Açıklama

210 16 0
                                    

Öylece bakakalmıştım. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Gözleri hâlâ bana bakıyordu ve elleri hâlâ yüzümü tutuyordu. Kalbimde hâlâ acısı vardı. Gözlerimi yere devirerek, ellerimle ellerini suratımdan çektim.

- Hepsi bu mu? Bunca yıl bana yalan söyledin ve şimdi buraya gelmiş, benden...

- Senin için zor olduğunu biliyorum ama lütfen anla. Sana dün öyle davranmamalıydım. Seni gerçekten çok seviyorum. Sana her şeyi anlatmam lazımdı ama yapamadım. Lütfen açıklama izin ver.

- Tek açıklama yap. Neden? Neden benden vampir olduğunu sakladın. Ben senin sevgilin değil miyim? Hani birbirimize karşı dürüst olacaktık? Hani birbirimize yalan söylemeyecektik? Bunların hiçbirini sen tutmadın. Beni sevdiğini söylemiştin. Yoksa bu da mı yalandı.l?

- Hayır, bu yalan değil. Seni gerçekten çok seviyorum. Ama bunu saklamak zorundaydım.

- Neden!!

Sadece bana baktı. Gözlerinden endişe okunuyordu. Ama tek kelime söylemeden benden uzaklaştı. Artık soğukluğunu hissetmiyordum. Koltuğa oturup, kafasını kaşıdı. Olduğum yerde sadece duruyordum. Sonra bana baktı. Gözlerinde korku vardı.

- Eğer bunu sana söylersem, seni sonsuza dek kaydedebilirim. Anlanıyor musun? Seni kaybetmek istemiyorum.

- Zaten yalan söyleyerek beni kaybettin. Daha fazla beni nasıl kaydedebilirsin?

Bana bakmaya devam ediyordu. Sadece bana bakıyordu. Sanki bir şey anlatmak istediği bir şey varmış gibi davranıyordu. Bir iki adım yaklaştım. Uzaktan hâlâ benim Lee gibi görünüyordu. Ama değildi.

- Bu kadar mı yani? Buraya gelerek sadece benden özür dileyip sonra öperek, her şeyi unutup baştan mı başlamak mı istiyorsun?

- Hayır!

- O zaman ne? Neden geldin.

Bir şey söylemesini istiyordum. Herhangi bir şey de olsa, sadece söylemesi istiyordum. Küçük bir açıklama yapmak bu kadar mı zor? Yanına iyice yaklaşıp, eğildim. Artık burun burunaydık. Ama bana bakmıyordu.

- Beni gerçekten seviyorsan, açıkla. Seni kaybetmenin verdiği acıyla yüzleşmek istemiyorum. Lütfen beni seviyorsan...

- Yapamam. Üzgünüm. Buraya sadece sana bunları söylemeye geldim.

Yerinden kalkarak, cama doğru gitti. Son defa bana baktı. Gözlerinde beni sevdiğini gösteren bir ışık vardı. İçimden ona sarılmak geldi. Ama yapamadım. Pencereyi açtı ve atlayarak gitti. Kalbim ikinci kez bu kadar çok acımamıştı.

Sevgilim Bir VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin