I pausen finder jeg sedlen med afstemningerne frem, og lader mine øjne skimme teksten.
Årets lækreste dreng:
Thor Blanchez Farlov
Lauge Hansen
Anthon Edwards Knudtzon
[To andre random navne, ahaha]
Svarmulighederne overrasker mig ikke. Jeg har altid synes at Thor var flot. Uden at det skal virke forkert, men det er han fandme! Og det samme med Lauge og Anthon.
Jeg læser lidt videre, de andre kategorier kaldes "årets lækreste pige", "klassens klovn", "Rich kid", "årets brandert", "årets stræber" og til sidst "årets par"
Og det er i den sidste mit navn står.
DN Blanchez Farlov og Anthon Edwards Knudtzon
Står der med store bogstaver, sammen med nogle andre navne.
Jeg krøller irriteret sedlen sammen, og smider den ud.Resten af dagen undgår jeg Anthon, og efter skole skynder jeg mig hjem.
Da jeg kommer indenfor smider jeg mine sko, min jakke og min taske og løber op på mit værelse.
Jeg smider mig i min seng og begynder med det samme at græde.
Hele dagen har jeg bare holdt tårerne inde, og derfor er det rart bare at få det hele ud.
Pludselig går døren til mit værelse op.
Jeg sætter mig hurtigt op og tørrer mine øjne i ærmet.
Thor stikker hovedet ind og kigger på mig.
"Hvad er der?" Spørger jeg irriteret.
"Øhm, det var bare..." begynder han, kommer indenfor og lukker døren Efter sig.
"Øhm, Anthon fortalte mig at... at i ikke var sammen mere?" Siger han.
"Ja. Og?" Spørger jeg irriteret.
"Er du okay?" Spørger han og sætter sig på sengekanten.
Jeg ryster svagt på hovedet, og begynder igen at græde.
Thor rykker tættere på mig, og trækker mig ind i et kram.
"Altså, Anton er en god ven, ikk? Det er han! Han er en pisse god ven, men han har bare aldrig været særlig god til det der med... forhold. Du er den pige han har været sammen med i længst tid, før han var utro" siger Thor og smiler. Som om det skulle opmuntre mig?
"Jeg elsker ham virkelig" siger jeg lavt.
"Elsker? Ikke elskede, men elsker?" Spørger Thor.
"Ja..." siger jeg lavt og knuger min hånd om hjørnet på dynen.
"Og jeg hader virkelig mig selv for det, for vi kommer ikke sammen igen. Det er slut, og det er jeg godt klar over" siger jeg.
"Er Anthon også klar over det?"
"Det... det ved jeg ikke. Det tror jeg, han så mig sammen med Simon i dag..."
"Simon? Ham der var der utro for sådan, 6 måneder siden?"
"5" retter jeg.
"Ja, hvilken forskel gør det?" Sukker Thor.
"Men, måske skulle du bare snakke med Anthon" fortsætter han.
"Tror du virkelig at det er en god idé?" Spørger jeg.
"Ja! Selvfølgelig er det en god idé. Ring til ham" siger han, og går ud af mit værelse.
ESTÁS LEYENDO
My Brothers Best Friend - Citybois
Fanfic[AFSLUTTET - 70 KAPITLER] Thor og jeg har et helt særligt forhold. Ikke som de fleste søskende har, vores forhold er mere sådan 'Bedste venner' agtigt. Jeg ser lidt Thor som min beste ven. Han er der altid for mig når jeg har brug for ham, selv i de...