Kapitel 67

355 12 0
                                    

Vi springer lige frem til nytårsaften ;)

Det er i dag nytårsaften. Jeg er hjemme hos Anthon, hvor jeg har sovet hver nat siden vi kom hjem fra Bornholm, jeg har kun lige været hjemme og hente rent tøj en enkelt gang.

Klokken er 15, og vi skal være hjemme hos Lauge klokken 18, hvor vi også skal sove. Teodor, Thor, Jacob, Maximillian, Munke og Maria kommer også til at være der og vi skal spise aftensmad sammen, og derefter kommer der en masse gæster og der bliver holdt fest.

"Er det ikke mærkeligt at tænke på?" Spørger Anthon, da han står og pakker de sidste af hans ting i en flyttekasse.
"Hvad?" Spørger jeg forvirret.
"Om," begynder han og kigger på sit ur "9 timer går vi ind i 2018" siger han, og løfter øjenbrynene.
"Mhm" mumler jeg og smiler.

Anthon lukker papkassen og sætter sig på sengen, ved siden af mig.
"Jeg elsker dig" siger han og kysser mig på kinden.
"Jeg elsker også dig" siger jeg og smiler.

"Okay," siger jeg og rejser mig op "hvilken kjole skal jeg tage på?"
Jeg går over til min taske og finder to kjoler som jeg har taget med hjemmefra, en sort og en mørkeblå.
Den mørkeblå er stram, og har blondeærmer. Den sorte er offshoulder og er også stram, og så går den til midt på lårene.

"Den sorte" siger Anthon. Jeg nikker og lægger den mørkeblå i min taske igen.
"Og sorte stilletter?" Spørger jeg.
"Mhm" mumler Anthon.
"Prøv den lige" siger Anthon.

Jeg tager mine sorte jeans og min grå Sweatshirt af.
"Så skal jeg også have en stropløs bh på" siger jeg, og tager én i min taske.
"Vil du lige åbne min bh?" Spørger jeg, og stiller mig med ryggen til Anthon.

Han får den hurtigt åbnet, og trækker mig ind til sig, men giver hurtigt slip igen.
Jeg tager den anden bh på, og tager kjolen på.

Jeg stiller mig foran Anthon, og posere.
"Hvad synes du?" Spørger jeg.
Anthon stirrer bare på mig med åben mund.
"Du er fucking lækker som altid" siger han.
Jeg smiler stort, og går over til ham.
"Du er så dejlig" hvisker jeg, og giver ham et kys.

My Brothers Best Friend - CityboisDove le storie prendono vita. Scoprilo ora