פרק 13- לבד

3.6K 338 94
                                    

פרק 13- לבד

היי בנות, ערכתי כמעט לחלוטין את פרק 13 כי לא הייתי מרוצה ממנו. זה חשוב שתקראו אותו מחדש.
...
חוץ מכמה צרצרים, אף אחד לא פוצה את פיו.

ליאור מביט בי בעיניים גדולות, ואני ממהרת להסתכל לכל מקום, רק לא עליו.

ליאור בטח לא מבין מאיפה לעזאזל נפלתי עליו. ילדה קטנה ושבורת לב, זה בטח מה שהוא חושב עליי.

השפתיים שלי נמחצות זו אל זו והלב שלי פועם במהירות בזמן שהשתיקה ממשיכה. מחשבה מעורפלת על פרידה מליאור הופכת לשצף מחשבות הרסניות שגורמות לפאניקה להיווצר בתוכי. שוב התחושה הזו.

שוב הפחד להשאר לבד, בלעדיו. בלעדיי ליאור. אבל, למה אני כל כך תלותית בו? למה דווקא הוא?

מחשבה גוררת עוד מחשבה, ואחריה עוד אחת, והן מרחפות לי בראש ומסרבות להעלם.

אני מנסה כל דבר שאני יכולה לעשות מבלי שליאור יבחין כדי להעלים אותן.

קודם, אני סופרת.

אחד. שתיים. שלוש. ארבע. חמש. שש.

זה לא עובד. הכאב בטן המרגיז, המכאיב, המבהיל, עדיין גועש בתוכי. תחושת פאניקה חרדתית זה כל מה שאני מרגישה.

כל המחשבות ההרסניות האלו נובעות מאי וודאות, מהפחד שדברים רעים יקרו. המחשבות האלו הן כמו פטישים שדופקים שוב ושוב, ואני נעלמת בכל הרעש והכאב.

כמעט ונעלמת לחלוטין, אבל קול מבחוץ מעורר אותי.

ליאור.

אני מפנה את מבטי אל ליאור, שמביט בי בעיניים פקוחות לרווחה.

אני מעבירה את אצבעותיי על גב כף ידי.

"אמרת משהו? לא הייתי מרוכזת," הגוש בגרוני לא יורד גם כשאני מנסה לבלוע אותו.

ליאור ממצמץ בעיניו כמה פעמים, והיד שלו מונחת לפתע על ידי.

צריבה.

המגע הזה שלו, הלוואי והייתי יכולה להתנחם בו תמיד. אבל יש מישהי אחרת שמתנחמת בו.

ולמישהי הזאת את קוראת החברה הכי טובה שלך.

בום.

עוד פטיש מוטח בראשי ותחושת גועל עצמי מציפה אותי.

אני בן אדם רע.

"הכל בסדר? את נראת מבוהלת." דאגה נשמעת מקולו של ליאור, ואני כמעט ומצחקקת מול פניו המודאגות. אני לא מודאגת. אני חרדה, ואני לא יודעת למה. אני לא יודעת למה אני לא מצליחה לחשוב בצלילות, למה הפטישים האלו דופקים לי בראש ולמה לעזאזל כל מחשבה על אי ודאוץ גורמת לי לתחושת פאניקה?

"אני בסדר." הקול שלי חלש ואני מסיטה את עיניי מהגבר היפה הזה.

הכל התחיל להשתבש בחיים שלי כשהכרתי אותו. הכל התחיל להתבלגן, לההרס, וכל המחשבות האלו התחילו לזרום.

EUPHORIA|| אופוריהWhere stories live. Discover now