„Celý náš život je zhlukom náhod, šťastných či nešťastných, proti ktorým je ľudská vôľa takmer bezmocná." - Edith Piaf
,,Dneska ešte ostaneme pri myšlienkach, náhodách a veciam tomu podobných. Ak si si všimla, posledné úlohy sú na štýl uvoľniť ti telo, mozog a myšlienky. Pevne dúfam, že sa mi to pri tebe darí. Som rád, čo si včera urobila pre seba a Lun, vážne som nič také od teba nečakal a prekvapila si ma. Máš moje uznanie a jeden bonusový bod. Možno neskôr zistíš, na čo sa ti hodia. Tvojou úlohou dneska bude neriešiť nič zlé, nezamýšľať sa nad ničím zlým a dať dnešnému dňu voľný priebeh. Nech si robí čo chce, musíš si uvedomiť, že nijak to neovplyvníš."
Dneska držala v rukách tmavooranžový papier a slová na ňom priam hltala. Táto "hra" ju začínala baviť alebo ju možno len proste lákalo zistiť, kto je neznámy. Na to, čo spravila včera bola hrdá aj ona, pretože keď Lune odovzdala krabičku, tá sa jej hodila okolo krku a stále jej opakovala ďakujem. Bol to príjemný pocit a akonáhle sa jej zodvihol pravý kútik úst, buchla ju do ramena zo slovami, že ona to videla.
Do roboty sa vybrala s myšlienkami na posledných pätnásť dní, odkedy dostala prvý lístok do schránky. Doteraz si pamätá, aká bola vtedy zmätená a vystrašená a ako chcela utiecť čo najďalej. Bála sa, že ju minulosť dobehne, ale teraz si uvedomovala čoraz viac a viac, že sa jej bude musieť postaviť či chce alebo nechce a bola si vedomá toho, že ak vie on o jej minulosti, donúti ju postaviť sa jej.
Bola nedeľa a to znamenalo len pár hodín v práci. Bola rada, pretože dnes malo pršať a ona si chcela dobrovoľne zopakovať jednu z jej úloh. Túto si zamilovala hneď v prvý moment, ako ju okúsila a povedala si, že raz za čas, keď bude na ňu toho moc alebo bude mať len tak chuť, tak v tom najväčšom daždi vybehne von. Dneska bol ten deň, kedy na to mala proste chuť.
YOU ARE READING
50 úloh k šťastiu
Short Story„Stratený je deň nášho života, keď sme sa nezasmiali." - Sébastien Chamfort „A tak mi moja milá Maya dovoľ, dať ti každý deň dôvod k úsmevu." Maya Winchesterova je žena, ktorá má za sebou viac ako by mala mať a žije si svoj stereotypný štýl života...