Kapitel 56

577 15 2
                                    

Jeg vågner klokken 10 den næste dag.
Jeg ligger i min seng i lidt tid, før jeg rejser mig op og tager tøj på.
Mit outfit består af nogle sorte culotte bukser, og en Levi's T-shirt.

Da jeg kommer ned i køkkenet tager jeg noget morgenmad, og tager det med op.

Jeg bruger det meste af dagen i min seng, hvor jeg ser Riverdale, indtil Thor kommer ind på mit værelse omkring klokken 17.

"DN?" Spørger han.
Jeg kigger op fra min skærm.
"Ja?" Spørger jeg.

"Vil du med ud og spise?" Spørger han.
Jeg kigger mærkeligt på ham.
"Mm, hvorfor?" Spørger jeg forvirret.
"Det er bare lang tid siden at vi sådan, rigtigt har lavet noget sammen" siger han.

"Ja? Det kan vi da godt?" Siger jeg.
"Godt, for jeg har allerede bestilt et bord. Tag noget fint tøj på, og vær klar præcis klokken 19" siger han, smiler og går ud af mit værelse.

Jeg lukker min computer ned, går ud på badeværelset for at tage et bad.
Inde på mit værelse åbner jeg skabet. Kigger alt mit tøj igennem tre gange, før jeg finder en bordeaux kjole, som jeg tager på, sammen med nogle sorte stiletter og min sorte Zadig et Voltaire taske.

Jeg sætter mig foran mit bord og tager concealer, foundation, eyeliner, mascara, highlighter, eyeliner, bronzer, blush, falske øjenvipper og en mørkerød læbestift på

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jeg sætter mig foran mit bord og tager concealer, foundation, eyeliner, mascara, highlighter, eyeliner, bronzer, blush, falske øjenvipper og en mørkerød læbestift på.

Jeg krøller mit hår til slangekrøller, og da jeg er færdig er klokken 18.54, så jeg går ned i stuen.

Thor sidder i sofaen med sin mobil, med en hvid T-shirt og sorte jeans på.
"Thor?!" Siger jeg.
Han kigger op og smiler.

"Skal du ikke gøre klar?" Spørger jeg.
"Nej, jeg skal ikke med" siger han.
"Hvad?" Spørger jeg forvirret.
"Vi skal ikke ud og spise fint eller noget" siger han.

"Seriøst? Hvorfor skulle jeg så gøre klar og alt muligt! Det er jo ikke engang sjovt det her!!" Siger jeg irriteret, og skal til at gå ovenpå igen da det ringer på døren.

"Ej, gider du ikke at åbne?" Spørger Thor udmattet.
Jeg sukker og går over mod hoveddøren.

Da jeg åbner den, står Anthon ude på trappen, iført en smoking, og med en buket røde roser i hånden.

"Hej" siger han.
Jeg kigger mærkeligt på ham, idet det går op for mig hvad der foregår.

Thor fik mig til at gøre klar, så jeg kunne tage ud og spise med Anthon...

"Er du klar til at gå?" Spørger Anthon.
Jeg kigger over på Thor, som sidder og smiler stort.

Med et tager Anthon min ene hånd og kigger mig ind i øjnene.
"Vil du ikke give mig bare én chance. Tag med mig ud og spise, og hvis du synes det er helt forfærdeligt så lover je aldrig at snakke til dig igen" siger han.

Jeg kigger på ham et par sekunder, før jeg svarer; "okay"
"Ja!" Kan jeg høre Thor udbryde i baggrunden, og Anthon og jeg begynder begge at grine.

"Okay, så lad os gå" siger Anthon.
"Ja" siger jeg og smiler.
"Thor, vil du ikke sætte blomsterne i vand?" Spørger jeg, og lægger buketten på kommoden, før Anthon og jeg går sammen ud af døren.

Ude på vejen, holder der en flot, sort bil.
"Er det... din?" Spørger jeg overrasket.
"Ja" siger Anthon og smiler stolt.
Jeg smiler, og Anthon kommer frem foran mig, og åbner døren til passagersædet.

"Tak" siger jeg og sætter mig ind.
Han sætter sig ind, og starter bilen.

Han kører ned ad vejen, og selvom ingen af os siger noget, nyder jeg hans selvskab.

"Hvor skal vi spise?" Spørger jeg for at afbryde stilheden.
Han bider sig i læben, og kigger på mig.

"Det er en overraskelse" siger han, og placere hånden på mit lår.
Efter noget tid kommer vi til København.

Vi kører lidt rundt, indtil han finder en parkeringsplads.
Han stirrer ud af bilen, og inden jeg når at stige ud af bilen, åbner Anthon døren for mig.

Jeg smiler til ham og stiger ud.
Han låser bilen, og tager min hånd.
Vi går ned ad en gade, og går ind på en Italiensk restaurant.
Der kommer med det samme en tjener hen til os.

"Edwards" siger Anthon, og vi bliver vist over til et bord.
Der står stearinlys, og en flaske vin, som ser meget dyr ud.
Tjeneren hælder noget op til os.

"Tak" siger Anthon, og kigger på mig.
"Skål" siger han og holder sit glas hen mod mig.
Jeg klirrer mit mod hans, og smager på det.

Det smager overraskende godt, selvom jeg normalt ikke kan lide vin.

"Du er så smuk" siger Anthon.
Jeg smiler svagt.

Jeg har savnet ham så meget.

My Brothers Best Friend - CityboisWhere stories live. Discover now