17. Sedemnásta úloha

137 39 9
                                    

,,Život nie je o počte nadýchnutí, ale o chvíľach, ktoré nám dych berú." - Schaukal

,,Počul  som o tvojom pláne na víkend, wellness a zábava? Páni, Winchesterová, robíte pokroky tak rýchlo, ako som to nečakal ani ja, ale len tak ďalej. Lenže nečakaj, že úlohám sa tam vyhneš. Žiadne také, ja si ľahko nájdem cestu, ako ti ich doručiť. Ale naspäť k našej úlohe. Na začiatku týchto úloh som ti zabudol podotknúť, že to budú úlohy na dlhší čas a mala by si ich plniť aj po dosiahnutí päťdesiatej úlohy, ale to ti snáď už došlo. Teraz budeš mať za úlohu robiť niečo, čo ti bude brať dych. Verím tomu, že ti k tomu pomôže aj Luna, ale aj moja úloha, ktorá nás čaká asi za týždeň. Takže zhurta do toho May."

Dnešná úloha jej začala naháňať strach. Nie preto, čo bolo v zadaní, ale preto, lebo mal pre ňu nachystané niečo, čo jej vyrazí dych. Chcela vedieť, čo to je, ale zároveň sa toho bála. Už to je sedemnásty deň, odkedy dostala prvý lístok s úlohou a osemnásty, odkedy dostala prvý lístok s výzvou naučiť sa smiať a žiť. Prezatiaľ to išlo ľahko, dokonca mala úlohy, pri ktorých sa nemusela usmievať a ak aj hej, bol to nepatrný úsmev, ale bola si vedomá, že časom prídu úlohy, ktoré sa budú sťažovať a ona ich bude musieť plniť. 

Hnedý papierik si schovala do tašky a vybrala sa do práce, ktorá ju čakala. Už iba pár dní a ide sa konečne zabaviť so svojou kamarátkou. Tešila sa ako malé dieťa na Vianoce, pretože má dostať darček, na ktorý sa najviac tešilo. 

Pousmiala sa a po hodnej chvíli sa konečne vybrala do roboty, do ktorej len tak tak stihla prísť na čas. Ako každý iný deň, sadla si za stôl a pustila sa do svojej obvyklej práci s myšlienkou na to, že raz to bude možno naozaj lepšie.

50 úloh k šťastiuWhere stories live. Discover now