmasıydı. Korkuyla Lilly'i uyandırdım.

"Çabuk kalk, çabuk olsana Lilly!"

"Ya noluyor? Ne alar topar kaldırıyorsun?"

"LILLY burda bir sürü ayna var çabuk hazırlan gidelim bir an önce."

Lilly bağırmamla sıçrayarak ayağa kalktı. O da salona göz gezdirdiğinde o da ürkmüş olacak ki kafasını hızlıca salladı.

Hızlıca üstümü giyinmiş makyaj yapmak için oturmuştum ki aklıma gelen şeyle deyim yerindeyse ellerim titredi.

"Aman tanrım! LILLY ÇABUK BURAYA GEL!"

Lilly nefes nefese odama daldı.

"Noldu!?"

Ellerimle yüzümü gösterip dudak büzdüm.

"Ee nolmuş, güzelsin işte."

Kaşlarımı kaldırıp kafamı salladım.

Gizli PrensesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin