{ 6. BÖLÜM }

24 3 0
                                    

Düzenlenmiştir.

09.08.2017



Müzik:
Jason Derula - breathing

(Müzikle okumanız tavsiye edilir.)

Medya :
Aslı hapishanede ağlarken.

~

Şu an kendime lanet okusamda çaresi olmadığını biliyordum. Hem de çok iyi biliyordum.
Neden yani Barış ile kalmadın ? Adam seni yiyecekti sanki. O sadece güvenliğimi istedi benim , o yüzden sahip çıktı bana. Gururumu da yerle bir edemezdim ama . Beni o terk etti ve ben hala onun yardımını bekliyordum. Başım sıkıştığında onu arıyordum, yardımıma onun koşmasını istiyordum , çünkü ben onu hala...

Söylemeyecektim, söylememeliydim.

~

Karakola gelmiştik bile. Kaçmam için , inkar etmem için hiçbir sebep yokmuş. O pislik ameliyathaneden sağlam çıkmış ve gözlerini açar açmaz benim adımı sayıklamış.
'Beni vuran o manyak kadın , Aslı AKSOY ' .

Manyak adam.

Sorgu odasında tek başıma oturuyordum. Oda çok soğuktu ve tüylerim diken diken olmuştu. Korkuyordum.

İçeri giren polis elindeki dosyaları masaya bırakıp , sandalyeyi geriye çekti ve oturdu.

Ellerini masanın üzerinde birleştirip:

"Evet Aslı AKSOY. Çok soğukkanlı bir davranış. Adamı vur sonrada  polislerin elinden kaç. Güzel. "

"Gerçekten herşey bir anda oldu. Bana silahı ilk o doğrulttu ve beni o vuracaktı. Tesadüfen silah benim elime geçti ve üzerime yürüyünce bir an da patladı."

Sorgu odasına girmeden önce parmak izimi almışlardı. Gerekliymiş. Benim parmak izim silahın üzerinde çıkarsa hapishaneye girebilirmişim. Ayy .
Tabi ki parmak isim vardı silahın üzerinde. Onu ben vurdum.

"Silahın üzerinde sadece sizin parmak iziniz var , peki bu da mı bir tesadüf. Silahı ilk o bana doğrulttu dediniz , o zaman sizin parmak iziniz hariç başka parmak izi de olurdu, değil mi ?"

Kahretsin ki doğruydu. Ama nasıl olurdu. Silahı Poyraz da tutuyordu.
Bir dakika ama , o günü hatırlamaya çalıştım. Beynimi zorluyorum şu anda . Yanmaz iyişallah. Yaşadığım şeyler bir çok kabloyu çürüttüğü için tedbiri elden bırakmamak gerekir.

Bana silahı doğrulttuğunda elinde eldiven vardı. Tabii ya. Bu adam tam bir psikopattı.
Bilerek bana birlikte olalım dedi. Bunu kesinlikle ret edeceğimi biliyor ve bunu kullandı. Sonra bilerek silahı masaya bıraktı. Almam için. Sonra üstüme yürüdü ve ben silahı elime alınca olan olmuştu.

Beni kendine muhtaç edecekti. Kendisi bir şeyleri itiraf etmezse suçsuzluğum asla kanıtlanamayacaktı.

Sana muhtaç olmaktan nefret ediyorum Poyraz KARAMER.

"Hatırlıyorum elinde  eldiven vardı. Herşeyi planlamıştı. Bilerek silahla geldi evime. "

Polis geriye yaslanarak soru sormaya devam ediyordu:

"Ama hastaneye getirildiğinde elinde ne eldiven vardı ne de başka bir şey. Polisler evinize geldiğinde de elinde eldiven yokmuş. Telefon dahi yoktu üzerinde. "

"Çıkarmış olamaz mı ?"

"Bu kadar çabuk bir şekilde mi ?"

Köşeye sıkışmıştım. Anlamsız bakışlarım , karşımda duran polis ile buluştuğunda söylediği sözler ile gözlerim kocaman açılmıştı.

2 Gece 2 ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin