První a poslední aktualizace, na kterou jste mě přemluvili :P -Adele
--------------------------------
Martinův pohled
Dnes jsme se s Karlem shodli, že si dáme snídani ve Starbucks, a tak se taky stalo. Seděli jsme teď u jednoho stolu, popíjeli kafe a jedli muffiny. Kája mi dnes celý den přišel takový nervózní, pořád se vyhýbal mému pohledu, byl zamlklý a na nic se nesoustředil. Ale já si uvědomoval, že se mi stejně líbí čím dál víc, jenže se mnou pravděpodobně nesdílel sexualitu... pravděpodobně.
Popíjel jsem svou horkou čokoládu a rozhlížel se kolem, když tu jsem uviděl jednu holku a něco mě napadlo. Ta dívčina byla hezká, ale měla dost klučičí postavu, takže kdyby byl Kája bi, teoreticky by se mu musela líbit, ať by jí bral jako holku, nebo se na ní díval spíš jako na kluka.
"Čum na tu kočku!" plácl jsem Karla po ruce, abych získal jeho pozornost. Otočil se jejím směrem a pozvedl obočí.
"Okej," pronesl docela chladně. Jaj. Takže zálibu v něčem, co vypadá spíš jako kluk očividně nemá. To jsem mohl vědět! Pro mě to byl docela nepříjemnej závěr, protože se přes svojí crush na něj budu prostě muset nějak dostat.
Při snídani jsme se dohodli, že navštívíme Luka s Bradem, Ellie tentokrát nebyla doma. Tak jsme poznali nového kámoše, zahráli si FIFU a dostali pozvání na odpolední pool párty. Kájovi se sice moc nechtělo, ale nakonec jsem ho přemluvil.
Říkal jsem si, že by se tam třeba dal poznat někdo nový, abych se lépe zbavoval mé náklonnosti ke Karlovi, ale nevyšlo to. Seznámil jsem se s jednou brunetou, jmenovala se Britney, ale nebylo to ono. Navíc mi pořád vrtala v hlavě ta dnešní Kájova podivná nálada, která se snad ještě výrazněji projevovala teď, kdy seděl na baru s pivem v ruce a odrážel všechny holky, ať už byly jakkoliv hezké.
"Děje se něco?" zeptal jsem se ho když jsem k němu přišel, protože už se nešlo dívat na to jeho utrpení.
"Jdeme domů," osvětlil mi situaci, která stejně už byla tak trochu jasná.
"Obviously." neodpustil jsem si a vydali jsme se domů.
---
Padl jsem na postel a vzal do ruky mobil, abych checknul co je nového, když jsem si v oznámeních všiml, že Kája vydal nové video. Jé, to bude ta parodie, pomyslel jsem si. Když jsem koukl na náhleďák, brzy jsem zjistil, že jsem se spletl. Prostředí mi bylo neznámé, byl to nějaký park, rozhodně ani jedno z míst, kde jsem Káju natáčel.
A název "Asi byste měli něco vědět" mě zmátl úplně definitivně. Co bychom asi měli vědět? Končí snad s YouTube? Nic jiného mě nenapadalo, ale svoji domněnku potvrdím jen tím, že se na to video opravdu podívám, tak jsem se zhluboka nadechl a stiskl tlačítko 'play'.
---
Hudbu outra jsem slyšel jen vzdáleně. Hlavou mi vířilo tisíc myšlenek, každá se snažila dostat se do mého vědomí s takovou vervou, až se navzájem překřikovaly a já nemohl přemýšlet ani o jedné, takže jsem jen seděl na posteli a tupě zíral do nikam. Ale postupem času se přeci jen některé myšlenky ukázaly jako průbojnĕjší než ostatní a já (ke své vlastní smůle) začal nakonec přeci přemýšlet.
No, přemýšlet - spíš vnímat pocity. Jako první přišlo překvapení. On je gay? On je vážně gay? Myslím, že lepší slovo než překvapení je spíš ohromení. Seděl jsem na posteli a bradu jsem měl až na podlaze. Takže má rád kluky, což znamená, že mám taky přeci jen šanci!
ČTEŠ
Something between us - Mavy
FanfictionYoutuber z kanálu Call me Charlie natočil coming out video, ale neví, že jeho spolubydlící a také youtuber z kanálu My Name Is Martin je do něj tajně zamilovaný. Co se stane, když Karel děsivě vyprankuje Martina?