{7. BÖLÜM }

14 3 0
                                    


Medya: Barış'ın arabayı sürdüğü yol.

MÜZİK :
Manuel Riva & Emeli : Mhm Mhm




Barış'ın ağzından

Etraf sessiz ve soğuktu . Ellerimi ve ayaklarımı hissetmiyordum. Sert bir şeyin üzerinde oturuyordum. Kafama geçirilen bez parçası yüzümü kaşınırıyordu. Yüzümdeki bez parçası bir anda çekilince irkildim. Başım ağrıyordu. Aklıma dün yaptığım kaza gelince olanları hatırladım. Aslı'nın yanına giderken kaza yapmıştım. Frenler tutmuyordu ve bir anda elektrik direğine çarptım. Aslı'nın yanına gidecektim.

" Yeniden karşılaşmak güzel Barış Yenilmez."

Gözlerimi sesin geldiği yöne çevirdiğim de karşımda it herif vardı. Karşımda sandalyeye oturmuş bana bakıp sırıtıyordu.

"Lan piç herif ..." Ben tam bir şeyler söyleyecek yani lafımı kesti.

" Yenilmez , Yenilmez. Seninle insan gibi konuşulmuyor. "

" Aslı'nın yanına gitmem lazım bırak beni . Yoksa seni doğduğuna pişman ederim."

Sandalyeden kalkıp yanıma geldi.

" İşte orada dur Yenilmez. Bu yüzden buraya getirdim seni ben."

" Ulan aşağılık herif. Buradan bir kurtulayım senin ağzına sıçacağım . "

" Hele bir çık da bakarız."

Ulan valla gerizekalıydı bu adam. Anasına sövsem gelip başımı okşayacaktı.

Arkasını dönüp gidiyordu.

"Lan pislik gel ve hemen beni çöz . "

Omzunun üzerinden :

"Şimdi değil Yenilmez. Şimdi gidip sevgilimi kurtarmam gerek."

"Lan önce akıl hastanesinden kaç sayfa, sonra da tedavi olduğun hastaneden kaç. Şimdi gidip ne bokumu yapacaksın ?"

Bu sefer yüzünü bana dönüp konuşmaya başladı :

"Ah Yenilmez ah. Ben hastaneden taburcu olalı tam 2 gün oldu."

Nasıl yani ben iki gündür burada mıydım ?
Ben kázanın dün olduğunu zannediyordum.
Aslı ? Şimdi nerede , ne yapıyor ?
Yanına gitmediğim içini çok sinirlenmiş olmalı.
Ben böyle düşüncelere dalarken pislik yanımdan defolup gitti .

"Şerefsiz . Çöz lan beni. "
Çığlıklarım işe yaramıyordu. Bu adamı öldürmek istiyordum.

Kendimi çok halsiz ve yorgun hissediyordum. Başımdan alnıma bir sıvı akıyordu. Başımı çok sarstığım için kanamaya başladı .
Başım dönmeye başladı ve uykum gelmişti . Bedenim bu etkiye daha fazla dayanamayıp kendini uykunun sularına bıraktı. Derin bir uyku içindeydim.

"Aslı hayır gitme o adamla. İnanma ona. Sana yaptıklarını düşün ."

Aslı pislik Poyraz'ın elinden tutup gidiyordu. Buna izin veremezdim.

Yerimden kalkmaya çalıştım ama başaramadım. Ellerim ve ayaklarım bağlıydı . Hareket edemiyordum.
Aslı son bir kez arkasını döndü ve söylediği sözler kalbimde derin çukurlar açarken o bunu umursamadı ve bir tane daha çukur açtı .

"Barış senin bana yaptıklarını da unutmayacağım. Ben neler yaşadım sen bunun farkına bile varmadın. Şimdi de benden gitmememi mi istiyorsun. Hayır Barış bu defa seninle kalmayacağım ."

2 Gece 2 ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin