0.1

47 6 1
                                    

Medya Mert

*********************
Telefonuma gelen saçma salak mesajı umursamayıp Simge'yi aramaya koyuldum. Nereye kaçtı bu gerizekalı yaa. Kantinde ki masalara tek tek baktım ama Simge'yi bulamayınca kim olduğuna bakmadan herkese Simge'yi görüp görmediklerini soruyordum. Göt korkusundan iyi bir yere saklanmış olmalı malak. Eninde sonunda ortaya çıkar diye düşünerek sınıfa çıktım.
Çıkmaz olaydım çünkü mal Simge'nin benim telefonumdan fotoğraflarının altına kalp(🖤) koyduğu çocuk(Mert) sınıfın kapısının benim yolumu gözlüyordu.İnce kapşonlu hırkamın kapşonunu başıma geçirip sınıftan içeri gireceğim an kolumdan tutulmamla geri adım atmak zorunda kaldım ve kolumu tutan kişiye doğru usulca kafamı kaldırdım.
"Can?" Kolumu tutan kişinin Can olduğunu görmemle bir oh çektim.(Bu arada Can benim bir numaralı erkek kankam)

"Olm sen niye bu kılıkta geziyorsun lan?"

Can'a sessiz olmasını işaret edip sınıfı gösterdim.

"Uf Çisil yine neyin peşindesin?"
ve Can'ın bağırarak bu sözleri söylemesi üzerine Mert bize doğru döndü.Mert yanıma gelip kapşonumu indirdi ve yüzüme baktı. "Çisil?"

Ç:Evet?

M:Ben senden özür dilerim, seni benimle sevgili olman için çok zorladım fakat daha sonradan bunun farkına vardım,seni zorlamamalıydum,tekrardan özür dilerim,kendine iyi bak.

Ç:Ne,nasıl,yani sen neyse boşver.Sen de kendine iyi bak.

Mert'in uzaklaşması ile Can bana dönüp ne oluyor burda dercesine baktı.Ben de ona uzun hikaye sonra anlatırım dercesine baktım,hemen telefonumu çıkarttım.İnterneti açıp instagrama girdim profilime tıkladım tam da beklediğim gibi benim hesabım açıktı ve Simge kalp attığında da bu hesap açıktı ama Mert bu konu hakkında hiç bir şey söylememişti.
Kafamda bir sürü soru işareti oluşurken telefonuma gelen mesaj ile whatsapp a girdim.Anonimden iki mesaj gelmişti.Can'a sonra görüşürüz diyip ordan uzaklaştım ve mesajları okumaya başladım.

Gönderen:Anonimal
Bana inanmamakta neden bu kadar ısrarcısın

Gönderen:Anonimal
Seni seviyorum ve işletmiyorum.

Çisil çevrimiçi

Gönderilen:Anonimal
Sana inanmamı sağlayacak hiç bir neden yok -_-

Gönderen:Anonimal
Peki.Kim Mert'in hesabını hackledi biliyor musun? Şuan seninle yazışan kişi.

Gönderilen :Anonimal
Hala,ortada sana inanmamı sağlayacak bir şey göremiyorum.

Gönderen:Anonimal
Tamam,sana ismimi söyleyeceğim,ama benimle her gün yazışır mısın?

Gönderilen:Anonimal
Sen benim karşıma çıkacak cesareti bulana kadar her gün seni cesaretlendirmek için seninle yazışacağım.Ama sana umut vermek istemiyorum.Sadece seni tanımak istiyorum ki eğer dalga geçiyorsan ağzına sıçabileyim.

Gönderen:Anonimal
Oha ne kadar şiddet içerikli olsa da senden aldığım en uzun ve en iyi mesaj bu ,Allah'ım bu bir rüyaysa hiç uyanmayayım nolurrr

Gönderen:Anonimal
He unutmadan,ismim Uzel..

Anonimal çevrımdışı

Yağmur #textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin