Kapitel 23

253 20 0
                                    

(Min synsvinkel)

Jeg ledte over alt men fandt ham til sidst inde i soveværelset. Mine øjne løb i vand da jeg så hvad han havde gang i. "Harry havde ret" græd jeg skulle lige til at løbe da Liam greb fat i min arm. "Slip mig din idiot" skreg jeg ad ham. "D/N jeg elsker dig det var bare fordi...". "Hold kæft" skreg jeg. Han stirrede på mig. "Hold kæft hold kæft hold kæft I siger alle sammen I elsker mig men I lyver" skreg jeg og rev mig løb af hans greb.

Han stod og stirrede efter mig da jeg løb ud af døren. Jeg løb ud til vejen. Jeg var ligeglad jeg måtte bare hjem til Harry og fortælle ham han havde ret.

En bil holdte ind til siden. "Vil du have et lift?". "Ja tak". Damen kørte mig hen til Harry. "Tak for liftet". "Det var så lidt".

Jeg bankede på døren. Jeg hørte nogle ting blive smadret. Jeg gik indenfor da døren ikke var låst. Harry stod inde i stuen med en flaske i hånden. Film, glas, lamper, puder og alt mulig lå smadret på gulvet. "Hvad laver du her?" Råbte han da han fik øje på mig. Han var fuld det kunne jeg høre. "Du havde ret med Liam". "Ja og hvad så?" Sagde han. "Undskyld". "Du skal ikke tro du bare kan komme tilbage her til og lade som om intet er sket".

(Harry's synsvinkel)

"Nej det ved jeg godt jeg ville bare sige undskyld" sagde hun og gik. Jeg løb efter hende. "Vent hvor skal du hen?". "Det ved jeg ikke" svarede hun men tåre i øjnene. "Du må godt sove på sofaen indtil du finder et sted" sagde jeg. Hun så på mig med store øjne.ja hvad havde jeg lige gang i? "Kom" sagde jeg og gik ind. Hun gik med indenfor. Jeg gav hende en pude og en dyne før jeg selv gik i seng.

(Liam's synsvinkel)

Jeg satte mig på sengekanten. "Er du okay?" Spurgte Anastasia og lagde en hånd på min skulder. "Nej er du sød og gå hjem" sagde jeg og skubbede hendes hånd væk. "Jeg var bare din trøst. Fint hvis det er sådan du vil have det skal du ikke kontakte mig igen" sagde hun og tog sit tøj på igen. Hun smækkede hårdt med døren da hun gik og jeg hørte hun gassede vildt meget op da hun kørte ud af min indkørsel.

Jeg gik ud og tog et varmt bad inden jeg gik i seng og sov.

Hvem er jeg?Where stories live. Discover now