Gözlerini açtığında hiç olmadığı kadar mutluydu genç kadın.Artık bir askerdi çünkü,Türk askeriydi.Yataktan bu düşüncelerle kalktığında ise yeni odasını incelemeden edemedi genç kadın.Tim tekrar alaya döndüğü için ve o da artık timin bir parçası olduğu için ona bu odayı vermişlerdi.Oda çok büyük değildi,zaten timdeki tek kadın olduğu için yanına kimseyi vermemişlerdi,burada tek yatacaktı.Bir yatak,bir çalışma masası küçük bir giysi dolabı ve Eylem'in sonradan koyduğu küçük bir kitaplıktan başka hiçbir şey yoktu odada.Üstüne bir şeyler giymek için dolabı açtığında ise yüzünde oluşan gülümsemeye engel olamadı genç kadın.Dolabın kapağında kendisine gülümseyen bir Fethi vardı çünkü,sevdiği adam vardı.İstemsizce eli fotoğrafa gittiğinde okşadı adamın o gülen yüzünü,gamzelerini.Evet,Fethi hemen yanındaki odada kalıyordu,uzak değillerdi ama genç kadın için bir gece bile özlemesine yetiyordu sevdiği adamı.Üzerine bir şeyler geçirdikten sonra okumak için bir kitap seçmek için kitaplığa doğru yöneldi genç kadın.Hangi kitabı okuyacağını düşündüğünde ise arkasından gelen bir ses onu bu düşüncelerinden uzaklaştırmıştı.
"Umarım artık kitaplarının arasında eski sevgilinin resimlerini saklamıyorsundur."sesin sahibi Fethi'ydi.Sevdiği kadını özlediği için sessizce odasına girmişti ve onu elinde dalıp gittiği bir kitaba bakarken bulmuştu.
"Y-ya Fethi,ödümü kopardın o nasıl bir giriştir.Hem sen ne zaman girdin ya?"dedi Eylem.Fethi ona seslendiği zaman elindeki kitaba dalıp kalmıştı.Dalıp kalmasının sebebi ise elindeki kitabı belki de yaşadıkları tüm bu olayların güzel sebebi olarak düşünmesiydi.
"Sevgilimi öperek uyandırmak için sessizce girmiştim.Ama sevgilim çoktan kalkmış ta kitap okuyor."dedi Fethi gülümseyerek sevdiği kadını izlerken.
"Yok ya okumuyorum,bir göz atayım dedim bak ne buldum."dedi Eylem elindeki kitabı sevinçle Fethi'ye gösterirken.Fethi'nin ise kitabı görünce istemsizce yüzü düşmüştü.
"Silahlara Veda.Biliyor musun aslında bu kitabı çok severek okumuştum.Ama artık sevmiyorum."dedi Fethi gözlerini kitaptan kaçırırken.
"Niyeymiş o?"dedi Eylem şaşkınlıkla.
"Çünkü o kitabı her gördüğümde aklıma o gün geliyor.Sebo ile fotoğrafınızı gördüğüm gün."dedi Fethi.Sebo'nun adının geçmesi bile sinirlerinin bozulmasına yetmişti.
"Ha sen ondan bahsediyorsun."
"Ondan bahsediyorum tabi eski sevgilisini bana sevgilim olarak tanıtan Eylem hanım."
"Bardağın boş tarafından bakarsan öyle tabi.Mesela bu kitabı gördüğümde ilk aklıma gelen şey tanışmamız oluyor.Bu kitap sayesinde tanıştığımızı unutma."
"Demek aklına ilk tanıştığımız gün geliyor."dedi Fethi yüzündeki gülümsemeyle sevdiği kadına yaklaşırken.
"Evet.Tabi biz kadınlar böyle romantiklikler düşünürken siz anca kıskanın."
"Seven insan kıskanır kızım."dedi Fethi ellerini Eylem'in beline dolarken.
"Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza diyorsun yani."dedi Eylem.Bunu duyan Fethi kahkaha atmaya başlamıştı.
"Ne?Eylem pardon ama sen Fransızsın ne ara öğrendin böyle şeyleri?"dedi Fethi artık resmen Eylem'in dibine girerken.
"Fransız olduğum kadar aynı zamanda Türk'üm ben.Ayrıca unuttun sanırım,artık bir Türk askeriyim."dedi Eylem ve hemen ardından sevdiği adamın karnına bir yumruk atarak kendisinden uzaklaştırdı.
"E-eylem napıyorsun ya,tamam askersin anladık ta sevgiline vurmak da ne?Of elin de çok sertmiş be kızım."dedi Fethi aynı zamanda karnını tutarken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir EyFet Hikayesi
FanfictionEvet,şarkı söylemek ona goncasını az da olsa unutturabilmişti ama bir şey vardı ki o Fethi'nin aklından tek bir saniye bile çıkmıyordu.Eylem... Kapak Fotoğrafı:Eyfetpicss