Trik s mrtvým námořníkem zabral a nyní už naše tři hrdinky stály v Tortuze. Sice strhané, unavené, ale byly tam.
"A kam teď?" zeptala se Mia, když se rozhlížela kolem sebe.
"Asi někam, kde bychom se mohly vyspat. Nebo odpočinout, když už nic jiného," řekla Elizabeth a protáhla se.
"To není špatnej nápad," přikývla Chantelle a všechny tři se vydaly k hospodě, kde si chtěly pronajmout pokoj. Jenže když tam vešly, tak se musely okamžitě skrčit, protože jinak by je zasáhla letící židle.
"Tomuhle se říká hospoda," odfrkla si Elizabeth.
"Ne, tomuhle se říká příležitost se pořádně porvat, jdeme, děvčata," ušklíbla se Channy, vytáhla kord a začala se bít s ostatními piráty.
Mia s Elizabeth si vyměnily pohledy, vytáhly kordy a okamžitě šly Chantelle na pomoc, kdyby jí náhodou potřebovala. Což tak rozhodně nevypadalo.
Hnědovláska si totiž začala probíjet cestu davem takovým stylem, že nepotřebovala ničí pomoc. Tuhle se skrčila, tady sekla po něčích nohou, támhle zase někoho praštila čížkem kordu. Prostě nepotřebovala nikoho. Aspoň do chvíle, kdy jí někdo uchopil za zápěstí, dlaň jí položil na ústa, takže nemohla křičet a zatáhl jí do nějakého kouta.
Dívka se vzpírala, ale nebylo jí to nic platné, když ten někdo byl mnohem silnější než ona. Pak ji od sebe odstrčil a dívka se prudce otočila, aby zjistila kdo měl tu drzost. A jaké překvapení bylo, když uviděla Jacka.
"Jacku!" vyjekla a padla mu kolem krku.
"Nazdar, maličká," zasmál se pirát a objetí jí oplatil. "Kde se tady bereš?"
"Na to bych se mohla zeptat já tebe. Každopádně musíme dojít ještě pro Elizabeth a Miu."
"Ony jsou tady taky?" zeptal se Jack a jeho oči se, při zmínce o Mie, podivně rozzářily.
"Ano," přikývla dívka, ale pak si vzpomněla ještě na něco. "Je tady s tebou Hayden s Willem? Odjeli tě hledat."
Jack si povzdechl a položil jí ruce na ramena. "Je mi líto, zlatíčko, ale Hayden i William byli...v podstatě uneseni do posádky Davyho Jonese."
"Davyho Jonese?" nechápala dívka a jemně se zamračila.
"Je mi to líto, ale je to tak. A jediné, co je může zachránit, je jedna truhla. V té truhle je ukryto srdce Davyho Jonese. Kdo vlastní tuto truhlu, může mu přikázat cokoliv. Třeba i to, aby propustil ty vaše prince. Ale musíme ji najít," řekl Jack a sledoval to, jak se v hnědovlásčiných očích objevil smutek.
"Dobře. Ale teď musíme jít. Budou se strachovat kde jsem," řekla Chantelle a i v jejím hlase byl jasně slyšet smutek, který by slyšel i hluchý.
"Tak jdeme, pirátko," uchechtl se Jack, vzal ji kolem ramen a vyšli z té malé místnosti, kam ji předtím zatáhl.
Channy se ušklíbla a začala se rozhlížet kolem sebe, kdyby náhodou uviděla Miu nebo Elizabeth. Netrvalo dlouho a uviděla je. Seděly v dřepu u někoho, kdo se nosem máchal v bahně. Přešla k nim a podívala se na onoho nešťastníka. A poznala ho. James Norrignton!
"James Norrington, co se to s Vámi stalo?" zeptala se ho Elizabeth a pomohla mu se zvednout.
Mia, která od Norringtona seděla nejdál, se ohlédla a uviděla muže, který je pozoroval. Rychle se zvedla a probodla ho ostrým pohledem. Pak vytáhla pistoli a chtěla ho zabít, když jí ale někdo zahranil výhled a muže ztratila z dohledu.
"Tak pojďme, někdo na nás venku čeká," usmála se Chantelle a všichni čtyři tedy vyšli z hospody a zamířili přímo do přístavu.
Když tak šli do přístavu, tak Mia přešla k Channy a naklonila se k ní. "Kdo tam na nás čeká?" zeptala se tiše kamarádky a podívala se na ní, očekávajíc odpověď.
Hnědovláska se podívala na kamarádku a pak ukázala před sebe na postavu otočenou k nim zády. Blondýnka se tam podívala a přimhouřila oči, aby rozeznala toho, kdo k nim stál zády.
Pak se ten někdo podíval přímo na blondýnku a na tváři se mu usadil úsměv, který tu tvář jen rozzářil. A v tu chvíli ho blondýnka poznala. Byl to Jack.
"Jacku!" vykřikla, rozeběhla se k němu a skočila mu do náruče.
On ji rychle zachytil, podkosil nohy a vyzvedl ji do vzduchu. "Ahoj, Mio," usmál se na ní a ještě několik dlouhých vteřin jí takhle držel ve vzduchu, než jí opatrně pustil na zem.
"Jacku...kde se tady bereš?" zeptala se s úsměvem Mia, když se jí podařilo nalézt ztracenou rovnováhu.
"Tak si říkám, jestli by ty nejkrásnější pirátky nemohly být v Tortuze, tak jsem tady. A jak je vidět, ty nejkrásnější pirátky taky, tak proč bych vás nenabral, že?" zasmál se Sparrow a podíval se i na poslední dva příchozí. Elizabeth a Norringtona.
"Jacku. Kde je Will?" zeptala se Elizabeth a trošku přimhouřila oči.
"Zlatíčko. Will byl v podstatě unesen na loď Davyho Jonese."
"Davyho Jonese?" nechápala brunetka. Jack však jen přikývl.
"Ale no tak, přece mu to nebudete věřit," zašklebil se Norrington. Na to Channy jen protočila očima a odešla společně s Miou na palubu Černé Perly.
Nazdárek, pirátci <3
Jak se vám tato kapitolka líbila? :3 Chápu, že je to trochu uspěchané, ale nebojte :) Bitka na Isla Cruses bude pořádná, to samé i s Krakenem :3 3:)
Tak dobrou noc, miláčci <3
Kájí°°
ČTEŠ
Destiny II. (Piráti z Karibku CZ)✔
Fiksi PenggemarChantelle, Hayden a Mia. Nyní nerozlučná trojice, která se z našeho světa dostala nějakým zázrakem do světa Pirátů z Karibiku. Již předtím pomohli nechvalně známému pirátovi Jacku Sparrowovi, zamilovanému kováři Williamovi Turnerovi a dceři guvernér...