Po několika dlouhých dnech, kdy dívky trávily většinu času v Jackově kajutě společně, se Chantelle rozhodla o samotě promluvit si s Miou. Od jedné noci se chovala podivně. Neustále nad něčím přemýšlela a duchem byla nepřítomná.
"Mio, pojď, potřebuju s tebou mluvit," zašeptala po chvíli Channy, poklepala kamarádce na rameno a vyšla z kajuty.
Mia jí následovala až k přídi lodi. Věděla, že Chantelle chodí jenom sem. Bylo to pro ní místo, odkud mohla vyhlížet, zda jsou blízko jejich cíle. "Co se děje, Chann?" zeptala se kamarádky Mia.
Channy se k ní otočila čelem a jemně se zamračila. "Mio...v posledních dnech vypadáš...divně. Myšlenkama jsi úplně mimo a když se na tebe podívá Jack, zrudneš jako rajče a hned se podíváš na opačnou stranu. Ublížil ti snad nějak?" strachovala se hnědovláska.
Blondýnka zavrtěla hlavou. Má jí to snad říct? Jackovi přece slíbila, že to nikomu neřekne...jenže nepočítali s Chantellininou schopností, která jí umožnila si všimnout i té nejmenší změny v chování druhých.
Pak se zhluboka nadechla a pohlédla kamarádce do očí. "Přísaháš, že se to nikdo nedozví?"
"To je samozřejmost," přikývla Channy a posadila se na zábradlí Perly, hledící na kamarádku.
"Fajn...je to pár nocí zpátky, co jsem nemohla spát, tak jsem vyšla na palubu a odešla ke kormidlu. Službu měl Cotton, ale po chvíli se tam objevil Jack a Cottona poslal spát. Povídali jsme si. Pak ale z Jacka vypadlo, že se zamiloval. Do mě. A pak už to šlo samo," zašeptala Mia a podívala se na kamarádku.
Chantelle vykulila oči a pootevřela pusu, jakoby chtěla něco říct, ale slova jí zmrzla na jazyku. Její nejlepší kamarádka, kterou milovala jako sestru, a pirát, který je známý tím, že vymetá jakýkoli bordel? Nebyla si jistá, zda je tohle dobrý nápad, ale na jednu stranu nechtěla Mie brát to, co hledala.
"Mio...jsem samozřejmě ráda, že jsi šťastná. Ale...není to trochu riskantní? Přece víš, jaký Jack je. Nechci, aby jsi pak byla smutná. Nechci, aby ti někdo ublížil a nejméně, aby to udělal Jack," zamumlala starostlivě Channy.
Nato si Mia smutně povzdechla a podívala se na podlahu. "A právě proto jsme to nikomu nechtěli říct. Věděla jsem, že budeš mít námitky. Ale řeknu ti to takhle. Taky se mi nelíbilo, když ses dala dohromady s Haydenem. Respektovala jsem to, nic víc. A nyní tě žádám o totéž. Zkus pochopit to, že ho miluju a on asi miluje mě."
Chantelle seskočila ze zábradlí a opatrně kamarádku objala. "Víš, že tě mám ráda jako sestru. A proto chci, abys měla ve svém životě jen to nejlepší. A proto ti nebudu bránit, jako jsi nebránila ty mně a Haydenovi," usmála se dívka.
Mia její objetí opětovala a pak se odtáhla. "Děkuju. Moc pro mě znamenáš i ty, sestřičko," usmála se blondýnka.
Chantelle se nadechla, že něco řekne, když jí přerušil něčí výrazný hlas. A ani jedna z dívek se nemusela dlouho dohadovat, kdo to byl.
"Isla Cruses! Slečna Swannová, pan Pintel, pan Norrington, pan Ragetti a slečny Smithové půjdou se mnou na břeh. Zbytek zůstane tady," oznámil Jack.
Dívky se na sebe podívaly a přikývly. Pak vystartovaly do kajuty, kde popadly svůj výzbroj a převlékly se.
Chantelle na sobě měla černou košili a černé kalhoty. U pasu se jí houpala pochva s mečem a na hrudníku měla dvě pouzdra na pistole, ve kterých nádherně seděly dvě pistole.
Mia byla oblečená do tmavě zelené košile a hnědých kalhot. Její výzbroj činila pár vrhacích nožů, jednu pistoli a meč, který měla připásaný u pasu.
ČTEŠ
Destiny II. (Piráti z Karibku CZ)✔
FanfictionChantelle, Hayden a Mia. Nyní nerozlučná trojice, která se z našeho světa dostala nějakým zázrakem do světa Pirátů z Karibiku. Již předtím pomohli nechvalně známému pirátovi Jacku Sparrowovi, zamilovanému kováři Williamovi Turnerovi a dceři guvernér...