What... jeg kan seriøst ikke tro det.
Der er et lille barn inde i mig.
Jeg tager den anden test og da den også er positiv sætter jeg mig til at græde.
Jeg ved godt at jeg burde fortælle det til Anthon, men jeg tør virkelig ikke.
Hvad hvis han slet ikke vil have noget med mig at gøre? Men på den anden side; Han fortjener at vide det. Men... jeg tør virkelig ikke fortælle ham det. Jeg venter lidt.Jeg går ind på mit værelse og lægger mig i min seng med blikket rettet mod et lille hul i loftet. Jeg føler mig fuldstændig tom for at være ærlig.
Jeg ligger sådan i et stykke tid, men tager så min mobil frem. Jeg ser med det samme at jeg har fået en besked fra Thor.
Vil du med på strøget når jeg får fri? Spørger han. Det får et lille smil frem på mine læber, for jeg troede egentlig ikke at Thor gad være sammen med mig, efter han fandt ud af et med mig og Anthon.
Ja svarer jeg og slukker min mobil.
***
Ved 14 tiden begynder jeg at gå mod stationen. Jeg skal tage toget ind til hovedbanegården, hvor Thor og jeg skal mødes.
Jeg sætter mig ind i toget til København, og da jeg kommer frem står Thor allerede og venter på mig.
"Hej" siger jeg og smiler svagt. "Hej" siger Thor og smiler tilbage. Vi går op ad trappen og udenfor. Det er rimelig varmt, næsten sommerligt, selvom vi er i September.
Vi går på strøget og kigger lidt i nogle butikker, og køber noget. Da vi har gået lidt rundt går vi på Joe & The Juice. Vi køber en sandwich og en juice hver og da vi er færdige med at spise kigger vi videre.
"Kan vi ikke lige dele os op" spørger Thor. Jeg kigger lidt mærkeligt på ham. "Jeg skal købe en fødselsdagsgave til dig" siger han og smiler. "Nårh, jo selvfølgelig" siger jeg. Vi aftaler at mødes ved Rundetårn om 45 minutter og så går vi hver til sit.
Note:
Godt nytår allesammen! Håber at i kommer godt ind i det nye år og tusind tak for at i følger med i historien♡
ESTÁS LEYENDO
My Brothers Best Friend - Citybois
Fanfic[AFSLUTTET - 70 KAPITLER] Thor og jeg har et helt særligt forhold. Ikke som de fleste søskende har, vores forhold er mere sådan 'Bedste venner' agtigt. Jeg ser lidt Thor som min beste ven. Han er der altid for mig når jeg har brug for ham, selv i de...