Když Černá Perla vyplula z Tortugy na širé moře, tak Jack všechny tři dívky ubytoval ve své kajutě a sám si lehl s posádkou do podpalubí, ačkoliv se Mia s Channy shodly na tom, že by mohl spát s nimi. Elizabeth sice byla razantně proti tomu, ale co proti dvěma hlasům zmůže jen jeden, že?
"Půjdu se projít," řekla Mia, vzala si na sebe plášť a vyšla ven. Přitáhla si cípy pláště k tělu, když kolem ní proletěl ledový vzduch a díky němu se dívka zatřásla. Pak jen vystoupala ke kormidlu, kde měl službu Cotton. Pozdravila ho pokývnutím hlavy a on jí odpověděl úsměvem, který by se dal popsat jako bezzubý, kdyby zuby neměl. Následně dívka přešla k zádi lodi a dívala se na to, jak se vzdalují dál a dál.
"Pane Cottone, Vaše služba nyní končí," ozval se po několika minutách něčí hlas a dívka se jen otočila, aby zjistila, kdo to byl. Když uviděla hnědé dredy , které tomu člověku splývaly po ramenou zpod trojhraného klobouku, tak se rychle otočila zpátky, aby zakryla své červenání tváří.
Pak jen uslyšela šouravé kroky, jak se Cotton odporoučel pryč, a zavřela oči. Nechtěla, aby tohle cítila. Nechtěla, aby se tohle dělo. Co vlastně chtěla? Už ani nevěděla, kde se tam vzala a jaká byla její úloha předtím. Jediným pohybem si na hlavu nasadila lehkou kapucu, která patřila k plášti.
"Myslíš si, že o tobě nevím?" zeptal se jí kapitán Perly a ohlédl se na ní. Věděl, že je otočená zády k němu. Věděl, jaké city k němu přechovává. Věděl ale taky jaké city přechovává on k ní.
Dívka se pak otočila a její pohled se střetl s tím jeho. Jeho oči byly jako tekutá čokoláda. Hluboké tak, že by se v nich mohla utopit, kdyby chtěla. Ona chtěla. Hodně. Ale nesměla. A věděla to moc dobře.
"Mio? Co se to děje?" zeptal se a jeho tón hlasu se změnil. Byl...měkčí než jak si kdy pamatovala. "Mio...trápíš se. Víš, že mi to můžeš říct," naléhal na ní.
Blondýnka odvrátila oči od těch jeho a stáhla si kapuci ještě níž, takže jí látka zakryla tvář. "Nemůžu, tohle jediné nemůžu. Nezlob se, Jacku," špitla dívka a rychle se kolem něj protáhla. Ovšem ne dost rychle na to, aby jí nestačil chytit za zápěstí.
Když jí sevřel zápěstí, vystrašeně se na něj podívala. "J-Jacku?" zakoktala se a zvedla pohled k jeho očím.
"Proč mi to tak ztěžuješ, Mio? Vidím, jak se na mě díváš a přesto jsi chladná. Proč?" zeptal se jí hlasem, ve kterém se odrážela bolest.
Dívka se začervenala a podívala se na jeho ruku, která pevně, a přesto jemně, svírala její zápěstí. "Jacku...prosím..."
To už ovšem muž nevydržel, přitáhl si ji jediným prudkým pohybem k sobě a s překvapivou jemností políbil její rty.
Dívka chvíli nic nedělala. Nevěděla co má dělat. Když se mu nyní vytrhne, zraní tím jeho i sebe. Když mu to oplatí, získá tím to, co chce. Ale je to opravdu to, co chce? Je tohle ono? Nejhledanějšího piráta, který je proslulý vymetáním pochybných podniků?
Ano. Tohle je to, co chce. Ať je jaký chce, má ho ráda hodně. Proto jen zavřela oči a políbila ho nazpět.
Objal ji kolem těla svými pažemi, otočil ji a přirazil ji ke stěžni. Na to gesto mu dívka odpověděla vzdychnutím do polibku a prohrábla mu jeho dredy svou ručkou. Nechtěl na ni nijak neléhat, ale nyní zalitoval, že všechny tři pasažérky nechal pobývat ve své kajutě.
Po několika dlouhých prolíbaných okamžicích Jack otevřel oči a jemně se od sebe odtáhli. "Asi máme problém," zamumlal Jack a jemně dívku pohladil po vlasech.
Mia se začervenala snad ještě víc a ucítila podivné mravenčení v podbřišku. "Jaký problém?" zeptala se s určitou nervozitou v hlase.
