16. Bölüm-FİNAL: "Sen Bal Ben Ayı"

21.7K 954 429
                                    

Multi: Aras Kılıç Devran

3. GÖZ
O gün, Ağustosun üçüncü haftasında, evlenme teklifi alan Arden, Kılıç'ın parmağına yüzüğü takmasını ağır çekimde izledi. Yüzükteki inciye gözleri odaklandı...Odaklandı...Bayıldı.

Evet, aynen öyle. Doğru duydunuz. Bayıldı. O kadar korkuya ölmediğine şükür.

Aras, panikle kızı kucaklayıp hastaneye götürürken Acar aramıştı genç adamı. Hoperlöre alıp, sürücü koltuğuna oturdu genç adam. Kemerlerini takıp, arabayı çalıştırdı.

-Ee aslanım? Nasıl gitti teklif? Kabul etti mi?" Kıza bir bakış atıp, yola odaklandı Aras.

-Amca İnci bayıldı..."

-Ne? Nasıl bayıldı?"

-Ya ne nasıl bayıldı, gözleri kaydı gitti işte düştü yere. Bayıldı, üstelik cevap veremeden. Şansımı sikiiyiim yaa..." Acar'ın kahkahasını ve yanındakilere durumu anlatmasını dinledi.

-Bizim manyak teklifi öyle yapınca, kız da küt diye bayılmış. Halit merak etme olmaz bir şey ya ahahahahahaha, bir hi bile demeden, cevap vermeden hem de aahhahahahah..." telefon el değiştirdi ve Elvin'e geçti. "Aras hangi hastane? Acar dur bi' yaa!!!"

-Off annemin çalıştığı, yakınız şuan...Kapatıyorum yenge." Telefonu kapattığında 10 dakikalık yolun ardından varmışlardı.

***
İnci'nin hiçbir sorunu olmadığı anlaşılınca gerisingeri yalıda toplanılmış ve düğün tarihiyle ilgili konuşulmuştu.

-Bence yapalım 1 haftaya olsun bitsi..." Bade'nin öldürücü lazer bakışlarıyla karşılaşınca susup yutkundu Aras.

-Bence en son senin fikrini dinlediğimizde ailecek kriz geçiriyorduk. Her şey İnci'nin istediği gibi adım adım olacak... İnci, sen nasıl istersin düğününü?" İnci, Halit Bey'in elini tutarken gülümsedi.

-Şey...Ben yaz düğününü çok isterdim. Böyle ne bileyim kır düğünü olabilir. Böyle bol yeşil olan bir yerde. Öyle işte...." Acar, kendi kendine sesli düşündü.

-Kır düğününde mangal yapılır mı acaba?" Elvin'in karnına attığı dirsekle transtan çıktı, kıza kolunu sarıp, kendine çekti.

-Ayy harika! O zaman düğün bu ay olamaz. Çünkü 1 hafta sonra Eylül zaten! Demek ki biraz bekleyeceksiniz Aras Bey...Hem güzel olur, her şeyi yavaş yavaş hallederiz. İnci'nin istediği gibi olur, o nasıl beğenirse, neyi seçerse... Ayrıca kızın okulda ilk senesi, evli mi girsin yani? Sen de 2. Sınıfa geçeceksin zaten en azından okulu yarılamış olursun. Oh tamam iyi..." herkesin ağzı açık kendisine baktığını görünce Savaş'ın yanına sokulup güldü. "Yani şey fikir amaçlı söyledim ben, siz ayarlayın canım ihihihi..."

-Tamam o zaman İnci, seç birini." Aras, elini uzattığında parmaklarını gösterdi gözleriyle. İnci yüzük parmağını tutunca gülümsedi.

-Haziranda düğünümüz var. Tarihi de 19 olsun. Yaşımız gereği. Tamam mıdır?" İnci kafasını salladı aşağı yukarı heyecanla. Aras tam kızın elinden tutmuş, dudaklarından öpecekti ki yanında oturan babasına kaydı gözleri. İnci'nin elini öpüp başına koydu. "Hadi o zaman." Bu sırada merdivenlerden aşağı pata küte Aden indi.

-Alalalalalalalala!! İnci kıııız koş kız, gel anlat bize nasıl etti, nerede etti? Ayy çok heyecanlı..." kızın kolundan çekip sürükleyecekken Elvin gözlerini devirdi.

Aşkın İncisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin