"Víte něco o Davym Jonesovi?" zeptal se Jack Willa a Haydena, kteří stáli na Perle a čekali na to, kdy se kapitán rozhodne vyplout zpátky do Port Royal.
"Nic moc, proč?" zeptal se Will a zatvářil se nechápavě.
"Fajn, takže ten klíč zachrání všechny tři," usmál se Jack a opřel se o kormidlo.
"Jsi si tím jistý, Jacku?" zeptal se pochybovačně Hayden a jemně se zamračil.
"Naprosto, nevěříš mi snad?" řekl ublíženě Sparrow a vytáhl kompas.
Hayden protočil očima. "Nejde o to, že bych ti nevěřil...Jen mi přijde jako kravina, aby nějaký klíč zachránil Elizabeth, Channy a Miu z vězení. O nic jinýho nejde."
"No fajn, takže teď můžete jít pomoct chlapům s lodí, ne?" prohodil jen tak mimo Jack s úšklebkem.
Hayden opět protočil očima, ale neodporoval. Věděl, že to nemá cenu. Dokud se Jack nevrátí zpátky do Port Royal, tak ani jedna z dam nemá šanci se odtamtud dostat.
"Jacku, musíme co nejrychleji vyplout do Port Royal!" zavrčel Will.
"Williame...chápu, že bez té tvé krasotinky necítíš to svrbění v dolní části těla, ale asi to budeš muset vydržet, nemyslíš?" uchechtl se Jack a s pobavením sledoval Willovu rudnoucí tvář.
"Mohl by ses trošku krotit, Jacku?" zabrblal bývalý kovář a raději se vzdálil od kapitánovy společnosti. Nebyl si totiž jistý, zda by to neodnesla jeho psychika.
Mezitím Hayden seděl na zábradlí na přídi lodi a koukal se na horizont. Vybavovaly se mu všechny vzpomínky, které nějak souvisely s Chantelle. Ten den, kdy jí našel v tratolišti krve v kajutě toho slizkého kapitána. Ten den, kdy mu málem zemřela v náručí, když se jí Barbossova dýka zabodla do těla.
Vzpomínal na ten pocit prázdnoty, když vydechla naposledy. Viděl před sebou ty její skelné oči, když z jejího těla vyprchal život. Vzpomínal na to, jak na něj mluvila. Jak si vylévala srdce. Jak mu musela říct, co všechno k němu cítí. Stále si její slova přehrával v hlavě a doufal, že to jen tak neskončí. Měl ji rád, doslova ji miloval. Ale bál se, že ji ztratí.
"Slibuju, že až se zase shledáme, už tě nebudu chtít nikam pustit," zašeptal slib do větru a na krku stiskl věc, která právem nepatřila jemu, ale samotné Chantelle. Byl to zlatý přívěsek, který dostala od svého otce. A který on opatroval, dokud se opět neshledali. Jen si už nedokázal vybavit, kde a za jakých podmínek se shledali. Zapomněl.
"Děje se něco?" zeptal se Haydena Elizabethtin snoubenec a opřel se o zábradlí.
Hayden se na něj podíval a pokrčil rameny. "Ano i ne. Věříš tomu, že ten klíč je dokáže zachránit?"
"U Jacka nikdy nevíš. Nechci ho podceňovat, ale tohle mi přijde dost ujetý. Klíč, aby je zachránil před popravou? Jack je možná magor, ale tohle mi i na něj přijde jako velká magořina."
"To teda jo," přitakal Hayden a opatrně si odepnul řetízek z krku. Pak se na něj podíval a stiskl ho v dlani.
"To je Chantellinin přívešek, že?" zeptal se tiše Will, když zahlédl záblesk něčeho zlatého.
Hayden jen pomalu přikývl. "Ano. Ještě jsem jí ho nevrátil. Dostala ho od otce a já neměl možnost jí ho vrátit."
"Což je docela ironické, když jste spolu, nemyslíš? A není to spíš tak, že jí ho vrátit nechceš, abys jí měl vždycky při sobě, ačkoliv v tu danou chvíli spolu prostě nejste?" řekl Will a pohlédl na něj dost vševědoucím pohledem.
Hayden protočil očima. "Dobře, je to tak, že tohle je to jediný, co mi dá sílu a uklidní mě to. Spokojenej?"
"Naprosto," ušklíbl se Will a poklepal ho po rameni. "Neboj, nebude to dlouho trvat a budete zase spolu."
"Už aby to bylo," povzdechl si Hayden a znovu se zahleděl na horizont.
V tu chvíli Will poznal, že jeho společník chce být sám, takže se otočil a taktně odešel do podpalubí.
Nazdar, pirátci! :3
Vzhledem k tomu, že nikdo nepíše komentáře, tak se řídím podle toho, co by pro příběh bylo nejlepší. Tudíž postavy (Hayden, Channy, Mia) zapomenou na to, že jsou z reality a budou se chovat totálně spontánně :D
Uděláme ship Mick? <3 Mia a Jack <3
Poprosím vás, abyste mi házeli nějaké ty komentáře, protože pak nemám odezvu :(
Hlavně tedy @bethysparrow :) :)
Díky za všechno <3
Kájí :3
ČTEŠ
Destiny II. (Piráti z Karibku CZ)✔
FanfictionChantelle, Hayden a Mia. Nyní nerozlučná trojice, která se z našeho světa dostala nějakým zázrakem do světa Pirátů z Karibiku. Již předtím pomohli nechvalně známému pirátovi Jacku Sparrowovi, zamilovanému kováři Williamovi Turnerovi a dceři guvernér...