12. - Peklo na moři, 1. část

181 11 0
                                    

Když Pintel s Raggetim doveslovali k Perle, tak opatrně na palubu vytáhli Willa a pak se tam vyškrábali i ostatní. Zatímco byli všichni zaneprázdněni vyprávěním toho, co se na ostrově stalo, tak si Jack Miu odtáhl do kajuty, kterou poté zamkl.

Dívka, když uslyšela cvaknutí zámku, se prudce otočila a vyděšeně se na něj podívala. "Jacku? O co tady jde?" zeptala se ho a očima těkala po kajutě. 

Jack neodpověděl, jen na ní hleděl. A jeho oči byly až podivně temné. Po chvíli konečně promluvil. "Neměla bys tolik riskovat. Něco se ti mohlo stát," šeptl a podíval se jí do očí. 

"Jsem v pořádku, umím se o sebe postarat," řekla na svou obranu a jemně se zamračila. "Děláš, jako bych byla malý dítě, který potřebuje neustálý dohled." 

"Taky že ano. To, jak jsi zmizela s truhlou? To, jak jsi se chtěla poprat s Chantelle? Nechováš se opatrně a to mě trápí. Pokud na sebe nehodláš dávat pozor...pak tě tady nebudu moct mít, jasný?" 

Mia vykulila oči. Jak si mohl dovolit tohle říct?! Přeci nenechala nejlepší kamarádku, aby z něj udělala sekanou. "A můžeš mi říct jedinej důvod, proč?! Channy jsem nenechala, aby z tebe udělala fašírku!" zakřičela. 

"Mio, klidni se!" zavrčel na ní, ale ona nepřestala. 

"Pokud se hodláš chovat jako ten největší idiot pod sluncem, prosím. Každopádně dělala jsem to protože tě miluju. Ale pokud jsem měla být jen hračkou, tak už mi nechoď na oči," řekla Mia a přešla ke dveřím. Vzala za kliku, ale pak jí došlo, že je tady zamkl. Obrátila se k němu, ale když ho uviděla, tak jí píchlo u srdce. 

Jackův obličej byl plný smutku a oči taktéž. Pohled měl sklopený k zemi a ramena smutně svěšená. "Pokud to bereš tak, že jsem tě měl jen jako hračku..." zamumlal. 

"Jacku...počkej. Nechtěla jsem ti ublížit, ale ty pochop, že nejsem zvyklá na to, když mi někdo rozkazuje. Miluju tě a..." Mia to ani nedokončila, když se ozvala prudká rána. Výstřel z děla. 

Jack rychle zareagoval a strhl jí k zemi, když kolem nich proletěla dělová koule. Padli na zem a on dopadl nad ní. Podíval se jí do očí. "Nechám tě, nebudu ti rozkazovat. Jen buď opatrná," zašeptal rychle. 

Dívka jen přikývla, přitáhla si ho blíž, aby ho mohla políbit. Když se jejich rty dotkly, pocítila znovu ty motýlky. Nevzdá se ho a nenechá si ho vzít. 

Nakonec to byl Jack, kdo se od ní odtrhl. "Miluju tě. Ale teď musím jít. Drž se Chantelle, Haydena a Willa s Elizabeth, jasný?" 

Blondýnka přikývla a on jí pomohl se zvednout. "Dávej na sebe pozor," poprosila ho. 

"Já vždycky," ušklíbl se na ní a rychle vyběhl ke kormidlu. 

Mia se rozeběhla najít ty, u kterých měla být. Willa s Haydenem nenašla, takže se domnívala, že  budou u děl. Zato Elizabeth stála u lanoví a hleděla vzhůru. Blondýnka se tam podívala taky a uviděla, že na stěžni stojí Chantelle a hledí za Perlu. Otočila se k zádi čelem a uviděla Bludného Holanďana, který se je snažil dostihnout. "Co se tady děje?" zeptala se, ačkoliv měla dost jasnou představu. 