"Nevím, jak jste to dokázala, slečno, ale asi jsem se zamiloval," vykoktal Jack trochu neomaleně. Přiznejme si, kolika dívkám toto mohl tvrdit. "A ani ne do rumu, ani do moře. Ale do Vás, slečno Smithová."
Mia byla zcela zaskočená, nevěděla jak má reagovat. Nemohla věřit tomu, co právě uslyšela. Jack Sparrow a miluje ji? Ne, to přece nemohl říct. "Ja-Jacku...jsi si jistý tím, co říkáš?" zašeptala Mia, jakoby se bála, že je někdo uslyší.
Jack se zamračil, ale ne způsobem, který by ukazoval, že se na ní zlobí. Způsobem, který říkal, že snad přemýšlí. "Proč bych si tím neměl být jistý?" zeptal se jí.
"Přijde mi to...divné. Vždyť...co jsem v porovnání s těmi dívkami v Tortuze? Nebo třeba Chantelle s Elizabeth?"
"Mio...ty si nemusíš nic dokazovat. Jsi milá, skromná, hodná, sarkastická a nebojíš se svých citů. Kdybych si nebyl jistý tím, co cítíš, myslíš, že bych dovolil tohle všechno? A věř mi, že Elizabeth ani Chantelle jsem se ani nedotkl."
Lhal. Bylo to pár hodin předtím. Někdy odpoledne, kdy Mia byla ve vraním hnízdě a tudíž se nedívala na palubu. Elizabeth s ním nepokrytě flirtovala a pokoušela se ho nějak přesvědčit, že je dobrý člověk, čemuž nechtěl věřit. Nechtěl jí lhát, ale zase jí nechtěl ublížit. Ovšem nyní, aspoň malinkou částečkou, věděl, že je dobrý člověk. Cožpak by dobrý člověk mohl mít v náručí anděla a líbat ho?
Mia se usmála a jemně ho pohladila po tváři. "Myslím, že jsi mě asi přesvědčil."
Kapitán se ušklíbl a sklonil se k jejímu uchu. "A to jsi neslyšela ani zlomek mejch přesvědčovacích schopností," špitl jí do ucha, až se zachvěla. "Každopádně by sis měla jít lehnout. Budou si dělat strach, hlavně Chann."
Blondýnka se usmála, vyhoupla se na špičky a ještě ho políbila. Ještě jednou chtěla na rtech cítit ty jeho a vědět, že to není sen. Že to nikdy nebyl, není a nebude sen. Že si tohle bude pamatovat napořád.
Jack se od ní ale odtáhl a políbil ji na krk. Věděl, že to každou vykolejí. A nemýlil se ani u blondýnky, která téměř roztála v jeho náruči, když to udělal.
"Jacku..." zasyčela tiše, ale nijak neprotestovala. Líbilo se jí to.
Kapitán se od ní ale odtáhl a vtiskl jí letmý polibek na rty. "Jen jdi," řekl, ustoupil od ní a přešel ke kormidlu.
Blondýnka to ještě chvíli rozdýchávala, následně si nasadila kapuci od pláště na hlavu a s přáním dobré noci odešla do kajuty. Samotná Calypso při ní stála, když dívka zjistila, že Elizabeth i Chantelle spí.
"O tomhle se nikdo nedozví. Zatím," zašeptala tiše do tmy, ulehla do houpací sítě, kterou sem nechal Jack přinést, a usnula s úsměvem na rtech.
Ahoj Pirátci <3
Ano, slibovala jsem kapitolu po víkendu, ale opět mě skolila nemoc a nemohla jsem se ani hnout :( A myslím to vážně, byl pro mě problém zvednout se a dojít si pro pití.
Každopádně nyní zpátky ke kapitolce. Dnešní díl je věnovaný Mie a Jackovi...Doufám že ty, kteří si pár Mick přáli už dlouho, tento díl potěší :)
Nějak jsem se do toho zažrala a rozepsala to víc, než jsem možná chtěla :D Každopádně nějak přehlédněte to, že na gifu, kde se líbají Jack s Miou, není přímo Mia, ale Elizabeth...Jenže Johnny Depp a Jennifer Lawrence spolu vážně nenatočili žádnou líbající scénu :D :D
Každopádně děkuju všem za všechno :)
Kájí°
ČTEŠ
Destiny II. (Piráti z Karibku CZ)✔
FanfictionChantelle, Hayden a Mia. Nyní nerozlučná trojice, která se z našeho světa dostala nějakým zázrakem do světa Pirátů z Karibiku. Již předtím pomohli nechvalně známému pirátovi Jacku Sparrowovi, zamilovanému kováři Williamovi Turnerovi a dceři guvernér...