Pršelo. Ten den měl být pro dvě osoby ten nejšťastnější, ale nebyl. Zvrtlo se to. A věděli to všichni.
Brunetka, jenž klečela a čekala na svého snoubence ve svatebních šatech, se ho nedočkala. Kapky vody padající z nebe jí stékaly po tváři, jakoby plakala.
Mezitím se ke břehům Port Royal dostali lodě a čluny, které měly vlajku Východoindické obchodní společnosti.
Ze člunů začali vystupovat vojáci a dostali se do přístavu. Jako první věc udělali, že vrazili do kovárny, kde okamžitě zpacifikovali mladého kováře i jeho učně. Ani jeden se ale nebránil. Věděli, že by to nemělo cenu. Mm
Následně se vojáci dostali i do domu guvernéra, kde odvedli jednu dívku. Vyšší blondýnku.
"Pusťte mě!" zavrčela dívka, ačkoliv jí to nebylo nic platné. A věděla to. Ale přesto se nebála o sebe, ale o své přátele.
"Mlč!" zavrčel na ní voják a odvedl jí na terasu toho ohromného domu.
Tam se už stihl shromáždit dav, který hleděl na něco vepředu. Když dívku protlačili až tam, tak si všimla Elizabeth, Willa a Haydena. Ale její nejlepší kamarádku Chantelle nikde neviděla.
"Co to děláte?! Okamžitě je propusťte!" zakřičel někdo a dívka v něm poznala guvernéra Swanna.
"Obávám se, že to jen tak nepůjde," řekl muž, který k nim doteď byl otočený zády, a podíval se na ně.
"Cuttler Beckett?"
"Nyní již lord Beckett," opravil ho muž a podíval se na přítomné zajaté.
"Lord nelord, nemáte sebemenší důvod ani oprávnění tohoto muže zatýkat," zavrčel guvernér a ukázal na Willa. "Stejně jako na tyhle dva," doplnil s pohledem na Mie a Haydenovi.
"Omyl, guvernére. Pane Mercelle?"
Muž, jenž byl osloven, cosi Beckettovi podal.
Hayden se podíval na dívku, která stála kousek od něj. A v očích měl jasnou otázku. Kde je Chantelle?
Dívka zavrtěla hlavou a pokrčila rameny. Nevěděla, kde její nejlepší kamarádka je. Ovšem doufala, že někde daleko odtud, aby jí taky nezatkli.
"Obávám se, že mám. Zde je povolení k zatčení přítomného Williama Turnera," řekl Beckett a jakýsi papír podal guvernérovi.
Elizabeth se rychle podívala na svého snoubence a stiskla mu ruku.
"Ale tady stojí Elizabeth Swannová," namítl guvernér.
"Ach, to je mrzuté, zmýlil jsem se. Zatkněte ji."
"Z čeho mě viníte?!" vyjekla Elizabeth, když jí vojáci nasadili pouta.
"Ne!" zařval Will, ale jeho strážci ho, pomocí síly, udrželi na místě.
"A také je tu zatykač na Miu Smithovou, Haydena Smitha, Chantelle Smithovou a Jamese Norringtona. Jsou zde přítomni?"
"Komodor Norrington se před měsícem vzdal své funkce," řekl hořce guvernér.
"To není odpověď na mou otázku. A co ti tři?"
"Mia Smithová přítomna," zavrčela blondýnka a probodla Becketta pohledem.
"Hayden Smith taktéž," přitakal Hayden.
Beckett se usmál. "A co Chantelle Smithová?" zeptal se a jeho hlas se podivně zbarvil.
Mia, Hayden, Will a Elizabeth si vyměnili pohledy, ale byla jasná jedná věc. Ani jeden z nich nevěděl, kde hnědovláska je.
"Chantelle Smithová?!" zakřičel Beckett a rozhlédl se kolem sebe.
Chvíli se nic nedělo, ale pak se davem prodrala hnědovlasá dívka v nádherných šatech. Podívala se na Becketta, ale pak jeho pohled padl na Miu, Haydena, Willa a Elizabeth. A poté jí to došlo.
"Hayi!" vyjekla a přešla k němu. "Požaduji okamžité propuštění!" zavrčela na Becketta Channy.
Beckett se ušklíbl a pokynul rukou, takže vojáci dívku okamžitě chytili. "Myslím, že ne, slečno Smithová. Vzhledem k Vašim prohřeškům Vás všechny budeme muset zatknout."
Channy se podívala na Haydena. Pak se jí oči zalily slzami a odvrátila pohled.
"Lorde Beckette! Pokud jde o nezodpovězené otázky, tak-"
"V Port Royal má pravomoc jen králův guvernér, musíte nám říct z čeho jste všichni obviněni!" dokončila Elizabeth.
"Z napomáhání pirátům. Z porušení zákona, jenž se také trestá-"
"Jenž se také trestá smrtí," dokončil za něj Beckett.
Elizabeth vytřeštila oči, Will se zamračil a Hayden se podíval na Chantelle. Mia se mezitím zahleděla do dálky.
"Jistě si vzpomínáte na piráta jménem Jack Sparrow."
"Kapitán!" zavrčelo všech pět lidí.
Beckett se ušklíbl. "Kapitán Jack Sparrow. Tak jste si vzpomněli."
Ahoj, zlatíčka 💜💜
Takže konečně jsem se dokopala k napsání téhle knížky ❤
Snad se první kapitola a zároveň prolog líbil ☺☺
Díky Vám všem za všechno 😍😂
Kájí 🐀🐁
ČTEŠ
Destiny II. (Piráti z Karibku CZ)✔
FanfictionChantelle, Hayden a Mia. Nyní nerozlučná trojice, která se z našeho světa dostala nějakým zázrakem do světa Pirátů z Karibiku. Již předtím pomohli nechvalně známému pirátovi Jacku Sparrowovi, zamilovanému kováři Williamovi Turnerovi a dceři guvernér...