1. Kapitola

1K 49 0
                                    

Bože, tak moc krátkou kapitolu jsem ještě nenapsala, no snad vám to nevadí :D
Budu moc ráda za vote nebo komentář <3 a určitě piště jestli se vám to líbí nebo nelíbí :D


Peter:

Začalo to jako každý jiný den. Probudil jsem se s příjemným pocitem, protáhl jsem se a vyšel ven ze skrýše. Kluci byli většinou dříve vzhůru než já. Byli ranní ptáčata a v dobré kondici, tak jim nevadilo večer lovit nebo se bavit a stávat brzo.

Jen, co mě spatřili, se všichni postavili. Vypadali podivně. Byli celí nesví. „Co se děje?" zeptal jsem se hned. „Řekni mu to ty!" vyjekl jeden na druhého. „Ne, ty mu to řekni! Nebudu poslem špatných zpráv!" Nestačil jsem se divit, kolik moc dohadů to přineslo. Jak moc špatné zprávy to mohlo být? „Tak, co se děje?! Jeden z vás mi to bude muset říct." Podívali se na sebe a chvíli bylo ticho. „Holky mají posilu," řekl konečně Baal. „Posilu? Koho?" „Přivezli další dvě." „Hook." řekl jsem zlým hlasem. Za peníze byl schopný sehnat všechno, bohužel pro nás, od nás se držel, co nejdál mohl. Strach jej poprvé ovládl, když jsme se utkali o jednu vzácnost. Chtěl vycouvat z dohody, ale to se mu vymstilo. Od té doby byl známý jako Hook. Jeho useklou rukou jsem mu zamával a hodil ji do ohně. Cukal sebou a snažil se vymanit. Křičel bolestí. „Se mnou si hrát nebudeš, piráte," zašeptal jsem mu do ucha. Pusťte ho, kluci... Ať trpí."

Otevřel jsem oči a zapomněl na Hooka. Teď bylo něco důležitějšího na řadě – Algor Wave.

Vydali jsme se tam a první si tábor obhlídli z dáli. „Vidím stráž... A už i ty nové," řekl Baal. Podal mi dalekohled. „Hmmm..." „Máš nějaký plán, Petere?" „Ne, nemám. Pokud nebudou přítěží, nemá smysl je likvidovat." „Ale, co když své území rozšíří?" Cítil jsem na sobě zvědavé pohledy. „Tak si ho vezmeme zpátky a nebude to moc hezké."

PanKde žijí příběhy. Začni objevovat