Kapitel 60

540 18 0
                                    

Efter maden tager jeg et langt bad, og jeg kan mærke, hvor meget det afslapper mig.
Da jeg kommer ind på mit værelse igen, er klokken allerede 21.35, så jeg åbner mit skab, og finder en stor, hvid T-shirt i mit skab.

Min første tanke er at det er Thors, eftersom den er fra Wood Wood, og Thor går meget i ww, men jeg kan dog hurtigt konstatere på duften, at det er Anthons.

Jeg trækker den over hovedet, og lægger mig i sengen.
Jeg kigger lidt på Facebook på min computer, da jeg pludselig får en venneanmodning.
Jeg trykker på ikonet, og navnet Emilia Bech Simonsen dukker op på min skærm.

Det er hende fra gallaen.
Jeg accepterer den med det samme, og få sekunder senere modtager jeg en besked fra hende.

Em: Hejsa
DN: Hej :)
Em: Jeg ved ikke om du så det, men det er mig fra gallaen :)
DN: Det så jeg godt :)
Em: Okay, ahah. Det her kommer til at lyde mærkeligt, men jeg var sammen med din bror i dag
DN: Ja, det ved jeg godt. Han nævnte det i morges :)
Em: Nårh, okay, men jeg er virkelig forvirret, for han sender meget blandede signaler, først lægger han an på mig, og så lader han som ingenting, og jeg er alt for genert til st spørge ham, haha :)
DN: Tro mig, Thor er den værste til at flirte. Han er kun god til det når han er fuld, haha :)
Em: Haha, så der er ikke noget at være bekymret for?
DN: Slet ikke, bare vent. Han er sikkert også lidt genert :)
Em: Tak :)
DN: Det var da så lidt :)

Jeg smiler for mig selv og lukker min computer, for at lægge mig til at sove.
Jeg når kun lige at lukke øjnene, da min mobil vibrere.
Jeg rækker ud efter den.

Snapchat
Fra Anthooon<3

Jeg åbner den med det samme, og Anthons dejlige ansigt kommer frem på min skærm.

'Hej smukke. Jeg savner dig allerede'
Den er sendt lige efter han satte mig af herhjemme, men jeg har ikke set det før nu.

Jeg åbner derefter den snap jeg lige har fået.
'Vi fik lejligheden!!'

Jeg smiler stort, og tager et selfie.
'Yaay, hvornår flytter i ind?' Skriver jeg og sender den.

Jeg får hurtigt en snap tilbage.
'Waaw smukke... Vi flytter ind meget snart, 1. Januar'

Wow, første Januar? Det er om under en måned.
Jeg smiler igen, og sender endnu en snap.
'Jeg glæder mig til at se den'

A: 'Jeg glæder mig også til at du skal se den<33'
DN: '<33'
A: 'Hvad tid møder du i morgen?'
DN: '8...:('
A: 'Skal jeg køre dig i skole?'
DN: 'Det må du da gerne, hvis du gider<3'
A: 'Jeg kommer og henter dig 7.50 så<3'
DN: 'Okay<3 Godnaaat'
A: 'Godnat'
A: 'DN?'
DN: 'Jaer?'
A: 'Jeg elsker dig så meget, og du er så fucking lækker'
DN: 'årh Anthon, søde<3 jeg elsker også dig, og du er også rimelig lækker<3'
A: 'Godnat skat<3'
DN: 'Godnat<3

My Brothers Best Friend - CityboisWhere stories live. Discover now