Başlangıç

365 26 8
                                    

Yatağımda kıvranarak uyanmaya çalışıyordum ama aslında hiç istemiyordum, çünkü bunun nedeni belliydi; sınav dönemi! O lanet dönem benim bütün uykumu benden alıyordu. Bundan nefret ediyordum. Yatağımda biraz daha kalırken telefonuma gelen mesaj beni uyandırmıştı. Yataktan fırlayarak masama koşup, telefonumu kaptım ve telefonuma gelen mesaja baktım. Mesaj biricik aşkımdan geldi.

"Kalk bakalım uyuyan güzelim"

Hemen geri mesaj yazıp, banyoya koşarak, elimi yüzümü yıkadım ve daha sonra tekrar hızlıca odama dönerek, saçlarımı taradım ve okul üniformamı giyerek odamdan çıktım. Mutfağa indiğimde annem ile babamın kahvaltı ettiklerini gördüm.

- Günaydın prenses.

-Günaydın anneciğim, günaydın babacığım.

Yanaklarından öptükten sonra hızlıca kahvaltımı ettim ve daha sonra ayakkabılarımı giyerek evden ayrıldım. Yolda yürürken bir yandan da aşkımla mesajlaşıyordum.

" Şimdi evden çıktım. Yoldayım, sen neredesin?"

" Yoldayım da geç kalabilirim. Yolda güzel bir melek gördüm"

"Melek mi?"

" Evet arkası bana dönük duruyor ve çok güzel"

Arkamı döndüğümde işte orada durmuş, beni bekliyordu. Aşkım benim ne güzel de gülüyor. Kollarını bana doğru açmıştı. Hızlıca ona doğru koşarak sarıldım. O sarılmamla beni etrafında döndürmesi bir olmuştu.

-Dur yavaş başım dönüyor.

Hem gülüyordum, hem de beni bırakması için ellerine hafifçe onun omuzlarına vuruyordum. Beni döndürmesi bitince, yavaşça yere bırakıp, yanağımı öptü. Sonra gözlerimin içine bakıp, o beni kendisine aşık eden ünlü sözü söyledi:

-Seni her ne olursa olsun seveceğim ve sevmeye devam edeceğim.

İşte sevgimizin temelinde olan o ünlü söz; bu söz ile ona aşık olmuştum, bu söz ile değer verip güvenmiştim. Ama aynı zamanda bu söz ile sevgilimin benden birşeyler sakladığını öğrendim. Size sevgilimin sırrını nasıl öğrendiğimi anlatacağım. Aynı zamanda bizim aşkımızın değiştiğini de. Bu sırrı öğrendikten sonra bizim aramız eskisi gibi olmadı...

Sevgilim Bir VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin