(Min synsvinkel)
"Hejsa snuske" smilede han kækt og stryg sin hånd ned over min kind. Jeg gav ham dræberblikket. Han vendte sig mod rattet og startede bilen. "Bare rolig lille skat vi er hjemme i Danmark om 3 dage så vi kan leve vores gamle liv" sagde han og kiggede på mig i bakspejlet med et luskede smil. Jeg var virkelig bange. Jeg havde åbenbart kendt ham før jeg havde mistet hukommelsen men jeg viste jo ikke hvad han mente med vores gamle liv.
Ville jeg nogensinde få drengene at se igen? Jeg ville give alt for at drengene kom nu.
Vi kørt i flere timer og det blev svære og svære at holde øjne åbne. Til sidst fald jeg i søvn.
"Vågn op skat" sagde Lucas. Jeg åbnede øjne. Der stod han med en kop suppe. "Du skal vel også have noget at spise min skat" sagde han og rev tap'en for min mund af. "Hvor er vi?" Spurgte jeg og blinkede et par gange med øjnene. "Ude skoven du skal jo ikke stikke af og så kan folk jo heller ikke høre dig hvis du råber om hjælp. Nå men lidt og spise skal du have". "Hvorfor gør du det her mod mig?" Græd jeg. Han lo højt. "Hvorfor?" Hulkede jeg.
(Harry's synsvinkel)
"Kør ind til siden" råbte Liam. Jeg kørte hurtigt ind på parkeringspladsen. "Det ikke den" siger Louis. Jeg slog en knytnæve ned i rattet. "Dyyyyyt". "Harry slap af vi skal nok finde hende" kom det fra Zayn omme på bagsædet. "Og hvad så hvis vi ikke gør" råbte jeg. "Slap af Harry vi finder hende det lover jeg" sagde Zayn. "Fint så lad os komme af sted" sagde jeg og gassede op. Tårne trillede ned ad mine kinder. Jeg ved ikke hvad der var foregået mellem D/N og Liam men et eller andet havde der foregået få jeg kunne se han havde tåre i øjnene. Liam hun er min ja du er min ven men jeg elsker hende tænkte jeg. "Vi ved jo engang hvor vi skal lede efter hende" sagde Niall. "Nej men jeg stopper ikke med at lede før jeg finder hende" sagde jeg. "Jeg hjælper". "Det passer heller ikke Niall vores fan sagde jo at nummerpladen var dansk". Jeg hakkede bremsen i bund. Vi fløj alle frem i vores seler. "Hvad laver du? vi er jo på vej mod luften havnen så vi kan komme til Danmark" sagde Niall. "Ja men hun er blevet kidnappet det ville blive opdaget hvis de tager et fly eller hvis de sejler. Den eneste vej til Danmark er hvis man køre gennem Frankrig". "Godt Harry" smilede Liam og gav mig et klap på skulderen. "Fint så skal vi til Frankrig" råbte Niall med et smil omme på bagsædet.
YOU ARE READING
Hvem er jeg?
FanfictionDu er flygtet til London. En aften da du er i byen sker noget uforudsigeligt. Du mister din hukommelse og nogen hjælper dig men hvem er de? Og hvad sker der når kæreligheden tager over?