"Mutlu musun Fethi?"diye sordu genç kadın göğsünde yattığı sevdiği adama.Aslında sorduğu sorunun cevabını çok iyi biliyordu ama yine de sormak istemişti.
"Mutluluk mu?Ben o aşamayı geçeli çok oldu hayatım."dedi Fethi yüzündeki gülümsemeye engel olamadan ve hemen ardından sevdiği kadının saçlarına ufak bir öpücük bıraktı.
"O doğunca hayatımız çok daha güzelleşecek,biliyorum."dedi Eylem Fethi'nin sözleri üzerine.Bunu yaparken karnını okşamayı ihmal etmemişti.Hissediyordu,bebeği her geçen gün biraz daha büyüyordu.
"Biliyor musun doktor bizi haftaya kalp atışlarını dinlememiz için çağırdı."dedi Eylem hemen ardından söylediği şeyin verdiği heyecanla.
"O kadar büyüdü mü benim prensesim."dedi Fethi bunu söylerken aynı şekilde elini sevdiği kadının karnına,yani bebeklerine götürürken.
"Sen cidden çok mu istiyorsun bir kızımız olmasını?"dedi Eylem.Bunu söylerken aynı zamanda da doğrulup sevdiği adamın hizasına gelmişti.
"Tahmin bile edemezsin nasıl istediğimi."dedi Fethi bunu sevdiği kadının gözlerinin içine bakarak söylerken.
"O zaman eminim çok güzel bir kızımız olacak."dedi Eylem.Bunu gülerek söylemişti.
"Tıpkı senin gibi."dedi Fethi ve hemen ardından sevdiği kadının dudaklarına ufak bir öpücük kondurdu.
"Şimdi benim gitmem lazım sevgilim,bizimkilerle dolanacağız biraz.Sen de İpek ve Nazlı'yla takılırsın ha?"dedi Fethi sözlerini devam ettirip bir yandan da yataktan kalkarken.
"Olur canım,zaten onlara da söz vermiştim yanlarına gideceğime dair. İpek'e aşermiş numarası yapıp en sevdiğim turtadan yaptıracağım da." dedi Eylem muzurca gülümserken.
"Yaptır bakalım.Afiyet olsun benim meleklerime. Hadi görüşürüz,seni seviyorum sevgilim."dedi Fethi ve sevdiği kadının omzuna ufak bir öpücük kondurup odadan çıktı.Çok geçmeden Eylem de hazırlanıp kızların yanına gitmişti.
"Eylem artık bir an önce evlenseniz diyorum karnın büyüyecek malum."dedi İpek bir yandan turta yaparken.
"Doğru söylüyor vallaha,nasıl giricen gelinliğin içine sonra."dedi Nazlı.Bunu söylerken ağzına İpek'in dilimlediği elmalardan birini atmıştı.
"Ay bizim tek derdimiz de benim gelinliğe sığmamdı zaten dimi Nazlı." dedi Eylem aynı şekilde elma yerken.
"Ama var ya,o gün o çatışma çıkmasaydı sana şarkı söyleyecekmiş,Ateş de gitar çalacakmış.Sonra da hoop evlenme teklifi." dedi Nazlı bunu söyleyip iç çekerken.
"Of biliyorum,yani anlamıştım ama yapamadılar işte.Kim bilir bu yeni teklifini ne zaman yapacak."dedi Eylem suratı düşerken.Bir yandan da elma yemeye devam ediyordu.Bu sırada Nazlı'nın telefonu çalmaya başlamıştı.
"Ateş arıyor.Efendim canım?N-ne?Sen ciddi misin?Ta-tamam,biz hemen geliyoruz."dedi Nazlı korkmuş bir ifadeyle elindeki telefonu bırakıp İpek ve Eylem'e bakarken.
"Nazlı ne oldu?"dedi İpek Nazlı'nın suratını görüp aynı şekilde korkarken.
"E-eylem."diyebildi sadece Nazlı.
"Bir şey oldu,kötü bir şey oldu.F-fethi mi?"dedi genç kadın dolan gözlerine hakim olmaya çalışırken.
"Bak şimdi sakin ol tamam mı?Her şeyden önce bebeğini düşünmek zorundasın."dedi Nazlı.Bunu söylerken destek vermek için Eylem'in elini tutmuştu.
"Ben sakinim zaten,hadi söyle ne olmuş ona."dedi Eylem derin bir nefes alırken.Nazlı haklıydı,bebeğini düşünmek zorundaydı.
"Bizimkiler dışarıda gezerken,çatışma çıkmış.F-fethi abi vurulmuş.A-ama omzundan vurulmuş,omzundan vurulan adam ölmez sonuçta."dedi Nazlı son sözlerini gülümsemeye çalışarak söylerken.O bunu söyledikten sonra Eylem ayaklanırken İpek Nazlı'ya son cümlesinden dolayı kızgın bakışlarını yolluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir EyFet Hikayesi
Hayran KurguEvet,şarkı söylemek ona goncasını az da olsa unutturabilmişti ama bir şey vardı ki o Fethi'nin aklından tek bir saniye bile çıkmıyordu.Eylem... Kapak Fotoğrafı:Eyfetpicss