Medya Simge
"Üfff yaz okulu nereden çıktı yaa" Simge 'nin sızlanmalarını dinliyormuş gibi yapıp telfonumla ilgilenmeye başladım. Her zaman ki Simge'nin sızlanmalarıydı. Aslında ben de yaz okuluna gelmeyi çok sevmiyordum ama evde otururken de canım sıkılıyordu. Melodi'nin ısrarıyla da yaz okuluna gelmeyi kabul etmiştim. Karnım acıktığımın sinyallerini vermeye başladığında instagram da Simge 'nin saçma gönderilerine bakmayı bir son verdim ve telefonu masaya bıraktım."Kantine gidiyorum bir şey istiyonuz mu lan?" Melodi istemediğini ifade eden mırıltılar çıkardı ve kitabını okumaya geri döndü.
"Bana 5 çikolatalı süt al Çisilim"
"Kıçını kaldır ve git kendin al " Simge 'bana orta parmağını gösterince dil çıkartıp koşarak kantine gittim.Şansıma sırada sadece bir kişi vardı.Ve bu kişi Yalak Sanem'di. Bir an önce yemek yemek istediğimden Yalak Sanem'i görmemezlikten geldim. O da pek havasında olmasa gerek bana bulaşmadan sessizce yemeğini aldı ve defolup gitti. "Ali abi bana bir simit bir ayran üç tane de çikolatalı süt versene"
"Simiti tost makinesine basayım mı?"
"Gerek yok abi"
Aldıklarımın parasını ödeyip hızlıca bizimkilerin yanına gittim.
Melodi hala kitabını okuyordu. Simge ise telefonunda bir şeyler yapıyordu.
Yerime oturdum ve Simge'ye çikolatalı sütleri uzattım. Kıyamamış ona çikolatalı süt almıştım.Simge çikolatalı sütleri görünce gözleri parladı ve bir anda soldu.
"Çisil aşkım sana bir şey söyleyeceğim ama kızmayacaksın tamam mı?"
"Tamam söyle kızmayacağım." Yalan söylüyordum tabii ki de her ne yaptıysa kizacaktım ni hahaha.
"Kanka hani seni seven bir çocuk vardı ya B sınıfından"
"Eeee ne olmuş ona"
" Ben, sen bana çikolatlı süt almayacaksın diye o çocuğun instagramdan bir kaç fotoğrafının altına senin hesabından kalp(❤) koydum.Kızmadın di mi?"
"Yoo ne kızması boğacagim kızım seni bittin sen. Ama şimdi yemeğimi yiyeceğim ondan sonra seni bitireceğim yani bir on beş dakika daha ölü değilsin."
Simge koşarak benden uzaklaşırken ben de simidime yumuldum.Simidimi ve ayranımı mükemmel bir uyum içinde aynı anda bitirdim. Tam Simge 'yi bulmak için ayağa kalkarken telefonumdan gelen mesaj sesiyle telefonu masadan alıp mesaja baktım.0553.............88:Selam
Çisil:Kimsin??¿
0553..............88:Senin anonimin.
Çisil:Ulan başka işletecek birini mi bulamadınız ¿¿
Anonimal: Ben sadece seni seviyorum❤ kimseyi işletmiyorum😏
Çisil:Ulannn o kalbi senin bir yerlerine sokarım kimsin lan sen?
Anonimal:Sadece seni seven bir anonimim.
Çisil:Mert sen misin ulan!