Medya; KARAKTERLERİN GİYDİĞİ KIYAFETLER .Karakter değiller."Aslı abla iyi misin ? Daldın gittin."
"İyiyim . Beni boş ver de sen nasılsın , yokmu sende bir şeyler?"
Melis heyecanlanmıştı . Kanepenin üzerinde bahdaş kurup oturdu. Sonra da ellerimi tuttu ve :
"Abla abime söylemeyeceksin, tamam mı?"
Kafamı 'tabi ki ' anlamında salladım ve söyledikleri karşısında çok mutlu olmuştum.
"Abla Amerikada biri ile tanıştım. Biliyor musun o da Izmirli ymiş . Ayy çok güzel ."
"Çok sevindim tatlım . Peki kimmiş bu Izmirli ? "
"İsmi Mert Can. İşte o da Amerikaya tatile gelmiş . "
"İyi bakalım ."
Ayağa kalktım ve masadaki soğuyan kahvemi elime aldım ve bardagı yukarı kaldırdım:
" Kahve?"
"Tabi ki . Ama dökme Aslı abla. Korkuyorum sen kahve getirirken ."
Bir keresinde kahveyi Melis'in üzerine boşaltmıştım .
Gözlerimi kıstım ve kötü bir bakış attım Melis'e.
Melis ellerini havaya kaldırdı:
"Teslim oluyorum. Ne olur öyle bakma."
Birlikte gülmüştük . O günleri hatırlayınca bir garip olmuştum.
Mutfakta kahveleri yapıp geldim ve Melis'in eline kahveyi verirken göz göze geldik ve yine güldük .
Birlikte yine muhabbete dalmıştık ki Melis'in telefonu çalmaya başladı .
Telefonun ekranı bana çevirdi
MelMer.İçimden bu kelimeyi mermer diye okusamda bozuntuya vermemiştim . Kalkıp mutfağa gitti ve 5 dk sonra geri geldi.
Heyecanla koltuğa oturdu desem olmaz, koltuğa resmen atlamıştı.
"Bu akşam Mert Can ile abimin tanıştıracağım . Akşam yemeği yiyeceğiz ve " işaret parmağı ile yanağıma bastırıp "sen de bizimle geliyorsun ."
Ayağa kalktı ve konuşmama dahi izin vermeden
"Ben sana adresi mesaj atarım . Seni seviyorum , akşam görüşürüz ."
El salladı ve evden çıktı . Tam ağzımı açıp 'Melis asl...' diyecekken kapıyı kapattı .
"Ah Melis ah. "
Melis'i çok seviyordum ve onu kırmayı hiç istemiyordum.
Akşam olmuştu bile . Ne çabuk ya. Ne giymeliydim? Çok abartılı olmaması lazım , ama çok da sade olamaz yani.
Dolabı açtım ve elime aldığım siyah bir elbise giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Gece 2 Ölüm
Teen FictionBu iki ölüm de tesadüf müydü ? 'SOYLUDERE' ler bu iki aşığın kaderini çizmişlerdi.En fazla ne yapmış olabilirler ki ? Yaşanan sorunlar , kırılan kalpler, yalandan ayrılıklar aşktan öteye geçemedi. Her kötü olayın sonunda onları bekleyen koca bir aş...