Kapitel 11

364 19 1
                                    

(Min synsvinkel)

Han kom løbende bag mig og nåede at gribe fat i min arm. "Du troede da ikke du kunne slippe væk vel min skat?". "Slip mig" skreg jeg og kæmpede for at komme fri. "Åh skat jeg tror det er på tide at komme videre så må vi vente med det frække til vi er kommer hjem til Danmark" smilede han kækt og trak mig ind til sig. "Lad mig være" skreg jeg. Han kyssede mig på halsen. "Lad mig være" gentog jeg grædefærdig. "Lad os komme af sted" sagde han slæbte mig med. Han måtte have planlagt det her længe for denne gang lagde han mig ind i bagagerummet på en rød bil. "Vi ses snart igen" grinede han og stryg sin hånd ned over min kind inden han lukkede bagklappen.

"Jeg kommer aldrig ud her fra" græd jeg. Jeg kunne se en lille smule men ikke ret meget.

Efter vi havde kørt i flere timer med et par pause ude i skoven så jeg en bil jeg viste jeg kendte. Det var Harry's men hvordan skulle jeg komme i kontakt med ham når jeg lå i bagerummet. Jeg kunne jo intet gøre. Hvad skal jeg gøre? Tænkte jeg så det knagede. "Tænk D/N tænk" græd jeg stille for mig selv.

(Harry's synsvinkel)

"Ja hun betyder meget for mig. Hvad synes du om hende?". "Hun er sød" smilede han. "Elsker du hende?" Udbrød jeg. "Jeg har jo kun mødt hende engang Harry" grinede han. "Elsker du hende?". "Måske" sagde jeg stille og rødmede. "Du elsker hende" grinede Liam. "Nej jeg gør ej" sagde jeg. "Er du nu også så sikker på det?" Smilede han med et løftet øjenbryn. "Liam du siger det kun fordi du selv synes hun var ret tiltrækkende" smilede jeg. Han blev tav i et par sekunder. "Du skal ikke snakke uden om Harry" grinede Liam lidt forskrækket. Jeg måtte nu også indrømmer jeg fik lidt at et chok.

Jeg overhalede idioten foran os og satte farten lidt op. "Harry kan vi holde tissepause". "Jepper vi holder næste gang vi kommer forbi et toilet". "Fedt".

Vi kørte 5 minutter mere til vi fandt en resteplads med toiletter. Jeg kørte ind og parkerede. Liam gik på toilettet og i mens spiste jeg da jeg ikke rigtigt har haft tid til at spise.

Hvem er jeg?Where stories live. Discover now