Den næste morgen er det Anthon og jeg der vågner først, så vi står op og går op i køkkenet.
Jeg laver nogle pandekager, og imens laver Anthon kaffe og rister noget toast.
Klokken 10, står de andre op og hjælper med at dække bord.Da maden er færdig sætter Anthon og jeg os ved siden af hinanden.
Han lægger hånden på mit lår, og vi begynder at spise.***
Vi bruger bare dagen på at være der hjemme.
Vi spiller brætspil, og senere på eftermiddagen går vi en tur.Da vi har spist aftensmad sætter vi os allesammen i stuen, og spiller brætspil.
Ved 23-tiden går Thor, Anthon og jeg, ned på mit og Anthons værelse.Vi sætter en film på, på Anthons computer, og sætter os op ad væggen, med dynerne over os.
Jeg vil gerne se en romantisk film, og Anthon og Thor vil gerne se en gyser, og uheldigvis ender det med at flertallet bestemmer.
"Jeg vil ikke se gyser..." mumler jeg, men Anthon kigger bare kort på mig, kysser mig på håret og lægger mit hoved på hans bryst.
De begynder filmen, men jeg falder heldigvis i søvn, før der sker noget uhyggeligt...
***
Jeg vågner noget tid efter, at af Anthon rejser sig, for at stille min computer væk.
"Mm, hvad er klokken?" Mumler jeg træt, og strækker mig.
"Øhm-" siger Anthon og kigger på klokken "00.31. Bare læg dig til at sove igen"
Han giver mig et kys på panden, og stiller min computer på bordet."Nu er jeg alligevel vågen. Jeg skal også på toilettet" siger jeg, og rejser mig op.
"Jeg går med op" siger Anthon, og vi går op på badeværelset.
Jeg tisser, og vi børster tænder.Da vi kommer ned på værelset igen, tager Anthon sin T-shirt og bukser af, og smider sig i sengen.
"Må jeg sove i din bluse?" Spørger jeg, og tager blusen op, som han har smidt på stolen."Ja, ja, men så skal du også give mig de 10 andre du har dit skab derhjemme" griner han.
"Selvfølgelig" griner jeg, og åbner mine bukser.Jeg folder bukserne sammen, og lægger dem også på stolen.
Derefter trækker jeg min bluse over hovedet, og kan mærke Anthons blik på mig."Anthon" griner jeg, og lægger også trøjen på stolen.
"Skal jeg ikke hjælpe dig, med at åbne din bh. Den lås ser lidt dum ud" siger han, og rejser sig.
Jeg griner kort, og vender ryggen til ham.Han åbner den meget hurtigt, og lægger den på stolen, sammen med alt det andet.
"Så dum var den lås vist heller ikke" griner jeg og vender mig om mod ham.Anthon giver mig elevatorblikket, og kigger mig derefter i øjnene.
"Du er så smuk" siger han, og kysser mig.
Jeg smiler svagt midt i kysset, og trækker mit ansigt få centimeter væk fra Anthons.Jeg smiler svagt, og kysser ham på halsen, så jeg efterlader et sugemærke.
"Jeg elsker dig" hvisker jeg, og kigger op på ham igen.
"Jeg elsker også dig, skat" hvisker Anthon tilbage.Jeg går et lille stykke væk fra ham, og trækker hans bluse over hovedet.
"Så..." siger jeg, og smiler.
Han smiler tilbage og tager fat om min talje, og løfter mig lidt over gulvet før han smider mig på sengen, og slukker for lyset.Jeg kan mærke, at han lægger sig ved siden af mig, selvom der er så mørkt, at jeg ikke kan se ham.
"Godnat" siger han, og jeg kan høre at han gaber.
"Godnat" siger jeg, og finder hans hånd under dynen, før jeg falder i søvn.
YOU ARE READING
My Brothers Best Friend - Citybois
Fanfiction[AFSLUTTET - 70 KAPITLER] Thor og jeg har et helt særligt forhold. Ikke som de fleste søskende har, vores forhold er mere sådan 'Bedste venner' agtigt. Jeg ser lidt Thor som min beste ven. Han er der altid for mig når jeg har brug for ham, selv i de...