Martinův pohled
"Jsem doma!" uslyšel jsem Karla volat od dveří. Vyběhl jsem z pokoje a šel ho vyzpovídat.
"Tak jaký bylo natáčení s Lukem?" Začal jsem zvědavě, ale nějakým nedopatřením to vyznělo spíš žárlivě.
"Super, byla tam i Ellie a trochu nám kazila chlapskou párty, ale byla to sranda," uklidnil mě nevědomky Karlos. Zaregistroval jsem v pocitech úlevu z toho, že tam s Lukem byla i jeho girlfriend, ne že by se snad Kája mohl zamilovat do kluka... no ale když tam Lukas měl Ellie, tak se mu na Karla sbíhat sliny nemohly. Počkat- co?! V tu chvíli jsem si uvědomil, že už tam delší dobu stojím a koukám do nikam, tak jsem rychle plácl první věc, co mě napadla.
"Hele tak zatím, já jdu dostříhat video, kdybys něco potřeboval, zavolej, budu vedle."
"Jojo, já jdu taky pracovat na videích, po týhle návštěvě mám spoustu materiálu ke zpracování," usmál se a já se málem roztekl. Tak jo, asi by to chtělo zjistit, co do háje blbnu! Nějakou dobu už s ním bydlím, ale nikdy v životě jsem k němu necítil nic než kamarádství, tak co vyvádím? Šel jsem do svého pokoje, posadil se na postel a začal horečně přemýšlet.
Líbí se mi Kája? Vždycky jsem ho bral jen jako nejlepšího kamaráda, tak proč mám najednou chuť ho políbit? Ne, že by se mi nikdy žádnej kluk nelíbil, jsem totiž nejspíš bisexuál, ale co se teď změnilo, že se mi Kája..?
Ale co to plácám! Vždyť je jasný, že se mi Kája nelíbí, mám ho prostě jen děsně rád a byl jsem vděčnej, že jsem ho po dnu v čudu zase mohl vidět... nebo mi prostě nějak blbnou hormony, vždyť jsem ještě úplně nedospěl... jak bych ho mohl mít rád jinak než kámoše, když tomu nebylo jinak po celou tu dobu co se známe? Co mě to vůbec napadlo... navíc Kája na kluky není, tak bych stejně neměl šanci.
Můžu být aspoň rád, že je vůbec vůči LGBT lidem tolerantní, takže se nebudu muset bát mu to jednou říct, až se k tomu odhodlám; ne že bych se k tomu v dohledné době chystal. No, ale dost bylo keců, měl bych začít něco dělat!
Začal jsem doeditovávat video, ale byl jsem strašně roztĕkaný; nemohl jsem se na nic pořádně soustředit a pořád jsem v myšlenkách zabíhal do nechtěných úvah o mém vztahu ke Kájovi. Nakonec jsem to definitivně vzdal a šel se umýt. Než jsem za sebou zabouchl dveře, ještě jsem mu popřál dobrou noc a pak už jsem se nechal vlnami nevědomí unášet do klidného moře spánku.
---
Probudil jsem se vedle Káji. "Dobré ráno zlato, jak jsi se vyspal?" "S tebou vždycky do růžova," odpověděl jsem a naklonil se k němu, abych ho políbil. Ale když se naše rty už už dotýkaly, propadla se pode mnou postel a já padal neznámo kam...
Jau! Co se děje? Ahá! Spad jsem z postele a flák se hlavou o zem! Au! "Do prdele!" zaklel jsem na celej pokoj.
"Jsi v pohodě? Stalo se ti něco?", uviděl jsem Karla ve dveřích a celej sen se mi připomněl. WTF? Co se mi to vlastně zdálo? Že jsem ho chtěl políbit...a nejspíš jsme spolu chodili, když jsme spolu spali... co to má sakra znamenat? A přesně v tu chvíli mi to došlo.
Bylo to, jako by vám někdo dal facku, jako když k zámku konečně najdete ten správnej klíč; v mém případě do zámku "Jsem zamilovaný do:" zapadl klíč "Kája". Úplně jsem ztuhnul a jen cítil, jak se mi z obličeje ztrácí barva.
"Hej, Martine!" Kája mi lusknul prsty před obličejem a já si uvědomil, že na mě celou tu dobu mluvil.
"Jsi v pořádku? Vypadáš, jako bys viděl ducha!", zasmál se, ale když si všiml, že na něj akorát zděšeně koukám a nereaguju, popošel ke mně a pomohl mi vstát.
"Praštil ses? Bolí tě něco?" Jen jsem přikývl a ukázal si na hlavu, protože jsem se bál, že kdybych promluvil, zlomil by se mi hlas a připadal by jsem mu jako ještě větší debil.
"Počkej, podívám se, jestli nemáš bouli," nabídl se a já radostně přijal - není nic lepšího, než když se vám někdo hrabe ve vlasech.
"Dobrý, nic tam nemáš," usmál se na mě Karel a já hned pocítil děsivě silnou touhu chytit ho za ruku a vrátit mu ty jeho prsty zpátky.
"Jo, tak děkuju. Jdu si ještě dát sprchu, tak..." nedokončil jsem větu a jen pokrčil rameny.
"Jasně, nebudu tě rušit," usmál se a nechal mě samotného. Kurva! Ok, myslím, že tuhle sprchu budu vážně potřebovat...
Karlův pohled
Dneska jsem měl fakt těžký a divný den. Je to pár měsíců, co jsem si naplno uvědomil, že svůj čas v posteli nechci trávit s děvčaty nebo ženami. Ne, byl a jsem jen na kluky. Ale zpátky k dnešku. Rozhodl jsem se přiznat barvu a natočit coming out video.
Ale hlavně tak, aby o tom nevěděl Martin, můj dlouholetý kamarád a spolubydlící. Bál jsem se, jak by na to reagoval a jestli bych tak nezničil náš krásný vztah. Protože i když se mi líbil - obzvlášť jeho úžasné vlasy, magické oči perfektní tělo - byli jsme jen přátelé. Vždycky se ke gayům choval slušně, ale jsem nikdy nedokázal vyhnat z hlavy 'co kdyby' a byl jsem strašpytel. A tak jsem se vymluvil na své přátele. Kolem poledne jsem našel tišší místo, kde jsem mohl vytáhnout kameru a začít.
---
Když už bylo vše hotové, šel jsem domů. Martin vypadal rozrušeně, ale neřešil jsem to. Pokud se mě to týkalo, řekne mi to, až bude připravený.
------------------------------------------
Ahoj lidi!
Takže tohle je první kapitola překladu knížky, kterou v "angličtině" najdete na Marlieisourlife :D
Komentujte, lajkujte, sdílejte!
Vaše Michelle (a spoluautorka @AMAYAHKat)
ČTEŠ
Something between us - Mavy
FanfictionYoutuber z kanálu Call me Charlie natočil coming out video, ale neví, že jeho spolubydlící a také youtuber z kanálu My Name Is Martin je do něj tajně zamilovaný. Co se stane, když Karel děsivě vyprankuje Martina?