Vi har efterhånden været hjemme hos Lauge i 2 timer, og har spist aftensmad, fået lidt at drikke, og set dronningens nytårstale selvom der var ingen der hørte efter.
"Gæsterne kommer om lidt, så vil i lige hjælpe med at rykke sofaen over i hjørnet?" Spørger Lauge.
Anthon og Thor hjælper, og i løbet af et kvarter er der kommet rigtig mange mennesker.Jeg hilser på nogle af dem, men bliver stående sammen med Anthon indtil Lauge foreslår at vi leger den klassiske 'Jeg har aldrig'
Anthon sætter sig i sofaen, og jeg sætter mig ved siden af ham. Han tager sin arm rundt om mig og den anden hånd lægger han på mit lår.
"Vi starter lige med en let en bare for at komme igang; jeg har aldrig haft sex" siger Lauge.
Jeg drikker, og det gør alle andre rundt om sofabordet også."Jeg har aldrig givet eller fået et blowjob" siger Teodor, drikker selv og holder sit blik rettet mod mig for at se om jeg drikker.
Anthon løfter den arm han har rundt om mig og drikker."Har du aldrig givet Anthon et blowjob?" Spørger Lauge overrasket.
Jeg ryster på hovedet og smiler akavet.
"Det må du sgu lave om på" siger Alfred ovre fra hjørnet af sofaen.
Jeg kan mærke at jeg rødmer og kigger ned på Anthons hånd der stadig ligger på mit lår."Hey, Hey, Hey!" Udbryder Thor "Styr jer, det er min fucking søster i snakker om"
Jeg griner og det samme gør Lauge og Teo.-
Da klokken er fem minutter i midnat, går vi alle ud i Lauges have.
Anthon og jeg stiller os over for hinanden, med hvert vores champagneglas af plastik.
"Vi går snart ind i 2018" siger Anthon lavt.
"Mhm" mumler jeg, og nikker smilende.Vi står bare og kigger på hinanden.
"5... 4..." begynder folk at tælle ned "3... 2... 1... Godt nytår!"
Jeg tager en kort tår af min champagne, og stiller glasset på et havebord der står bag mig, før Anthon placere begge hænder på mine hofter, og trækker mig ind til sig.
Jeg lægger mine hænder på hans skuldre og smiler."Godt nytår" siger han, og presser sine læber mod mine i det mest fantastiske kys jeg nogensinde har fået.
BINABASA MO ANG
My Brothers Best Friend - Citybois
Fanfiction[AFSLUTTET - 70 KAPITLER] Thor og jeg har et helt særligt forhold. Ikke som de fleste søskende har, vores forhold er mere sådan 'Bedste venner' agtigt. Jeg ser lidt Thor som min beste ven. Han er der altid for mig når jeg har brug for ham, selv i de...