12|BĖGIMAS IŠ PAMOKŲ IR PASLAPTINGAS VYRUKAS

125 11 2
                                    

Brad: Išnešk man tušinuką. Aš už tavo klasės durų.

Aš: Kas per velnias? Ne!

Brad: Prašau, Tas. Tu mano mėgstamiausia baidyklė.

Aš: Mėgstamiausia KAS?

Brad: Aš juokauju. HAHAHAH

: Neišnešiu aš tau jokio tušinuko. Turėtum nešiotis savo.

Brad: Prašauuuuuu

Brad: Pasakyk mokytojui, kad tau reikia į tualetą.

Aš: Jis visad patikrina koridorių prieš mus išleidžiant.

Brad: Melagė.

Brad: Bet aš palauksiu tada tavęs už kampo.

Aš: Kodėl negalėjai paprašyti savo draugų tušinuko?

Brad: Jie neturėjo atsarginio. O dabar, pasiskubink

Aš: Koks skirtumas.

Brad: Ateisi?

Brad: Kale, ko neatrašai?

Brad: Juokauju, tu ne KALĖ

Brad: Tik prašau nenudobk manęs už tai

Brad: Bendrai su kuo gi galėtum mane nudobt? Tušinuku? loool

"Tau pasisekė, kad šiandien aš nenusiteikusi žudymui," tariu ir metu tušinuką į jį. Kadangi jis nebuvo pasiruošęs tam, tušinuko nepagavo ir jis garsiai nukrito ant žemės. Jis pakelia akis nuo telefono, pašaipiai man nusišypso ir pakelia tušinuką nuo žemės.

"Puiku, tu čia. Varom," jis pasako ir griebia mano delną stengdamasis ištempti mane iš pastato, tačiau aš taip pat stengiuosi išlikti vietoje.

"Ką turi omeny 'Varom'?" Aš išsiviepiu, o jis pavarto akis.

"Turiu omeny bėgam iš pamokų," jis atsidūsta. "Nagi! Tristan ir James jau laukia mūsų mašinoje, o Connor tikriausiai jau irgi ten."

"Nesiruošiu važiuoti su tavim kaži kur, juo labiau su jais."

"Kodėl? Taigi jie tau neįkąs."

Aš atsidūstu, "todėl, kad aš jų net nepažįstu! Ir tavo mama mus abu nudės, jei sužinos, kad praleidom pamokas."

"Jai nerūpės, nes mano pažymiai yra nemažiau septyneto. O dabar eime!" Jis vėl bando mane trūktelėti už rankos, tačiau aš nejudu iš vietos.

"O kaip mano daiktai?"

"Kieno nors paprašysiu, kad nuneštų daiktus į tavo spintelę," jis trūktelėja dar kart ir šį kart jam pavyksta mane pajudinti iš vietos. "Nesispyriok! Elgiesi kaip trejų metų vaikas."

"Aš nenoriu išeiti iš mokyklos," pradedu zyzti ir tik tada suprantu, ką netyčiom leptelėjau.

Po velniais, kas gi nenori išeiti iš mokyklos? Gavau puikiausią progą praleisti pamokas ir galėsiu viskuo apkaltinti Brad, jei pakliūtume į bėdą.

"Kodėl negrįžai į trečią pamoką ar į visas likusias pamokas?"

"Brad Simpson mane pagrobė. Žinot tą, su šūdo spalvos plaukais ir tamsiai rudomis akimis? Kuris atrodo kaip Labradoras, tik ne toks mielas? Aha, tas pats, jis mane pagrobė."

Aš prunkštelėjau iš šios minties ir jau savo noru pradėjau eiti paskui Brad. Kokia puiki proga jį įvelti į bėdą.

"Pala, kur tiksliai mes važiuosim?" Aš paklausiu suvokusi, jog net nežinau, kur jis mane vešis. Gal jis mane nusiveš į apleistą ligoninę ir po to ten pat ir nužudys.

LAŽYBOS | BRAD SIMPSONDonde viven las historias. Descúbrelo ahora