"Jones zaútočil. Zaútočil bez varování, sotva jsme stihli otočit Perlu, abychom neschytali ty nejhorší rány," odpověděla jí Elizabeth. "Chantelle vylezla nahoru a bude nás informovat o dalších útocích." 

Mia přikývla a rychle si nabila svojí pistoli, kterou měla na hrudníku. Nechtěla být nepřipravená. 

"Nestíhá to! Nestačí nám!" zakřičela radostně Chantelle shora.

Mia se podívala na Jonesovu loď a opravdu. Holanďan jim nestačil. Usmála se. "Kde jsou Will s Haydenem?" zeptala se. 

"Šli jen připravit děla, měli by už být tady," řekla Elizabeth a usmála se. "Myslím, že dneska se to obejde bez boje." 

Mia to ale neviděla tak růžově. Přišlo jí divný, že to Jones vzdal tak brzy, přece jde po Jackovi. Nesedělo jí to, jak moc rychle je nechal jít. 

Pak se ale celá Perla zatřásla, až všichni popadali. Ovšem ještě jeden zvuk přehlušil ty ostatní. A to dívčí výkřik. 

"CHANTELLE!" zaječela Elizabeth, když si všimla, že dívka spadla a sjíždí po plachtě. 

Hnědovláska rychle vzala do ruky dýku, kterou měla u pasu, a zabodla jí do plachty, takže jí roztrhala. "Pomoc!" zaječela, když se tak tak zachytila jakéhosi provazu. 

"Channy, vydrž!" zakřičela Mia a snažila se najít něco, čím by kamarádce pomohla. Jenže nic neviděla. 

Chantelle se i druhou rukou chytila provazu, ale prsty jí začaly sjíždět po laně. "Ne..." zašeptala si pro sebe a zavřela oči. 

"Jdi odsud pryč!" zakřičel náhle Will. 

"Co je to?!" ptala se vyděšeně Elizabeth. 

"Kraken." 

Mia vyděšeně vykulila oči. Nyní ne! Rychle vyšplhala na lanoví až k provazům, kde se tak tak držela Chantelle. Natáhla k ní ruku. "Channy, chytni se!" křikla na ní a jednou rukou se přidržovala lanoví. 

Chantelle se na ní podívala a zkusila se k ní natáhnout. Když to ale udělala, tak jí druhá ruka vypověděla službu a ona spadla. 

"NE!" zaječela Mia a chmátla po ní. Pozdě. Prolétla jí mezi prsty. 

Padající hnědovláska zavřela oči, nechtěla vidět už nic. Věděla, že zemře. A pak jen ucítila náraz. Ale nebyl tak tvrdý, jak si myslela. Dovolila si otevřít oči a viděla, že jí v náručí drží Hayden a klečí. 

"A stále riskuješ, i když jsi mi něco slíbila," vyčetl jí, když nabral dech. 

Chantelle se ho chytila kolem krku a roztřásla se. "Promiň, netušila jsem, že spadnu," pípla tiše. 

Hayden jí položil na zem. "Jdi někam, kde ti ta stvůra neublíží. Přeci jen jsi zraněná, to stehno. Musíš být v bezpečí. Slib mi to. Drž se od tohohle všeho dál." 

"Slibuju," zašeptala a on jí políbil. Nebylo to na dlouho, ale stačilo jim to. Pak odběhl pomáhat s připravovaným útokem. 

Mia přiskočila k Chantelle a pomohla jí na nohy. "Channy, omlouvám se...já..."

"Nevyčítej si to, sestřičko. Každopádně nyní musíme do kajuty, snad tam budeme v bezpečí," řekla Chantelle a zamířily tam. Kdyby věděla, jak moc se mýlila...


Ahoj, zlatíčka <3

Máme tady novou kapitolku, tentokrát trochu s Krakenem :) Původně jsem chtěla nechat Channy umřít na následky pádu, ale myslím, že jí budu ještě potřebovat ve třetím díle této triologie :D 

No...Co myslíte? Jak to dopadne? Stáhne s sebou Kraken někoho? 

Kájí°

Destiny II. (Piráti z Karibku CZ)✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat