Kapitel 1

476 22 0
                                    

(Min synsvinkel)

Jeg er flygtet til London. Klokken er 18 og jeg er ved at dø af sult. Hurtigt beslutter jeg mig for at tag ned i byen for at hente en pizza.

Mens jeg gik nede på gade opdager jeg mit snørerbånd er gået op. Jeg bukker mig ned og skal lige til at binde det, da bildøren til bilen foran mig gå op. Jeg bliver ramt hårdt i hovedet og alt blev sort.

(Harry's synsvinkel)

"Vi ses i morgen Louis"

"Vi ses Hazza" siger Louis og vi giver hurtigt High five før jeg åbnede bildøren og et kæmpe brag lyder . Jeg stiger hurtigt ud af bilen og ser en pige ligge på jorden. Jeg må have ramt hende hårdt for hun var gået ud som et lys.

"Hvad skete der?" Spørger Louis og kommer ud. "Jeg ramte hende da jeg åbnede døren" siger jeg og stirrer ned på hende. "Skal vi vente på hun vågner?" Spøger Louis og ser over på mig. "Tag du hjem til Eleanor Jeg bliver bare her" siger jeg. "Er du sikker?". "Ja tag bare hjem". "Okay så ses vi i morgen". "Ja og hils Eleanor". "Det skal jeg nok" siger han og satte sig ind i bilen.

"Hallo..." Siger jeg og ruskede forsigtigt i hende. "Omg det Harry Styles" råber en pige længere henne. Åh nej ikke nu. Hvad skal jeg gøre? Tænker jeg. Hvis jeg bliver her vil jeg blive overfaldet af fans men jeg kan jo heller ikke lade hende ligge her.

"Undskyld men vi kan ikke blive her" siger jeg til hende selv om jeg godt ved hun ikke kunne høre mig. Jeg løfter hende op i mine arme og bære hende op på mit hotelværelse før alle fansne kom. Hun sov da vi nåede ind på mit hotelværelse så jeg lagde hende ind i min seng. Jeg kan se hun har fået et hul i panden så jeg henter en våd klud og tørrede blodet væk.

Da jeg kom tilbage er hun vågnet. "Hvem er du? Og hvor er jeg?". Det var lidt underligt for jeg havde aldrig mødt en der ikke viste hvem jeg var før.

Hvem er jeg?Where stories live. Discover now