Multi: İnci Arden Güraltın
3. GÖZ
Aras Kılıç, aldığı yenilgiyle omuzları düşmüş bir şekilde sessizce eve girdi. Saat 1'i geçiyordu. Dolayısıyla bütün ışıklar kapalıydı. Salona gidip, ışığı açmadan babasının içki dolabından bir viski çıkardı kendine.Bir bardak bitirdi...İki...Üç...Dört... Viskiyi yarılamıştı. Son zamanlarda hiç bu kadar içmemişti. Işık açıldığında gözleri kamaştı ve birkaç saniye alışmaya çalıştı Kılıç.
-Aras?" Babasını görünce derin bir nefes aldı. Annesi başlardı şimdi.
-Hiii oğluşum! Aman Allah'ım neden içiyorsun böyle, alkol komasına girip anneciğini üzmek mi istiyorsun? Neden üzgünsün sen? De bakiiim bana de hadi deeee dee!!" Diye. Aras, yerinde iyice yayılıp bardağı kucağında çevirmeye başladı.
-Baba ben birini sevmeye başladım galiba ya.."Savaş, çocuğun elindeki bardağı alıp, siyah içki konsolunun üzerine koydu. Eliyle omzunu kavradı Aras'ın.
-Geçmiş olsun." Yanındaki sandalyeye oturdu.
-Kimmiş bu şanssız insan?" Aras, babasının gülerek söylediği sözlerle daha da üzüldü. Şakasına demişti Savaş ama Aras gerçekten İnci'nin kalbini kırdığı için üzgündü.
-İnci..." Savaş'ın yüzü ciddi bir hâl aldı.
-İnci mi? Hangi İnci?"
-Ya geçen evine gittiğimiz, Halit amcanın kızı..." Olayı başından beri anlattı.
-Aras, oğlum üzmüyorsun o kızı. Uzak dur böyle üzeceğine. Ama seviyorum da dedin... Off sikeyim Acar'ı o niye bana anlatmıyor?"
-Ben istemedim. Baba neden uzak durayım ki? Bilmiyorum, ilk defa bir kıza hoşlanmadan öte şeyler hissediyorum. O kadar saf ki, yürümeyi ve konuşmayı yeni öğrenmiş bir bebek gibi.. Her şeyi benimle keşfetsin istiyorum, her şeyi ona ben öğreteyim..."
-Bak Kılıç, babası annesi Gülizar Hanımla uğraşıyor. Kadın manyak tamam mı?"
-Ama annesi, Arden 6 yaşındayken öldü. Yani o öyle biliyor." Savaş sıkıntıyla derin bir nefes alıp, dudaklarından verdi.
-Gülizar Hanım'a infertilite teşhisi kondu. Yani çocukları olmuyordu Halitle. Çok denediler ama olmadı. Halitle o dönem bir süre için ayrıldılar ve Halit başka biriyle birlikte oldu. İnci doğdu böylece. Halit gizliden ona ve annesine yardım etti.
Ama annesi ölünce, yani Arden 2.5 yaşındayken Halit, Gülizar'a evlatlık almış gibi gösterdi Arden'i. Gülizar aşırı seviyordu başta kızı, kendi doğmamış bebeği yerine koymuştu ama bir şekilde Halit'in konuşmasına kulak misafiri olarak İnci'nin onun ve başka bir kadının ihanetinden doğan kızı olduğunu öğrendi. Şimdi de İnci'ye zarar verip, Halit'ten intikam almak istiyor." Aras öfkeyle ayağı kalkarken, sandalye parkede tiz bir ses çıkarttı.
-Kimse zarar veremez ona kimse!" Derin derin soluklanıyordu şimdi. "O kadını da gebertirim, Halit amcayı da ezer geçerim. Kim İnci'ye dokunuyor laaan?!" Savaş da sandalyesini iterek ayağa kalkarken burun buruna geldi oğluyla.
-BURADA FİLM Mİ ÇEVİRİYORUZ ULAN KÖPEK?!! ANANI DİKİCEN TEPEMİZE SIÇ..." gözlerini ovuşturarak içeri giren bir Bade'yi gördü. "AL İŞTE.."
-Araass.." kadın koşarak Aras'ın yanına geldi. Ama içki kokusunu alınca kaşlarını çattı hemen. "İçki mi içtin sen? Aman Yarabbim! Allah Allah, n'oldu sana böyle? Ayy, kim üzdü seni.. Anlat koparayım kafasını, hemen anlat!" Aras derin bir nefes alırken, babasına baktı 1-2 saniyeliğine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın İncisi
Novela JuvenilPembe, uzun straplez elbisesinin içinde, narin boynundaki hediye edilmiş inci kolyesiyle indi merdivenlerden. Merdivenlerin aşağısında, elini korkuluğa koyarak duran adamın kafasını kendisine çevirmesiyle göz göze geldi. Aras Kılıç Devran, ağzı açı...