"Proč po mě každý tak touží?" zeptala jsem se a sedla si na gauč.
"Jsi sexy. Takovou holku chce každý mafián." pronesl Ashley.
"Maš prořízlou pusu, nebojíš se říct, co si myslíš. Jsi nebojácná, silná a chytrá. Díky těmto vlastnostem jsi ještě naživu. Přemýšlíš, než něco řekneš. Ostatní holky to nedělají. To znamená, že dlouho u mafiánů nepřežijí. Chápeš?" přisedl si ke mě Andrew.
Mám to všechno brát jako pochvalu? To mě tu jako vychvaloval? On? To není možné.
"Díky?" řekla jsem nejistě.
"To byl komplinet kotě." dál mi pusu na tvář.
"Jdi do pokoje. Zítra je další schůzka mafiánů, kde se budou prodávat věci a děvky. Teda.. Dívky." řekl a já tak udělala. Nejdřív jsem si skočila do sprchy a až pak se přesunula do pokoje.
"Alexis. Nepromenáduj se mi tu takhle, nevidíš, jak CC slintá? Ještě aby s tebou zas skočil do postele." zasmál se Andrew.
Zalezla jsme do pokoje a shodila ze sebe ručník. No jo, se CCm jsme si fakt užila. A dobrovolně. Možná je to to poslední, co kdy zažiju a užiju si to.
Nandala jsem si spodní prádlo a hledala mé tričko na spaní. Ohla jsem se přes postel a začala hrabat v peřinách."Z tohohle slintám i já." pronesl Andrew za mými zády. Lekla jsme se a spadla do postele. Andrew se uchechtl a šel blíž ke mě. Chytl mě za boky a postavil na nohy.
"Hledáš tohle?" v ruce svíral mé tričko na spaní. Beze slov jsem přikývla.
"Tak na." natáhl ke mě ruku s tričkem. Chtěla jsem si ho vzít, ale Andrew s rukou uhnul. Našpulil rty na náznak, že chce pusu. Nedobrovolně jsem se k němu natáhla a políbila ho. Poté už mi dal tričko a s úsměvem odešel. Oblékla jsem se a lehla si do postele. Po chvilce jsem usnula.
-
"Vstávej! A jak by řekl Andy, oblékni si něco sexy ať po tobě koukají i babi." vzbudili mě Jakovi slova.
"Jojo, už jdu na to." protáhla jsem se a položila své nohy na z vyhřáté postele na studenou zem.
"Ale jako první, káva." špitla jsem si pro sebe a vydala se do kuchyně.
"Dobré ráno." pozdravila jsem.
"To je dost, že jsi vstala, máme dost práce. Tak si hejbni zadečkem." plesknul mě přes zadek Andrew.
Radši jsem se nevyjadřovala a šla jsem si pro kávu. S hrnkem tekutiny jsem odcházela zpět do pokoje. Naráz jsem vypila půl hrnku kávy a šla k šatníku. Oblekla jdem si černé průhledné tričko se spadlými rameny a pod to samozřejmě černou podprsenku, aby zakryla mé přednosti. Upnuté tričko jsem zastrkala do kožených kalhot, které obepínali mou spodní část těla. Na nohy jsem si obula černé spičaté lodičky. Nalíčená a učesaná už jsem byla z koupelny, takže jsem byla hotová. Dopila jsem kávu a už jsem chtěla vyjít ven, ale uslyšela jsem zvonek. Po jejich dohadování tam nakonec šel Andrew. Takhle dupe a funí jen on. Matně jsem slyšela, co si tam s neznámým povídá.
"Alexis, pojď sem!" křiknul.
Co když si pro mě někdo přišel? Prodá mě? Co se mnou hodlá udělat? Bála jsem se. Pomalu jsem otevřela dveře a šla k Andymu ke vchodovým dveřím. Stál tam policiata.
"Co potřebuješ?" nuceně jsem se usmála.
"Tady pán s tebou chce mluvit." ukázala na policistu.
"Ano, ale o samotě." řekl s kamenou tváří policista.
"Klidně mluvte, nemám před ním žádné tajemství." nedávala jsem najevo strach. Určitě tu je kvůli té vraždě. Co když ví i o Erniem?
"Dobrá. Máme podezření, že jste zabila nějaké muže. Co mi k tomu řekněte?"
"Že je to falešné obvinění, já bych neublížila ani mouše, natož zabít člověka." řekla jsem udiveně i když jsem vůbec překvapena nebyla.
"Jak mi teda vysvětlíte, že jste ve vztahu s tím největším mafiánem?" podával jednu otázku za druhou.
"Andrew? On je zlatíčko. Ale taky mám na vás otázku, když víte, jaký je, proč už jste ho dávno nezatknul?" řekla jsem zamyšleně.
"To, to.. Do toho vám nic není!" rozčílil se.
Bylo mi jasné, že z něj má strach jako každý. Tím pádem si nic nedovolí."Nekřič na mojí přítelkyni! Ještě něco?" tentokrát byl rozhořčený Andrew.
"Když říkáte, že za nic nemůžete, tak ne. Nas.. " nedořekl, protože mu Andrew zabouchl dveře před nosem.
"Nejen chytra, krásná, s přesnou střelou, ale i dobrá herečka? Vybral jsem si dobře." přitáhl si mě za boky a políbil mě. Spolupracovala jsem, protože jsem mu nechtěla zkazit náladu.
"Tak kluci, vyrážíme!" zakřičel a během chvilky se u dveří objevili ostatní. Nasedli jsme do připravené limuzíny a vyjeli.
-
Seděla jsem Andrewovi na klíně a čekala, na jeho reakci na chlapa -nejspíš mafiána-, který prodával drogy. Oni si ho ale vůbec nevšímali.
"Hele Gary, nepřijde ti ubohý prodávat těm nejbohatším z nejhorších špinavý drogy? Každý v téhle místnosti kdyby je chtěl, tak je má a ani neluskne prstem." přerušil Andrew jmenovaného Garyho z jeho proslovu o drogách a přitom vyfoukl kouř z cigarety.
"A nepřijde ti blby, už pár měsíců spát s tou samou holkou? Přiznej si to Biersacku, že už by to chtělo změnu." odpověděl mu Gary.
"Hele, Flusne nebo jak se to jmenuješ. Tohle je to nejlepší co jsem kdy měl, takže se toho jen tak nezbavím. A ty si radši všímej svého sexuálního života nebo o něj brzy přijdeš." odvětil Andrew.
"Já si myslím, že už se stalo." zasmála jsem se a se mnou ostatní.
"Budeš litovat." naštval se Gary.
"To už řeklo tolik lidí, ale přitom litovali oni. Přesněji, zařvali jejich poslední slova." vysmál se mu do ksichtu. Poté Gary naštvaně oddupal.
"Tak co pro nás máš ty, Andrew?" ozval se neznámý muž.
"Koukej." řekl a luskl prsty. V tu chvíli přišlo asi šest hubených holek ve spodním prádle. Nějaké brunety, ale prevládali blondýny.
"Ber, dokud máš šanci si užít. Rozjezdová částka je půl mega." řekl.
"Kde jsi to schovával?" špitla jsem.
"Ve studni kotě." políbil mě.
Úplně jsem ztuhla, protože jsem si vzpomněla na svůj pobyt ve studni."Spolupracuj." vyrušil mě z přemýšlení Andrew, který mě líbal, ale já to igrnorovala. Po jeho upozornění jsem začala spolupracovat a dělala, jak se mi to líbí.
ČTEŠ
Unesená
FanfictionMyslela jsem si, že jedu domů. V tom mi ale do cesty přišel on. Neudržela jsem se a vyjela jsem na něj. To jsem ale ještě nevěděla, čím to skončí. Unesl mě a od té doby jsem zavřená v jeho domě. V krku mám sledovací zařízení, na kterém sleduje každý...