Selaaam.Perşembeye kadar dayanamayacağım ama bölüm de hazır değil kdkd O yüzden size yazdığım bu ufak kesit bir fragman niteliğinde olsun ben de bölümü bitirince yayınlayayım.Hadi iyi okumalarr😘😘
"Doktor yok mu,yardım edinn!"diye bağırarak hastanenin kapısından içeri girdi genç adam.Kucağında Eylem kanlar içerisinde baygın bir şekilde yatarken artık onun da gömleği kıpkırmızı olmuştu.Gözündeki yaşlar ise bir türlü durmuyordu.
"Tamam kardeşim sakin ol.Sedye getirin kimse yok muu!"diye bağırdı Ateş aynı şekilde.Fethi ambulansı beklemeden sevdiği kadını kucağına alırken o da arabayı sürmek için diğerlerini beklemeden onunla çıkmıştı.
"Ya-yavaş,dikkat edin!"dedi Fethi Eylem'i sedyeye yatırdıklarında.Çok geçmeden ameliyathanenin önüne varmışlardı.
"Siz burada bekleyin."dedi Eylem'in sedyesini süren doktor.
"Do-doktor bey,eşim hamile.Ne olur onlara bir şey olmasın."dedi Fethi.O bunu söyledikten sonra doktor ve hemşireler ameliyathaneye girerken Fethi'nin yapabildiği tek şey durduğu yerde duvara yaslanarak yere çökmek olmuştu.
"Fethi sakin ol kardeşim,Eylem'e de bebeğinize de hiçbir şey olmayacak.H-hem kurşun bebeğe gelmemiş ki."dedi Ateş Fethi'yi teselli etmeye çalışırken.Bir yandan da bu söylediklerinin doğru çıkmasını her şeyden çok istiyordu.
"Olmaz dimi kardeşim,ikisine de bir şey olmaz."dedi Fethi bunları gülümseyerek söylemeye çalışırken.Ama buna durmadan akan gözyaşları engel olmuştu ve son çaresi hemen karşısına çöken Ateş'e sarılmak olmuştu.
"Eşim dedim ya,eşim dedim."dedi Fethi bir yandan ağlayıp bir yandan da hala Ateş'e sarılırken.O bunları söyledikten sonra Ateş'in yapabildiği tek şey genç adamın sırtını sıvazlamak olmuştu.
SİZCE BEBEK ÖLECEK Mİ😂YORUMLARINIZI BEKLİYORUMM😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir EyFet Hikayesi
FanficEvet,şarkı söylemek ona goncasını az da olsa unutturabilmişti ama bir şey vardı ki o Fethi'nin aklından tek bir saniye bile çıkmıyordu.Eylem... Kapak Fotoğrafı:Eyfetpicss