Kapitel 8

370 17 0
                                    

(Min synsvinkel)

Et hulk forlod mine læber. "Ikke græde mig skat vi er på vej hjem det hele bliver som det var før" sagde stemmen og lo. "Hvem er du?" Skreg jeg. "Søde skat det er mig Lucas" sagde stemmen. Lucas Lucas Lucas, navnet kørte rundt i hovedet på mig men jeg kunne stadig ikke huske hvem han var. Bilen stoppede. Jeg kunne høre døren blive åbnet.

Jeg blev rev ud af bilen og smidt ned på asfalten. Han tog fat i mine arme og tog dem om på ryggen. Jeg prøvede at komme fri men han var alt for stærk. "Du ved jo godt jeg er stærkere end dig men jeg har trænet lidt ekstra siden du stak af for du er jo vild tøs". Han bandt mine hænder på ryggen. Han tog sækken af mit hoved. Hvem er han? Tænkte jeg. "Hjælp" skreg jeg så højt jeg kunne. Han gav mig en kæmpe maven pumper. "Lig så stille" sagde han og satte sig oven på mig. Han gav mig tape for munden og hev mig op og stå. "jeg kommer om lidt" sagde han og gav mig et klap i røven.

Han skubbede mig ind i bilen igen. Jeg prøvede alt hvad jeg kunne at komme fri men det var umuligt. Efter en halv times tid kom han tilbage.

(Harry's synsvinkel)

Bodyguardene stoppede os. Jeg rullede vinduet ned og stak hovedet ud. "Vi køre lige en tur" råbte jeg. "Jeg elsker dig Harry" skreg ti piger i munden på hinanden. "Liam vil du gifte dig med mig?" Var der nogen der skreg. "Ja da" grinede Liam. "Niall" skreg fyrre pige i kor. "Louis jeg elsker dig" skreg en nogle piger. "Zayn er så lækker" skreg nogen andre. "Vi elsker også jer" råbte vi i kor. Jeg rullede vinduet op igen og kørte lige så stille for ikke at køre nogen ned.

En bodyguard stoppede os. Jeg rullede vinduet ned igen. "Hvor skal i hen?" Råbte han. "Vi skal finde D/N" råbte jeg tilbage til ham. "Hvordan ser hun ud?". Jeg beskrev hende for ham men han sagde han ikke havde set hende. "Hun blev trukket med ind i en bil" skreg en fan. "Er du sikker?". "Ja" skreg hun tilbage. "Hvordan så bilen ud?" Råbte jeg. "Den var blå og nummerpladen startede med GH". "Tak for hjælpen" råbte jeg og rullede hurtigt vinduet op igen. "Liam skriv det lige ned så vi kan huske det" sagde jeg og kørte videre.

Da vi kom ud af flokken med skrigende Directioner gassede jeg op. Alle pigerne løb efter bilen indtil de ikke kunne mere.

Da vi havde kørt lidt så vi en blå bil inde på en parkeringsplads.

Hvem er jeg?Where stories live. Discover now