Dabar yra penktadienio vakaras. Aš ir Blake buvom pakviesti į vakarėlį, manau visiems ir taip aišku, kad mes nusprendėme eiti.
Dabar vaikštome po kanceliarinių prekių parduotuve ir ieškom priklijuojamų lapelių.
,,Rožiniai ar geltoni?" Blake iškėlęs laiko du pakelius skirtingų lapelių. Pirštu parodau į geltonus ir Blake nusišypso man ir nueiną paimti markerio.
Sumokėję einame gatve ten, kur turėtu būti vakarėlis. Ant pašto dėžutės kabėjo liemenėlė, netoli stovėjo du besiglamžantys vaikinai ir purkštukai buvo įjungti.
,,Išvis, kieno čia namas?" paklausiu ir nusijuokiu.
,,Neįsivaizduoju. Girdėjau, kad jis kažkokio peštuko kuris rengia vakarėlius kiekvieną penktadienį."
Kam išleisti tiek pinigų alui, degtinei ir viskam kitam, kai galėtum nusipirkti Netflix abonentą ir begalę maisto filmų maratonui?
,,Daugelis vaikinų mūsų mokykloj turi savo pinigų fondą. Na, merginos taip pat" priduria Blake.
,,Tai man tikriausiai nepasisekė, kad savo fondą saugau koledžui" atsidūstu, bet greitai išmetu šia temą iš galvos. Vis dėl to atėjau pasilinksminti "Nagi, einam pasiimti gėrimų!"
Blake linkteli, paima mane už rankos ir vedasi virtuvės link. Jis paduoda vieną butelį alaus man ir pasiima vieną sau.
,,Mano mama liepė nepadauginti" primenu jam "Todėl nedaryk man blogos įtakos"
,,Taip, taip" jis linkteli ir gurkštėli savo gėrimo "Gal jau imamės savo plano?"
,,Žinoma" nusišypsau ir jis man paduoda lapelius bei markerį "Taigi, kas bus pirmoji mūsų auka?"
Blake apsižvalgo ir parodo į vaikiną su 2013 Bieberio šukuoseną ir akiniais "Jis"
Nusišypsau ir ant lapelio parašau 'Belieber' ir nueinu prie jo, atsargiai užklijuoju lapelį jam ant nugaros. Mergina, su kuria jis šnekėjosi suraukė antakius, o aš jai mirktelėjau. Ji nusišypsojusi linktelėjo.
,,Tavo eilė" tariu perduodama Blake lapelius ir po kiek laiko maždaug pusė žmonių esančių vakarėlyje vaikšto su lapeliais ant kurių parašyta 'Knygų graužikas' arba 'sporto apsėstasis' žodžiu, visiems parašėm ką pagalvojom vos pamatę.
,,Brad atvyko" Blake taria man ir pirštu parodo į Brad ir Tristan kurie ką tik įėjo į namą. Greit parašau 'asilas' ant lapelio ir perduodu lapelius bei markerį Blake.
,,Tuoj grįšiu" nusišypsau ir einu Brad link kai tik jis nusisuka kažko pasakyti Tristan. Uždedu jam lapelį ant nugaros, bet jis iškart pajutęs atsisuka į mane.
,,Ką tu čia darai?" jis manęs paklausia tyliai ir aš sudedu rankas sau už nugaros.
,,Nieko" nervingai nusijuokiu ir viena ranka nuvalau 'purvą' jam nuo nugaros "Tau kažkas buvo prikibęs prie nugaros"
,,Tai tu nepriklijavai lapelio man ant nugaros?"
,,Iš kur tu tai ištraukei?" tariu ir pasižiūriu į jį sumišusiu ir nekaltu tonu.
Jis pavarto akis "Na, pusė čia esančių žmonių vaikšto su lapeliais ir tavo draugas stovi ten su markeriu ir visa krūva lapelių"
Aš atsisuku į Blake ir jis mums pamojuoja markeriu. Atsidūstu ir apsisuku.
,,Kas ten išvis parašyta?" Brad nusijuokia.
,,Kur? Lapely? Nieko" Greit pasakau, kad Brad negalėtu įsiterpti ir einu prie Blake
YOU ARE READING
LAŽYBOS | BRAD SIMPSON
Fanfiction,,Nustok mane bučiuoti!" ,,Tik nereikia. Vieną dieną tu maldausi, kad tave pabučiuočiau." ,,Oh, nori lažintis?" Atrodo paprasta susilaikyti vienas kito nepabučiavus, ar ne? Tačiau ne tada, kai gyveni po vienu stogu...