Mia s Chantelle došly do kajuty kapitána ve chvíli, kdy uslyšely Willův výkřik.
"PALTE!"
Dívky se po sobě podívaly. Pak promluvila Chantelle. "Mio...já s tou nohou nedokážu bojovat. Budu tady a budu držet tuhle část lodi. Ty jdi pomoct ostatním," řekla rychle hnědovláska a vtiskla kamarádce do ruky další dvě pistole.
Mia je přijala a uklidila si je do pouzder. Pak se podívala na kamarádku a prudce jí objala. "Budeš na sebe dávat pozor, že? Kdyby něco, zakřič. Přijdu ti na pomoc," zašeptala Mia a zavřela oči, aby se jí slzy nedostaly zpoza víček.
"Neboj se, budu v pohodě. Už jdi, aby jsi to nezmeškala," řekla hnědovláska a odtáhla se od kamarádky.
Mia přikývla a rychle vyběhla ven z kajuty, aby pomohla ostatním proti Krakenovi. Všude kolem ní pobíhali námořníci, kteří cosi začali připravovat. Rychle si odchytila Willa, který kolem ní proběhl. "Wille, co se děje? Co se připravuje?"
William jí rychle do dlaně vtiskl nabitou pušku. "Až dám signál, vystřelíš, jasné?"
Rychle přikývla. "Jasně. Jenom se nemotej kolem, až budu střílet," pousmála se a odešla ke kormidlu. Podívala se kolem sebe a na moři cosi uviděla. Byl to poslední záchranný člun, který Perla měla. A někdo v něm seděl. Mia toho člověka poznala, ale nechtěla věřit, že ho tam opravdu vidí. Byl to Jack Sparrow, který vesloval daleko od Perly. "Ty zbabělče."
Jack, který vesloval od Perly, se podíval na svou milovanou loď. Poté jeho pohled padl na dívku, která stála u zábradlí a hleděla jeho směrem. A pocítil hanbu. Nevzal ji s sebou. Nechal jí tam napospas jisté smrti. Ale už se nemohl vrátit. Chtěl si zachránit život.
Pak se náhle celá Perla zatřásla a dívka se musela rychle chytit zábradlí, aby se neskutálela po schodech.
"To není dobré," řekl Marty, který se držel jednoho dřevěného trámu.
A taky že nebylo. Kraken zaútočil znovu a tentokrát mnohem rozzuřeněji. Jeho chapadla začala napadat posádku Černé Perly.
Mia vzala jednu z pistolí, které jí dala Channy, a střelila do chapadla, které se k ní až moc přiblížilo.
"Hej! Tak pojď! Pojď si pro mě!" křičel někdo. A Mia ten hlas poznala. Will!
Rychle se otočila a spatřila mladého Turnera, který stál na síti, kterou se posádka snažila vytáhnout co nejvýš. "Skoč! Wille, skoč!" zakřičela na něj, ale nereagoval.
"Tahejte výš!" křikl na posádku, aby je trochu popohnal.
Mia chtěla zakřičet znovu, ale její výkřik zanikl v něčem jiném. V jiném výkřiku. Byl to výkřik Willovy snoubenky, která stála přímo pod Miou.
"CHANTELLE!"
To jediné slovo stačilo k tomu, aby Will skočil ze sítě. Aby se Mia rozeběhla ze schodů ke kajutě. Aby se odněkud objevil Hayden a přiběhl ke kajutě.
"Co se děje?!" zeptal se Chantellinin přítel a rozhlížel se kolem.
Mia tam přiběhla a rozhlížela se kolem sebe. Kajuta byla zdemolovaná na totální maděru. Ale její nejlepší kamarádka tam nebyla. Nikde. "Ne! Channy!" zařvala dívka, jakoby tím mohla kamarádku přivolat.
V tu chvíli to i Haydenovi s Willem došlo. Došlo jim, co se stalo. Kraken jim sebral jejich kamarádku.
"TY ZASRANEJ PARCHANTE!" zařval Hayden tak zuřivě, až sebou ostatní prudce škubli.
ČTEŠ
Destiny II. (Piráti z Karibku CZ)✔
FanfictionChantelle, Hayden a Mia. Nyní nerozlučná trojice, která se z našeho světa dostala nějakým zázrakem do světa Pirátů z Karibiku. Již předtím pomohli nechvalně známému pirátovi Jacku Sparrowovi, zamilovanému kováři Williamovi Turnerovi a dceři guvernér...