Kapitola 6

680 52 12
                                    

Karlův pohled

Už jsem si myslel, že jsem si zvykl na spánek na gauči, no vzbudil jsem se spadnutím na zem, takže asi ne. Povzdechl jsem si a položený na zemi jsem se ani nesnažil vstát. Proč taky, když jsem v tuhle chvíli dokázal usnout i na podlaze? A taky jsem usnul.

"Karle?" Zaslechl jsem hlas pár metrů ode mě. 

"Spím." odpověděl jsem jednoduše.

"Není to lepší na gauči?" slyšel jsem, jak šel do kuchyně a otevřel ledničku.

"Je mi to jedno." Převalil jsem se na břicho, schoval tvář před paprsky slunce a snažil se spát dál.

"Chceš vajíčka?" ozval se znova ten otravný hlas, co mi nedovolil spát.

"Chci spát," odsekl jsem a změnil svou spací pozici.

Znova mě probudil tichý zpěv jedné z písniček od Troyeho Sivana. Martinův upřímný zpěv jsem slyšel málo, protože upřímně zpíval jen v soukromí, kdy věděl, že ho nikdo neposlouchal. Neměl dokonalý hlas, ale stejně se mi tento jedinečný cover líbil.

Zasténal jsem a přesunul se na pohodlný gauč. "Ránko... tedy dopoledne," zpěv utichl a Martin mě pozdravil.

"Ahoj," zachraptěl jsem. "Potřebuju kávu."

"Starbucks?"

"Starbucks." odpověděl jsem mu.

"Tak ze sebe udělej člověka a můžem jít," krátce se zasmál a dál se věnoval něčemu na mobilu. Trochu mě štvalo, že se culil na svůj mobil, ale proč? Nic mezi váma není, Karle!

Takže jsem vstal a šel jsem se vysprchovat, vyčistit si zuby a převléknout se. Nechal jsem kapky horké vody dopadat na mé tělo a přemýšlel. Protože každý přemýšlí ve sprše. A přemýšlel jsem o dnešním ránu. O každé vteřině, o každém slovu a i když to bylo divný, nijak jsem nevyšiloval. Už jsem se nejspíš smířil, že Martin je můj crush. A navíc, proč přemýšlet o takovýhlech blbostech, když můžu přemýšlet o jeho těle.

V triku a šortkách jsem šel k laptopu a nechal načíst mé coming out video. Jako název jsem dal 'Něco byste asi měli vědět' a do popisku videa dal ty obvyklé věci a na začátek napsal něco o tom, že bych byl rád, aby mě fanoušci i nadále podporovali. Povzdechl jsem si, ani jsem neudělal náhleďák! Ale teď už je to jedno. Zavřel jsem oči a stiskl 'upload'. A teď to nejde vzít zpět.

"Hotovo! Jdeme, kovboji!" křikl jsem a šel ke dveřím.

Nasadili jsme si sluneční brýle, protože i když bylo 'ráno' už pěkně pařilo. "Na co máš chuť?" začal jsem konverzaci, aby mezi námi nebylo ticho.

"Nevím, asi něco sladkého, takže horkou čokoládu," sladce se usmál.

"Já chci latté a hmm..... borůvkový muffin," odpověděl jsem i když neřekl otázku.

"Mňam! Ten si dám taky," olízl si ret, asi si představoval tu chuť a já sledoval jeho rty. A dostal jsem na ně chuť.

Dorazili jsme před pobočku Starbucks a já mu jako gentleman podržel dveře. Martin se na mě divně koukl, protože tohle jsme nikdy nedělali a bylo to divný. Nervózně na mě čuměl po celou dobu objednávání a když jsme zasedli k jídlu v jedno boxu, raději jsem sklonil hlavu, abych nemusel čelit nepříjemné situaci.

"Co zaskočit za Lukem a Ellie?" zeptal se, když jsem měl půlku latté v sobě. 

"Dobrý nápad," odpověděl jsem mu a doufal, že před nimi nebude vytahovat imaginární natáčení o kterém nevěděli. 

"Čum na tu kočku!" plácl mě po ruce Martin a já uvnitř zasténal. Samozřejmě, že je hetero, ty blbče! Koukl jsem se na brunetu, na kterou ukazoval a pozvedl obočí. Malá prsa a skoro klučičí postava. 

"Okej," řekl jsem.

Dojedli jsme a dopili a napsali Lukovi jestli nemá s Ellie čas. Ten odepsal, že je teď s kámošem Bradem, ale ať příjdem.

Martin vypadal, že mu to nevadí, a tak jsme šli. U Luka jsme si dali pivo a seznámili se s Bradem. Byl to vysoký černoch s velkýma rukama a dobrým humorem. Hráli jsme FIFU a Brad nám vyprávěl, jaký sexy holky dnes potkal a že mu jedna dala facebook. Martin se smál a já taky, ale přemýšlel jsem jak dnešní doba zabíjí romantiku. Kdybych chtěl někoho sbalit, tak udělám něco romantickýho a spontánního. 

Na oběd Luke objednal čínu a Brad nás pozval na odpolední pool párty u jeho kámoše. Martin mě musel chvíli přemlouvat, ale jemu bych nikdy nedokázal říct ne. Nikdy!

Brad nám dal adresu a tam jsme taky ve čtyři dorazili. Doma jsme jen převlékli a já se nekoukal ani na youtube, protože jsem radši nechtěl vědět reakce. A doufal jsem, že to Martin zjistí co nejdéle, ale zatím nevyváděl, takže to zřejmě neviděl.

Hlasitá hudba, drinky, holky v těsných plavkách a bazén. Vzal jsem si jen pivo, dnes jsem se nechtěl opít, a stoupl jsem si do nějakého rohu. Dnes jsem fakt neměl náladu. A sledovat, jak se Martin kroutí kolem jedné brunety, mi ji fakt nezlepšovalo. 

"Panák?" ozval se hlas vedle mě. 

"Ne, díky," odehnal jsem prsatou blondýnu a napil se piva. Jak to mám vydržet?

Martin si mého otráveného výrazu všiml a tak jsme po dvou hodinách odešli.

"Děje se něco?" očima hledal v těch mých.

"Jdeme domů," oznámil jsem mu zřejmou situaci.

"Obviously." zasmál se.

Nikdo z nás už nic neřekl a domů jsme došli v tichu. On si zalezl do pokoje a já zůstal u jídelního stolu a konečně načerpal dost odvahy na zkouknutí reakcí na video. Ale nejdřív jsem chtěl kafe. Udělal jsem si ho do svého hrnečku. Zasedl k laptopu a najednou uslyšel ránu. 

"Martine?"

Something between us - MavyKde žijí příběhy. Začni objevovat