5.

12.4K 387 23
                                    

Měla jsem tam jednu zprávu tak jsem si jí zobrazila a zjistila jsem že je od ...

Lukase

Lukas: Tak co kočičko jak se těšíš až budeme spolu na pokoji?😉🤩

Amy: Abych ti řekla pravdu tak se vůbec netěšim😒

Luke: Ale prosim tě, ještě budeš ráda že se mnou můžeš být

Amy: Si moc věříš

Luke: Já vždycky😇

Amy:Hele už budu končit

Luke: Tak se měj kočičko😊

Mamka přišla domů. Tak jsem si vzala tu přihlášku a šla za ní do kuchyně.
"Ahoj mami."
"Ahoj zlato, potřebuješ něco?" zajímala se mamka.
"No jestli by si mi vyplnila přihlášku na výlet do New Yorku."
"Vždyť je začátek školního roku a vy už jedete na výlet?"
"On je to seznamovací výlet, prý aby jsme se lépe poznali."
"Aha, ale jestli chceš jet, tak mi musíš slíbit že budeš opatrná."
"Neboj mami nic se nestane."
"Slibuješ!"
"Slibuju"
"A kdy vlastně letíte?"
"Pozítří, zítra máme jen odevzdat přihlášku a pak se máme jít domu sbalit."
"Tak tady máš tu přihlášku, tak si jí odnes a hned přijď na večeři."
"Jo hned tu budu."

Šla jsem do svého pokoje a přihlášku jsem si dala na stůl a rychle jsem se přihlásila na facebook a napsala jsem Lili.

Amy: Tak co schválili ti to rodiče?

Nemusela jsem čekat dlouho a hned mi odepsala.

Lili: Jo schválili a tobě?

Amy: Jo taky ale musela jsem mamce slíbit že se nic nestane. Snad chápeš ne?

Lili: Jo chápu, já jsem to taky musela slíbit

Amy: Hele už budu muset končit musim jít na večeři

Lili: Tak Ahoj

Amy: Ahoj

Pak jsem se odhlásila z Facebooku a šla jsem do kuchyně na večeři, má být prý pizza. Taťka a brácha už byly doma a seděli u stolu.
"Ahoj," pozdravila jsem je.
"Čus ségra, slyšel jsem že jedeš na měsíc do New Yorku a prý budeš na pokoji s nějakým klukem jó," řekl a mrkl na mě.
"Jo jedu, ale ten kluk je úplnej idiot."
"Tak si na něj dávej bacha."
"Neboj brácha, budu."

...

Po večeři jsem mamce pomohla umýt nádobí a šla do svého pokoje. Tam jsem si vzala pyžamo a šla jsem se vykoupat. Byla jsem tam asi dvě hodiny
Poté jsem se odlíčila a vyčistila si zuby a pak jsem si zalezla do postele a zkoukla jsem asi dva filmy a šla jsem spát.

...

Ráno jsem vstala v 8:00 a šla jsem se nasnídat
Potom jsem se vrátila do pokoje a šla si vyčistit zuby. Poté jsem se trochu nalíčila. Potom jsem se vrátila do mého pokoje a oblékla jsem si černé legíny a bílé tílko. A jako posledních jsem si vzala kabelku a do ní jsem si dala přihlášku z mého stolu. Pak už jsem mohla vyrazit do školy.

Zaklepala jsem na dveře sborovny a hned ze ozvalo dále.
"Dobrý den nesu vám tu přihlášku a ty peníze."

...

Potom co jsem učitelce odevzdala přihlášku a ty peníze jsem se šla domů zbalit.

...

Doma

Vzala jsem si jeden velký kufr a položila si ho na postel. Poté jsem přešla k šatníku a začala si tam dávat kusy oblečení. Trička, tílka, šortky, spodní prádlo, plavky, kdyby jsme šli náhodou někam do bazénu. A další kusy oblečení. Když už byl kufr tak nějak zabalený, tak jsem šla do koupelny kde jsem si vzala kosmetickou taštičku a taky jsem si jí dala do kufru. Ještě jsem si zbalila notebook a nabíječky. Mobil jsem si nechala venku, protože ten si pak dám do kabelky. Když jsem měla vše sbaleno tak jsem si šla lehnout na postel a projížděl jsem všechny sociální sítě. Asi po 30 minutách do pokoje vtrhl můj brácha.
"Hele nechceš se se mnou jít do obýváku dívat na machři 2?"
"Jo klidně." Vstala jsem a šla rovnnou do obýváku.

Potom co jsme se zásmali a skončil film tak jsem se šla vysprchovat a rovnou spát.

Můj bad boy [POZASTAVENO] Kde žijí příběhy. Začni objevovat