Selam gençler, keyifli okumalar :)
"Ne demek istiyorsun, anlayamadım?" Gerginliğimi gülümsememin arkasına gizledim.
"Kızım sakin olsana dalga geçiyorum. Serçe parmağın havada yemek yiyorsun ondan dedim."
Serçe parmağıma kısa bir bakış atıp yavaşça indirdim. "Sakinim ben. Şaşırdım sadece."
Bu kız neden bu kadar dikkatliydi? Yanında hareketlerime daha özen göstermeliydim. Çalan telefonumla düşüncelerimden sıyrıldım. Annem arıyordu. Lilly'e yandan bir bakış atıp aramayı cevapladım. Yemeğine gömülmüş bir yandan da telefonuyla uğraşıyordu.
"Efendim Annem"
"Erica tatlım nasılsın,neler yapıyorsun?"
"İyiyim Anne,Lilly ile akşam yemeği yiyoruz.Sen ne yapıyorsun?"
"Biz de babanla bahçemizde oturuyorduk. Özledik seni, hiç yanımıza gelmiyorsun artık."
Haklıydı. Bu aralar çok ihmal etmiştim onları.
"Ben de sizi çok özledim. En kısa zamanda gelicem yanınıza annecim."
"Bekliyoruz. Çok öptüm seni."
Kapanan telefonla kocaman bir iç çektim. Çok özlemiştim gerçekten.
"Lilly yarın deniz kenarına gidip oturalım."
Lilly bana garip bakışlar atsada onayladı. Aniden sormam garibine gitmişti sanırım. Ama canım deniz havası istiyordu. Hızlıca sofrayı toplayıp biraz televizyon karşısında pinekledik. Ara ara gözüm ayıcıklara takılsa da o konuları çok düşünmemeye çalıştım. Çünkü biliyordum ki o konulara girersem bir daha çıkamayabilirdim.
Lilly'nin esnemeye başlamasıyla yataklara dağılmaya karar verdik. Yarın erkenden kalkıp önce okulun oraya arabamı almaya ardından da deniz kenarına gitmemiz gerekiyordu. Belki bir piknik sepeti hazırlayabilirdik. Deniz kenarında piknik hoş olabilirdi.
Odamın kapısını kapatırken uyku sersemi arkadaşıma bakıp gülümsedim.
"İyi geceler Lilly."
"İyi geceler Alexis."
***
Sabahın erken saatlerinde çalan alarmı ışık hızında kapatıp uyumaya geri döndüm. Yarım saat sonra çalan ikinci alarmla büyük bir of çektim. Kim haftasonu erkenden kalkma planı yapardı ki? Gerçekten akşam delirmiş olmalıyım.
Ama gözümün önüne gelen deniz ve yeşillik görüntüleriyle birlikte ayağa dikilmiştim bile.
"Hem erken kalkmak sağlıklı bir kere. Değil mi? Uyuyup napıcam ki? Evet evet, doğru karar."
Kafamı aşağı yukarı sallayıp kendimi ikna ederken bir yandan da elimi yüzümü yıkıyordum. Banyodan çıktıktan sonra Lilly'nin kapısına bakış atsamda en azından ben yiyecekleri hazırlarken uyumasına izin verdim.
"Sonuçta benim fikrimdi. Haftasonunda kıza acı çektirmenin manası yok."
Hızlıca merdivenlerden inip güzel bir parkede kayma şovu yaptıktan sonra kendimi aynadaki yansımama bakarak alkışladım.
"Ooo, Alexis Hanım sabah sabah ne bu neşe? "
Mutfağın yolunu tutarken kenardaki ayıcıklara göz devirip dilime dolanan melodiyle birlikte yiyecekleri hazırlamaya başladım."Meyveler? Tamam. Sandviçler? Tamam. İçecekler? Tamam. Atıştırmalıklar? Tamam. Ne kaldı başka?"
Her şeyin hazır olduğuna emin olduktan sonra Lilly'nin kapısına dayandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Prenses
Teen Fictionİki kraliyet. Gizli olan bir prenses ve gizli olan bir prens. Erica Alexis ve James Jack. Güzeller güzeli prensesimiz kendini o olduğu için seven birini bulmak umuduyla tüm güzelliğini makyaj ve salaş kıyafetler arkasına gizler. Onun tersi olan pr...