Multi: İnci Arden Güraltın
3.GÖZ
Ama erken sevinmişti Aras Kılıç. Yaman kızın kolyesini boynundan koparıp, yol kenarına fırlatmıştı. Elindeki kolyeyle bulunduğu yola baktı Aras. Çalan telefonunu cevapladı.-Efendim baba?"
-Bir şey çıktı mı?" Derken Halit Beyle göz göze geldi Savaş. Elinden bir şey gelmemesi hissini biliyordu. Genelde bunu hissettiğinde üstünü örter, kendini en güçlü olduğuna ikna ederdi. Ama çocuklarının kaçırıldığını düşünüyordu da...
-Hayır." Duyduğu cevapla gözlerini Halit Bey'den kaçırdı.
-Tamam. Sen aramaya devam et, bir şey bulursan bizi ara. Biz de güvenlik kameralarına baktırıyoruz." Beyaz arabanın belli bir yere kadar görüntüleri vardı. Ama bozuk bir güvenlik kamerası yüzünden sağa mı sola mı saptığını henüz bulamamışlardı. Aras da o yolun üzerindeydi şimdi. Telefonu tekrar çaldığında babası zannetti ama gizli numaraydı.
-Alo?" Kaşları çatılmıştı. Gülen bir kadının sesini işitti.
-Kılıç, İnci'yi mi arıyordun?" Çatılan kaşları dümdüz bir hâl aldı.
-Sen...Seni varya elime bir geçireyim..." Lafını kesti kadın, yatakta baygın yatan İnci'ye kısa bir bakış atarak.
-Kimseye haber vermeden geleceksin. Sağına bak..." Aras sağına baktığında siyah, camları filmli bir araba gördü. "O araba seni izliyor. Kızını kurtarmak istiyorsan acele et Devran."
-Yerini söyle, geliyorum."
-Arabayı takip et. Ve o telefonu hemen at. Birine haber verirsen, işi biter." Dedikten sonra telefonu kapattı kadın.
Aras haber verip İnci'yi kaybetmeyi göze alamazdı. Telefonda babasının aradığını görünce meşgule atıp tamamen kapattı telefonunu. Ve yol kenarına fırlattı. Arabasına atlayıp, siyah arabayı takip etmeye başladı.
Sonunda vardıkları yer büyük bir villaydı. Dıştan bile soluk sarı rengi ve bakımsız, üzerinde pislikler gezen havuzla ürkütücü duruyordu. Kılıç, arabasından inip birkaç adım atmıştı ki ensesine aldığı sopa darbesiyle yere yığılıp kaldı.
***
Başında duyduğu mırıltılarla yavaşça gözlerini açtı Aras. Bulanık görüntü yavaş yavaş netleşirken, İnci'nin yüzünü gördü. Ense kökünden vücuduna yayılan bir ağrı vardı. Gülümsedi.-İnci'm...." Kız bir şeyler söylüyordu ama anlamadı Aras. Kulaklarındaki uğultu geçti yavaş yavaş.
-Ah Aras ah! Ne diye gelirsin ki beni kurtarmaya? Şimdi ikimiz de hapisiz. En azından birimiz özgürdü..." yavaşça yattığı betondan oturur hâle geldi Aras. Elleri duvardaki, ince bir kalorifer borusuna bağlanmıştı. Yerde oturuyordu. İnci de hemen yanı başında tek kişilik, battaniyesi yer yer delik eski püskü 4 direkli bir yatağın üstünde bağlanmıştı.
-İnci bir şey yapmadılar değil mi sana?" Genç kız kafasını sağa sola salladı.
-Hayır, yapmadılar. Aras, babam çok üzüldü değil mi?" Kafasını salladı aşağı yukarı genç adam. Arden'in gözleri doldu. "Onu da üzdüm." Bulundukları duruma değil de babasını üzme durumuna içerliyordu.
Demir kapı büyük bir gürültüyle açıldığında genç kız korkuyla yerinde hafifçe zıpladı. Gördüğü kadınla gözleri kocaman oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın İncisi
Teen FictionPembe, uzun straplez elbisesinin içinde, narin boynundaki hediye edilmiş inci kolyesiyle indi merdivenlerden. Merdivenlerin aşağısında, elini korkuluğa koyarak duran adamın kafasını kendisine çevirmesiyle göz göze geldi. Aras Kılıç Devran, ağzı açı...